JeftaElachouri schreef:
Pommer schreef:
Wat vinden jullie vooralsnog van True Detective? Op zich vind ik het wel vet, het sfeertje dat wordt neergezet enzo. Alleen het is wel veel dramatische bullshit en bij lange na niet zo spannend/intrigerend als vorig seizoen. Denk wel dat het vanaf nu wat meer los zal gaan. Ook vind ik Vince Vaughn nog steeds niet passen bij de rol. Colin Farell gaat wel en die anderen zijn ook prima.
Ik vind het sfeertje bij lange na niet zo goed als vorig seizoen. Dat was toen vele malen mysterieuzer. Het dramatisch aspect was vorig seizoen ook vele malen beter. Dan nog het camerawerk. Ook dat was in het vorige seizoen vele malen beter, met als toppunt die ene scene.
Het acteren vind ik dit seizoen dan wel weer goed. In tegenstelling tot Pommer vind ik Vince Vaughn zijn rol juist wel goed spelen.
Vind hem ook niet slecht spelen, vind de rol alleen niet zo bij hem passen. Kan het niet echt uitleggen, misschien dat z'n hoofd er iets te ironisch uit ziet terwijl het bloedserieus zou moeten zijn.
De sfeer van vorig seizoen is ook onovertrefbaar imo, maar op een andere manier vind ik hem hier toch ook wel aanwezig, iets minder duister maar dat komt ook door de omgeving en het verhaal etc.