Gelukkig lijken de series niet op elkaar, met Arrow heb ik niet zoveelFiretrap wrote:Arrow, Archer, such confusionSteffnov wrote:Laatste tijd veel Archer aan het kijken, wat een heldige serie
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Archer is echt extreem baasSteffnov wrote:Laatste tijd veel Archer aan het kijken, wat een heldige serie
Ik ben benieuwd, klinkt misschien een beetje vreemd, maar iemand die hier Adventure Time volgt?
Oke dat was echt fucked up in GoT
Einde was wel weer heel vet.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ga hem vanavond kijken, ben benieuwdPommer wrote:Oke dat was echt fucked up in GoTEinde was wel weer heel vet.
-
B
Weer begonnen met GoT. Net aflevering 8 van seizoen 4 af.
Moest ff 15 minuten pauze nemen na dat einde, jezus christus
Moest ff 15 minuten pauze nemen na dat einde, jezus christus
Zojuist kreeg ik het idee dat ik naar een blockbuster zat te kijken. Man, man, man wat onwijs gaaf zag S05E09 er uit! Kippenvel moment aan het einde. 
Spoiler van S0509:
Spoiler
Ik moest denken aan Harry Potter toen Dany op d'r draak zat. Dat maakte het voor mij een beetje awkward. Ik heb trouwens het idee dat haar draken een goed wapen zijn, maar ze ook snel dood kunnen waarschijnlijk door een hele rits pijlen en speren. Al moeten ze waarschijnlijk nog een stukje groeien en worden ze nog sterker.
tomac wrote:Spoiler
Ik heb trouwens het idee dat haar draken een goed wapen zijn
Spoiler
Ja dat dacht ik al vanaf het moment dat ik ze in de serie kwamen
-
S
Deze is nog niet zo heel groot vgm, en in grotere getallen lijken ze mij pas echt cooliejoelie
Maar Stannis tyvuslul
Maar Stannis tyvuslul
Ja verdomme, ik vond hem altijd wel een baas maar dit was echt te fucked up. Ben wel blij dat diestefaneke wrote:
Maar Stannis tyvuslul
Spoiler
Hizdar zo Laroq ofzo
snap eigenlijk niet zo goed wat iedereen altijd zag in Stannis. Zo'n actie past imo echt in z'n (fucked up) straatje 
Het wachten op eindelijk wat drakenactie was het wel waard. Sterke scene. Het wegvliegen zag er wel heeeel green screeny uit though.
Het wachten op eindelijk wat drakenactie was het wel waard. Sterke scene. Het wegvliegen zag er wel heeeel green screeny uit though.
Net wat ik dachtJordi wrote:Het wegvliegen zag er wel heeeel green screeny uit though.
Meer in het straatje van Melisandre (CariceJordi wrote:snap eigenlijk niet zo goed wat iedereen altijd zag in Stannis. Zo'n actie past imo echt in z'n (fucked up) straatje
Even iets anders, wat is er trouwens met dat groepje van Bran en Hodor etc gebeurd? Eind vorig seizoen voor het laatst gezien??
Vroeg ik me twee weken terug ook al af, simpele antwoord is dat de verhaallijn nog niet was geschreven
Het eind van het vorige seizoen, met de three-eyed raven, was het laatste wat in de boeken voorkwam. Als ze hem zelf hadden vervolgd, zou hij chronologisch te ver voorlopen op de andere verhaallijnen.
Op een bootjewootum wrote:Even iets anders, wat is er trouwens met dat groepje van Bran en Hodor etc gebeurd? Eind vorig seizoen voor het laatst gezien??
https://www.facebook.com/GoTMemes/photo ... permPage=1
HahaPaultheone wrote:Op een bootjewootum wrote:Even iets anders, wat is er trouwens met dat groepje van Bran en Hodor etc gebeurd? Eind vorig seizoen voor het laatst gezien??
https://www.facebook.com/GoTMemes/photo ... permPage=1
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Ja Bran gaat sowieso nog een grote rol krijgen bij de oorlog tegen de ondoden, zoals ze het tot nog toe in de boeken gebracht hebben iig.
De eerste seconden al draakrijdende zag het er idd wat geplakt uit, maar wanneer de piramide en de zon er op de achtergrond bij kwamen werd het door het zonlicht wel supermooi geblend, al zeg ik het zelf.
De eerste seconden al draakrijdende zag het er idd wat geplakt uit, maar wanneer de piramide en de zon er op de achtergrond bij kwamen werd het door het zonlicht wel supermooi geblend, al zeg ik het zelf.
-
S
Komt denk ik doordat de shot met mevrouwtje op de rug van drogon real life met cgi is terwijl de shot met de pyramides puur cgi is.
Seizoen 1 van The Wire erop zitten. Interessante serie die vooral het eerste deel meer op het politiewerk zelf en het bendeleven gericht is, pas in de laatste afleveringen komt er ook daadwerkelijk spanning/actie bij kijken. Steekt wel erg goed in elkaar allemaal. Inmiddels ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar er lijkt zich daarin een heel nieuw verhaal te ontplooien, iemand die daar wat over kan zeggen?
Die laatste episode van GoT
. Was weer een heerlijke fucked up episode, maar SPOILER:
Spoiler
Die plot van Stannis en z'n dochter was wel een echte bait en switch van de schrijvers. Eerst zie je de zachte kant van Stannis als een echte vaderfiguur en kan je eindelijk Stannis als karakter flink waarderen, en vervolgens vermoodt ie z'n dochter..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Inderdaad een totaal nieuwe verhaallijn, al kom je soms wel weer de gang van Barksdale tegen, wel een toffe verhaallijn trouwens. Vanaf S03 gaat het weer volledig om de zwarten, om het maar even plat te zeggen.Pommer wrote:Seizoen 1 van The Wire erop zitten. Interessante serie die vooral het eerste deel meer op het politiewerk zelf en het bendeleven gericht is, pas in de laatste afleveringen komt er ook daadwerkelijk spanning/actie bij kijken. Steekt wel erg goed in elkaar allemaal. Inmiddels ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar er lijkt zich daarin een heel nieuw verhaal te ontplooien, iemand die daar wat over kan zeggen?
Ah oke, ik moet er wel weer helemaal opnieuw inkomen, van allerlei drama en shit aan het einde van seizoen 1 naar weer een rustige opbouw aan het begin van seizoen 2.Firetrap wrote:Inderdaad een totaal nieuwe verhaallijn, al kom je soms wel weer de gang van Barksdale tegen, wel een toffe verhaallijn trouwens. Vanaf S03 gaat het weer volledig om de zwarten, om het maar even plat te zeggen.Pommer wrote:Seizoen 1 van The Wire erop zitten. Interessante serie die vooral het eerste deel meer op het politiewerk zelf en het bendeleven gericht is, pas in de laatste afleveringen komt er ook daadwerkelijk spanning/actie bij kijken. Steekt wel erg goed in elkaar allemaal. Inmiddels ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar er lijkt zich daarin een heel nieuw verhaal te ontplooien, iemand die daar wat over kan zeggen?
Ben inmiddels ook aangekomen bij seizoen 6 van Its Always Sunny In Philidelphia, dus ik heb nu alles gezien (de latere seizoenen had ik eerder al gezien). Verdomme wat fucking geweldig
-
N
Iemand iets te vertellen over sense8? Makers van the matrix dus daardoor wel benieuwd of er anderen nog waren die er iets over wisten..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Het vroege cijfer van een 8,3 op IMDB schrikt me wel af, dat cijfer is bij release van de goede series vaak wel een 9.Nazale wrote:Iemand iets te vertellen over sense8? Makers van the matrix dus daardoor wel benieuwd of er anderen nog waren die er iets over wisten..