Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 17:41 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:
Laatste tijd veel Archer aan het kijken, wat een heldige serie :lol:

Arrow, Archer, such confusion

Gelukkig lijken de series niet op elkaar, met Arrow heb ik niet zoveel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Laatste tijd veel Archer aan het kijken, wat een heldige serie :lol:

Archer is echt extreem baas :worship: Die consistente humor is echt top!

Ik ben benieuwd, klinkt misschien een beetje vreemd, maar iemand die hier Adventure Time volgt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:05 

Bierkoning

Oke dat was echt fucked up in GoT :surrender: Einde was wel weer heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:47 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Oke dat was echt fucked up in GoT :surrender: Einde was wel weer heel vet.

Ga hem vanavond kijken, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:34 

Weer begonnen met GoT. Net aflevering 8 van seizoen 4 af.
Moest ff 15 minuten pauze nemen na dat einde, jezus christus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:32 

Hardtraxx Elite

Zojuist kreeg ik het idee dat ik naar een blockbuster zat te kijken. Man, man, man wat onwijs gaaf zag S05E09 er uit! Kippenvel moment aan het einde. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Spoiler van S0509: Ik moest denken aan Harry Potter toen Dany op d'r draak zat. Dat maakte het voor mij een beetje awkward. Ik heb trouwens het idee dat haar draken een goed wapen zijn, maar ze ook snel dood kunnen waarschijnlijk door een hele rits pijlen en speren. Al moeten ze waarschijnlijk nog een stukje groeien en worden ze nog sterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:33 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Ik heb trouwens het idee dat haar draken een goed wapen zijn

Ja dat dacht ik al vanaf het moment dat ik ze in de serie kwamen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:36 

Deze is nog niet zo heel groot vgm, en in grotere getallen lijken ze mij pas echt cooliejoelie

Maar Stannis tyvuslul :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:44 

Bierkoning

stefaneke schreef:

Maar Stannis tyvuslul :cry:

Ja verdomme, ik vond hem altijd wel een baas maar dit was echt te fucked up. Ben wel blij dat die Hizdar zo Laroq ofzo dood is, wat was die irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 08:30 

Hardtraxx Veteran

snap eigenlijk niet zo goed wat iedereen altijd zag in Stannis. Zo'n actie past imo echt in z'n (fucked up) straatje :P
Het wachten op eindelijk wat drakenactie was het wel waard. Sterke scene. Het wegvliegen zag er wel heeeel green screeny uit though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:20 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Het wegvliegen zag er wel heeeel green screeny uit though.

Net wat ik dacht :P Beetje vreemd omdat ik de meeste cgi van de serie wel van erg hoog niveau vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:52 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
snap eigenlijk niet zo goed wat iedereen altijd zag in Stannis. Zo'n actie past imo echt in z'n (fucked up) straatje :P

Meer in het straatje van Melisandre (Carice :loving: ), Stannis heeft al een behoorlijk tijdje geen eigen beslissingen gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:13 

Hardtraxx Crew

Even iets anders, wat is er trouwens met dat groepje van Bran en Hodor etc gebeurd? Eind vorig seizoen voor het laatst gezien??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

Vroeg ik me twee weken terug ook al af, simpele antwoord is dat de verhaallijn nog niet was geschreven :P Het eind van het vorige seizoen, met de three-eyed raven, was het laatste wat in de boeken voorkwam. Als ze hem zelf hadden vervolgd, zou hij chronologisch te ver voorlopen op de andere verhaallijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Even iets anders, wat is er trouwens met dat groepje van Bran en Hodor etc gebeurd? Eind vorig seizoen voor het laatst gezien??

Op een bootje :lol:

https://www.facebook.com/GoTMemes/photo ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:25 

Bierkoning

Paultheone schreef:
wootum schreef:

Op een bootje :lol:

https://www.facebook.com/GoTMemes/photo ... permPage=1

Haha xd Volgens mij komt Bran wel terug in de volgende seizoenen, van de rest heb ik echt geen flauw benul. Vooral van die goudsmit/bastardzoon van Robbert had ik wel een best grote rol verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ja Bran gaat sowieso nog een grote rol krijgen bij de oorlog tegen de ondoden, zoals ze het tot nog toe in de boeken gebracht hebben iig.

De eerste seconden al draakrijdende zag het er idd wat geplakt uit, maar wanneer de piramide en de zon er op de achtergrond bij kwamen werd het door het zonlicht wel supermooi geblend, al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:48 

Komt denk ik doordat de shot met mevrouwtje op de rug van drogon real life met cgi is terwijl de shot met de pyramides puur cgi is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:25 

Bierkoning

Seizoen 1 van The Wire erop zitten. Interessante serie die vooral het eerste deel meer op het politiewerk zelf en het bendeleven gericht is, pas in de laatste afleveringen komt er ook daadwerkelijk spanning/actie bij kijken. Steekt wel erg goed in elkaar allemaal. Inmiddels ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar er lijkt zich daarin een heel nieuw verhaal te ontplooien, iemand die daar wat over kan zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:54 

Hardtraxx Veteran

Die laatste episode van GoT :surrender: . Was weer een heerlijke fucked up episode, maar SPOILER: Die plot van Stannis en z'n dochter was wel een echte bait en switch van de schrijvers. Eerst zie je de zachte kant van Stannis als een echte vaderfiguur en kan je eindelijk Stannis als karakter flink waarderen, en vervolgens vermoodt ie z'n dochter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Seizoen 1 van The Wire erop zitten. Interessante serie die vooral het eerste deel meer op het politiewerk zelf en het bendeleven gericht is, pas in de laatste afleveringen komt er ook daadwerkelijk spanning/actie bij kijken. Steekt wel erg goed in elkaar allemaal. Inmiddels ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar er lijkt zich daarin een heel nieuw verhaal te ontplooien, iemand die daar wat over kan zeggen?

Inderdaad een totaal nieuwe verhaallijn, al kom je soms wel weer de gang van Barksdale tegen, wel een toffe verhaallijn trouwens. Vanaf S03 gaat het weer volledig om de zwarten, om het maar even plat te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:27 

Bierkoning

Firetrap schreef:
Pommer schreef:

Inderdaad een totaal nieuwe verhaallijn, al kom je soms wel weer de gang van Barksdale tegen, wel een toffe verhaallijn trouwens. Vanaf S03 gaat het weer volledig om de zwarten, om het maar even plat te zeggen.

Ah oke, ik moet er wel weer helemaal opnieuw inkomen, van allerlei drama en shit aan het einde van seizoen 1 naar weer een rustige opbouw aan het begin van seizoen 2.

Ben inmiddels ook aangekomen bij seizoen 6 van Its Always Sunny In Philidelphia, dus ik heb nu alles gezien (de latere seizoenen had ik eerder al gezien). Verdomme wat fucking geweldig :worship: Snap niet dat dat zo impopulair is in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:54 

Iemand iets te vertellen over sense8? Makers van the matrix dus daardoor wel benieuwd of er anderen nog waren die er iets over wisten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Iemand iets te vertellen over sense8? Makers van the matrix dus daardoor wel benieuwd of er anderen nog waren die er iets over wisten..

Het vroege cijfer van een 8,3 op IMDB schrikt me wel af, dat cijfer is bij release van de goede series vaak wel een 9.
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic