Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 15:45 

Hardtraxx Elite

GoT taferelen in True Detective! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met Hannibal. Goede shit tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 00:10 

Donateur

Ramirez schreef:
Kevin-Raw schreef:
Gisteren begonnen met de serie Mr. Robot, zeker een aanrader.
en nee, het gaat niet over een robot.
IMDB geeft hem ook een 9,4
http://www.imdb.com/title/tt4158110/

Best vette serie! Net de eerste aflevering bekeken. Erg benieuwd naar de rest! ^^ Wel een behoorlijke autist / dubbele persoonlijkheid die hoofdrolspeler en hij speelt zijn sociale angst ook goed. :)

Ja, ben echt benieuwd waar het verhaal heen gaat. Hoofdrolspeler is ziek goed gespeeld.
Morgen (donderdag) nieuwe aflevering online :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 04:18 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Vandaag S3E1 gekeken van Under The Dome. Vind het nu veel te erg science-fiction worden als ik eerlijk ben (ja de eerste seizoenen waren dat ook al, maar nu te overdreven).
Denk dat ik af ga haken als de volgende afleveringen zo blijven.

Erg benieuwd hiernaar, vond/vind dat ze altijd een beetje overdreven acteren.
Maar wel erg genoten van seizoen 1/2 op de een of andere manier blijf ik maar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 11:41 

Aan het typen...

Extant begint vandaag ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 01:23 

Donateur

Mr. Robot SE01EP02 online :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 01:57 

Donateur

pecola-tje schreef:
Vandaag S3E1 gekeken van Under The Dome. Vind het nu veel te erg science-fiction worden als ik eerlijk ben (ja de eerste seizoenen waren dat ook al, maar nu te overdreven).
Denk dat ik af ga haken als de volgende afleveringen zo blijven.

Dit exact,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:20 

Hardtraxx Veteran

Zo, nu het seizoen dan echt officieel is begonnen ook maar de pilot van Mr Robot gezien. Damn! Die vibe, zo belachelijk goed. Lekker mysterieus, fantastisch acterend hoofdpersonage en dito persoonlijkheid, van deze serie ga ik smullen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Ook de tweede aflevering was weer erg vet, nu viel het me ook op dat het dialoog erg goed is uitgewerkt, doet precies wat het moet doen. Ik denk zomaar eens dat dit niveau het hele seizoen wordt volgehouden en de serie daarna gewoon met een 9+ op IMDB staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Mr Robot is tot nu toe inderdaad erg vet! Goeie casting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Suits seizoen ook al weer tijdje begonnen :D . Eerste episode al zeer sterk voor mij begonnen, met Harvey die z'n rol weer zeer bazig speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

Warrior nu op RTL 7. Dat blijft toch ook een meesterstuk! :cool:

Edit: Moet uiteraard onder FILMS! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:44 

Hardtraxx Veteran

Mr Robot S01e04, juweeltje weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 11:48 

Bierkoning

Wat vinden jullie vooralsnog van True Detective? Op zich vind ik het wel vet, het sfeertje dat wordt neergezet enzo. Alleen het is wel veel dramatische bullshit en bij lange na niet zo spannend/intrigerend als vorig seizoen. Denk wel dat het vanaf nu wat meer los zal gaan. Ook vind ik Vince Vaughn nog steeds niet passen bij de rol. Colin Farell gaat wel en die anderen zijn ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

Same, het verhaal boeide me tot aan de afgelopen episode niet bepaald, te onduidelijk ook. Heb wel het idee dat dit na afgelopen episode kan omkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 19:40 

Hardtraxxer

Kent iemand nog een leuke post-apocalyptische serie?
Deze heb ik al gezien:
- The Walking Dead
- The 100
- 12 Monkeys
- The Last Ship
- Revolution
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 10:06 

Hardtraxx Crew

Wayward Pines :worship: Verhaallijn is eerst heel vaag, maar wordt snel duidelijk. Werd nooit lang bij iets stilgestaan en ging vaak direct door. Doodzonde dat er geen tweede seizoen komt, want met het einde van seizoen één zou je nog makkelijk door kunnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:52 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Wat vinden jullie vooralsnog van True Detective? Op zich vind ik het wel vet, het sfeertje dat wordt neergezet enzo. Alleen het is wel veel dramatische bullshit en bij lange na niet zo spannend/intrigerend als vorig seizoen. Denk wel dat het vanaf nu wat meer los zal gaan. Ook vind ik Vince Vaughn nog steeds niet passen bij de rol. Colin Farell gaat wel en die anderen zijn ook prima.

Ik vind het sfeertje bij lange na niet zo goed als vorig seizoen. Dat was toen vele malen mysterieuzer. Het dramatisch aspect was vorig seizoen ook vele malen beter. Dan nog het camerawerk. Ook dat was in het vorige seizoen vele malen beter, met als toppunt die ene scene.
Het acteren vind ik dit seizoen dan wel weer goed. In tegenstelling tot Pommer vind ik Vince Vaughn zijn rol juist wel goed spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:01 

Bierkoning

JeftaElachouri schreef:
Pommer schreef:

Ik vind het sfeertje bij lange na niet zo goed als vorig seizoen. Dat was toen vele malen mysterieuzer. Het dramatisch aspect was vorig seizoen ook vele malen beter. Dan nog het camerawerk. Ook dat was in het vorige seizoen vele malen beter, met als toppunt die ene scene.
Het acteren vind ik dit seizoen dan wel weer goed. In tegenstelling tot Pommer vind ik Vince Vaughn zijn rol juist wel goed spelen.

Vind hem ook niet slecht spelen, vind de rol alleen niet zo bij hem passen. Kan het niet echt uitleggen, misschien dat z'n hoofd er iets te ironisch uit ziet terwijl het bloedserieus zou moeten zijn.

De sfeer van vorig seizoen is ook onovertrefbaar imo, maar op een andere manier vind ik hem hier toch ook wel aanwezig, iets minder duister maar dat komt ook door de omgeving en het verhaal etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:22 

Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk heb je hem te veel in comedy's zien spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

Daar heb ik ook last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:25 

Hardtraxx Elite

Zojuist aflevering 6 gezien (True Detective). Die was dan wel weer van een heerlijk hoog niveau! Voor het sfeertje richting het einde vind ik zeer knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:18 

Hardtraxx Veteran

Zeker, grappig die knipogen naar Twin Peaks ook. Ik heb gewoon echt moeite om bij te houden wat er nou telkens gebeurt, wat motieven zijn voor bepaalde handelingen, het is too much, volg het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 20:45 

Hardtraxx Veteran

Mr. Robot.. Wauuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 21:55 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Mr. Robot.. Wauuw.

Ben je helemaal bij of net begonnen? :)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic