Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nu bij S2E12 aanbeland van The Walking Dead. Vind dit seizoen wel iets te veel dialoog, maar het is nog wel te doen. Begin echt een sterke afkeer te ontwikkelen van bepaalde personages nu...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
J oey wrote:Nu bij S2E12 aanbeland van The Walking Dead. Vind dit seizoen wel iets te veel dialoog, maar het is nog wel te doen. Begin echt een sterke afkeer te ontwikkelen van bepaalde personages nu...
andrea toevallig? :D :D
Hardtraxx Veteran
Hmm Andrea nog in mindere mate. Ben wel benieuwd wat er nu met haar gebeurt maar dat zie ik in seizoen 3 wel. :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
AniThing wrote:
J oey wrote:Nu bij S2E12 aanbeland van The Walking Dead. Vind dit seizoen wel iets te veel dialoog, maar het is nog wel te doen. Begin echt een sterke afkeer te ontwikkelen van bepaalde personages nu...
andrea toevallig? :D :D
Andrea :love: :love: :love:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Eerste 4 afleveringen van nieuwe GoT seizoen maar eens bekeken. Is weer ouderwets genieten hoor :D. Loop met het lezen van de boeken nog achter, dus ik toch wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat en in hoeverre de serie van de boeken afwijkt :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Peaky Blinders is echt episch bas :drool:
Sfeer en zoals je zelf al zegt cinematografie is echt briljant weggezet. Kan me echt wanen in die oude vieze straten van 1920.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Laatst begonnen met Hell on wheels, erg vette serie met een goede afweging tussen drama en actie :thumbup:
Nice setting ook
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
tommetjeuh wrote:Laatst begonnen met Hell on wheels, erg vette serie met een goede afweging tussen drama en actie :thumbup:
Nice setting ook
Klopt, kijkt lekker weg.
Ben nu begonnen aan Daredevil, kijkt ook goed weg.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Jordi wrote:Peaky Blinders is echt episch bas :drool:
Sfeer en zoals je zelf al zegt cinematografie is echt briljant weggezet. Kan me echt wanen in die oude vieze straten van 1920.
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Uberhout wrote:Eerste 4 afleveringen van nieuwe GoT seizoen maar eens bekeken. Is weer ouderwets genieten hoor :D. Loop met het lezen van de boeken nog achter, dus ik toch wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat en in hoeverre de serie van de boeken afwijkt :P
das wel knap als aflevering 2 nog uitgezonden moet worden in america xd
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Slowpoke, eerste 4 episodes zijn gelekt
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:Slowpoke, eerste 4 episodes zijn gelekt
ik kijk hier zo min mogelijk (omdat spoilers van series waar ik nog aan moet beginnen) xd :D

en heb t voor de rest nog nergens anders gelezen dat die afleveringen gelekt waren :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik wacht gewoon netjes elke week op de afleveringen. Anders moet je weer een maand wachten. :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Precies, plus ik wil alles in 1080p zien
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
ik ga pas beginnen als alles geweest is :P kan er echt niet tegen om steeds een week te wachten :D
wacht ik liever in 1x wat langer :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Uberhout wrote:Eerste 4 afleveringen van nieuwe GoT seizoen maar eens bekeken. Is weer ouderwets genieten hoor :D. Loop met het lezen van de boeken nog achter, dus ik toch wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat en in hoeverre de serie van de boeken afwijkt :P
Ik vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Pommer wrote:
Ik vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan.
Same.

Eerste vier gezien eps, alle vier vieze tegenvallers.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Firetrap wrote:Precies, plus ik wil alles in 1080p zien
Ik kijk het altijd op HBO, lekker op me tv met dik geluid en beeld :)

Aflevering 2, tsja na die beslissing van Dany ga je dr toch een beetje haten hoor. Verder beetje saaie aflevering net als aflevering 1. Veel dialogen, hopelijk wat meer actie in de volgende afleveringen
N
Zo, vandaag Vikings afgekeken. Stiekem toch wel een vette serie!
S
Iemand toevallig gisteren avond de aller aller aller laatste aflevering van The Mentalist gekeken?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
vast wel
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Nazale wrote:Zo, vandaag Vikings afgekeken. Stiekem toch wel een vette serie!
Morgen ook kijken. Vind het wat te eentonig om het echt vet te vinden, maar zeker vermakelijk.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Pilot gezien van Twin Peaks, oude serie van Lynch, hetgeen ik benieuwd naar was na het zien van zijn films Mulholland Drive en Lost Highway. De toffe sfeer die de films zo goed maakte, zit ook duidelijk in deze pilot verweven, en waarschijnlijk in het gehele seizoen. Benieuwd waar het naartoe gaat, alle onderlinge relaties zijn nu iig nog vrij ingewikkeld om te volgen.
Hardtraxx Veteran
Zondagavond de 'finale' van seizoen 4 van TWD gekeken... Dit kun je toch geen seizoensfinale noemen, was net een gewone aflevering.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Fantastische 3e episode. *spoilers*
Spoiler
Prima ook dat ze de verhaallijn wat betreft het huwelijk van Ramsay hebben aangepast. Jeyne die zogenaamd Arya was in de boeken die erheen ging vond ik al zo ongelooflijk ongeloofwaardig, prima dus dit. Tevens zie ik ook een leuke rol weggelegd voor Baelish die wellicht de dood van Cat wil wreken tegenover Roose.
*spoilers*