Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 17:39 

Hardtraxx Veteran

Nu bij S2E12 aanbeland van The Walking Dead. Vind dit seizoen wel iets te veel dialoog, maar het is nog wel te doen. Begin echt een sterke afkeer te ontwikkelen van bepaalde personages nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:04 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Nu bij S2E12 aanbeland van The Walking Dead. Vind dit seizoen wel iets te veel dialoog, maar het is nog wel te doen. Begin echt een sterke afkeer te ontwikkelen van bepaalde personages nu...

andrea toevallig? :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 20:14 

Hardtraxx Veteran

Hmm Andrea nog in mindere mate. Ben wel benieuwd wat er nu met haar gebeurt maar dat zie ik in seizoen 3 wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 21:20 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
J oey schreef:

andrea toevallig? :D :D

Andrea :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Eerste 4 afleveringen van nieuwe GoT seizoen maar eens bekeken. Is weer ouderwets genieten hoor :D. Loop met het lezen van de boeken nog achter, dus ik toch wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat en in hoeverre de serie van de boeken afwijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Peaky Blinders is echt episch bas :drool:
Sfeer en zoals je zelf al zegt cinematografie is echt briljant weggezet. Kan me echt wanen in die oude vieze straten van 1920.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 00:59 

Hardtraxx Veteran

Laatst begonnen met Hell on wheels, erg vette serie met een goede afweging tussen drama en actie :thumbup:
Nice setting ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:00 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
Laatst begonnen met Hell on wheels, erg vette serie met een goede afweging tussen drama en actie :thumbup:
Nice setting ook

Klopt, kijkt lekker weg.
Ben nu begonnen aan Daredevil, kijkt ook goed weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Peaky Blinders is echt episch bas :drool:
Sfeer en zoals je zelf al zegt cinematografie is echt briljant weggezet. Kan me echt wanen in die oude vieze straten van 1920.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:04 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Eerste 4 afleveringen van nieuwe GoT seizoen maar eens bekeken. Is weer ouderwets genieten hoor :D. Loop met het lezen van de boeken nog achter, dus ik toch wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat en in hoeverre de serie van de boeken afwijkt :P

das wel knap als aflevering 2 nog uitgezonden moet worden in america xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Slowpoke, eerste 4 episodes zijn gelekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Slowpoke, eerste 4 episodes zijn gelekt

ik kijk hier zo min mogelijk (omdat spoilers van series waar ik nog aan moet beginnen) xd :D

en heb t voor de rest nog nergens anders gelezen dat die afleveringen gelekt waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht gewoon netjes elke week op de afleveringen. Anders moet je weer een maand wachten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Precies, plus ik wil alles in 1080p zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

ik ga pas beginnen als alles geweest is :P kan er echt niet tegen om steeds een week te wachten :D
wacht ik liever in 1x wat langer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:07 

Bierkoning

Uberhout schreef:

Ik vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Uberhout schreef:

Ik vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan.

Same.

Eerste vier gezien eps, alle vier vieze tegenvallers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Precies, plus ik wil alles in 1080p zien

Ik kijk het altijd op HBO, lekker op me tv met dik geluid en beeld :)

Aflevering 2, tsja na die beslissing van Dany ga je dr toch een beetje haten hoor. Verder beetje saaie aflevering net als aflevering 1. Veel dialogen, hopelijk wat meer actie in de volgende afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:09 

Zo, vandaag Vikings afgekeken. Stiekem toch wel een vette serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:12 

Iemand toevallig gisteren avond de aller aller aller laatste aflevering van The Mentalist gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:32 

Hardtraxx Veteran

vast wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Zo, vandaag Vikings afgekeken. Stiekem toch wel een vette serie!

Morgen ook kijken. Vind het wat te eentonig om het echt vet te vinden, maar zeker vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Pilot gezien van Twin Peaks, oude serie van Lynch, hetgeen ik benieuwd naar was na het zien van zijn films Mulholland Drive en Lost Highway. De toffe sfeer die de films zo goed maakte, zit ook duidelijk in deze pilot verweven, en waarschijnlijk in het gehele seizoen. Benieuwd waar het naartoe gaat, alle onderlinge relaties zijn nu iig nog vrij ingewikkeld om te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

Zondagavond de 'finale' van seizoen 4 van TWD gekeken... Dit kun je toch geen seizoensfinale noemen, was net een gewone aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Fantastische 3e episode. *spoilers* Prima ook dat ze de verhaallijn wat betreft het huwelijk van Ramsay hebben aangepast. Jeyne die zogenaamd Arya was in de boeken die erheen ging vond ik al zo ongelooflijk ongeloofwaardig, prima dus dit. Tevens zie ik ook een leuke rol weggelegd voor Baelish die wellicht de dood van Cat wil wreken tegenover Roose. *spoilers*
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic