Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Rawbin wrote:Binnen een week Death Note helemaal afgekeken en ben echt compleet weggeblazen. Wat een ongelofelijk briljant verhaal. :worship: Deze Anime serie overtreft naar mijn mening de meeste psychologische thrillers die ik tot nu toe heb gezien en dat is ongelofelijk knap voor een 'tekenfilm'. Zeker een aanrader om te kijken, ook als je normaal gesproken niet van Anime houdt :thumbup:
Ook in no-time door de afleveringen heen gegaan, enorm sterke anime serie. Halverwege had ik wel even het idee dat ze het verhaal probeerden uit te rekken, maar uiteindelijk vond ik het wel heel passend voor de ontwikkeling van de personages. Groot voordeel van anime/tekenfilms ten opzichte van 'echte' films vind ik dat de gedachten van de personages veel beter tot uiting gebracht kunnen worden. Anyways, echt een aanrader.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
-RiiANNE wrote:The Originals kijk ik inderdaad al, Supernatural lijkt me ook wel leuk ja!
Misschien is Hannibal ook nog wel leuk.. heb daar eigenlijk alleen nog maar iets van gezien in de reclame.

Dingen met geesten vind ik vaak wel leuk.. helaas ben ik dan nogal snel bang.
Vind het altijd fijn om 's avonds of tot laat naar series/films te kijken dus dan is dat voor mij een no go :P
Ghost Adventures is dan wel een aanrader. Daar zitten geen jumpscares in en wordt er altijd meegepraat. Het is soms wel spannend, kan ook eng wezen op zich, maar is hooguit wat creepy. Het is voor mij persoonlijk meer interessant dan eng.
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Broken Balance wrote:
-RiiANNE wrote:The Originals kijk ik inderdaad al, Supernatural lijkt me ook wel leuk ja!
Misschien is Hannibal ook nog wel leuk.. heb daar eigenlijk alleen nog maar iets van gezien in de reclame.

Dingen met geesten vind ik vaak wel leuk.. helaas ben ik dan nogal snel bang.
Vind het altijd fijn om 's avonds of tot laat naar series/films te kijken dus dan is dat voor mij een no go :P
Ghost Adventures is dan wel een aanrader. Daar zitten geen jumpscares in en wordt er altijd meegepraat. Het is soms wel spannend, kan ook eng wezen op zich, maar is hooguit wat creepy. Het is voor mij persoonlijk meer interessant dan eng.
Dat valt dan nog wel mee inderdaad, misschien raar maar ik geloof daar wel in..
Daarom ben ik dan nog al snel bang en durf ik al niet meer te gaan slapen. xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ze filmen in Amerika en af en toe in Engeland dus het is in ieder geval ver van huis :P
Plus, de narrator presenteert nogal overdreven dus je kunt het al snel met een korreltje zout nemen :P

Hier gaan ze het huis van de film The Exorcist in.
View on YouTube
-
Hardtraxxer
last seen Dec 2017
Broken Balance wrote:Ze filmen in Amerika en af en toe in Engeland dus het is in ieder geval ver van huis :P
Plus, de narrator presenteert nogal overdreven dus je kunt het al snel met een korreltje zout nemen :P

Hier gaan ze het huis van de film The Exorcist in.
View on YouTube

Engeland is voor mij niet zo ver weg.. ik ben half Engels :P
Morgen ga ik dit wel even kijken, straks word ik nog bang lol
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Engeland is nog wel even een stukje fietsen vanaf Emmen :P
-
Hardtraxxer
last seen Dec 2017
Daar heb je gelijk in ja, nou ik zal het filmpje eens gaan bekijken :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat is nog een redelijk milde aflevering. Ze hebben ook wel van de recap afleveringen waar ze hun engste momenten pakken of zoiets. Ze staan allemaal wel op YouTube.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Begonnen met House Of Cards :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Begonnen aan Homeland ^^
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
wootum wrote:Begonnen aan Revolution ^^
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Begonnen aan The Walking Dead
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
wootum wrote:Begonnen aan Homeland ^^
Ga ik na House Of Cards kijken :D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Begonnen aan Penoza, gisteren eerste 4 afleveringen van S01 gezien. En wat is die Nathalie toch lievvvvv :$ :love:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Leuk meisje ja, de liefheid gaat er overigens wel vanaf :P maar dat is alleen maar goed.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik was pas begonnen met Breaking Bad, volgens mij ben ik nu bij aflevering 3 maar wat is dat saai zeg. Misschien dat ik wat te snel oordeel, maar ik heb nu ook gewoon nooit zin om weer eens een aflevering te kijken dus dan kom ik ook nooit te weten of het leuk wordt :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Firetrap wrote:Leuk meisje ja, de liefheid gaat er overigens wel vanaf :P maar dat is alleen maar goed.
Vanaf welk seizoen? :P S01 net afgelopen, nu aan S02 beginnen.

En toffee, blijf doorkijken, als je er eenmaal in zit dan vlieg je door de afleveringen heen!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Vandaag de eerste 2 afleveringen van True Detective gezien, :worship: Erg benieuwd hoe dit verder gaat
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
toffee wrote:Ik was pas begonnen met Breaking Bad, volgens mij ben ik nu bij aflevering 3 maar wat is dat saai zeg. Misschien dat ik wat te snel oordeel, maar ik heb nu ook gewoon nooit zin om weer eens een aflevering te kijken dus dan kom ik ook nooit te weten of het leuk wordt :P
Ik heb het hier ook al eens aangekaart, je moet er idd ff doorheen op het begin. Vanaf halverwege seizoen 3 wordt het écht vet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Bij deze ben ik gekapt ben The Walking Dead, het is nu echt bizar saaie meuk. En het vooruitzicht dat er twaalf seizoenen gaan komen maakt me nou ook niet bepaald hoopvol dat het verhaal nog heel interessant gaat worden. Blijft allemaal wss net zo uitgerekt worden als dit seizoen. :yawn:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
toffee wrote:Ik was pas begonnen met Breaking Bad, volgens mij ben ik nu bij aflevering 3 maar wat is dat saai zeg. Misschien dat ik wat te snel oordeel, maar ik heb nu ook gewoon nooit zin om weer eens een aflevering te kijken dus dan kom ik ook nooit te weten of het leuk wordt :P
Had ik ook, met moeite door S1 heen gekomen, toen er ook mee gekapt. Na een jaar toch maar weer opgepakt en verder gaan kijken vanaf S2. Vanaf daar wordt het echt met het seizoen gaver.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Haha ik zal weer eens een poging wagen. :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Dakpan wrote:Bij deze ben ik gekapt ben The Walking Dead, het is nu echt bizar saaie meuk. En het vooruitzicht dat er twaalf seizoenen gaan komen maakt me nou ook niet bepaald hoopvol dat het verhaal nog heel interessant gaat worden. Blijft allemaal wss net zo uitgerekt worden als dit seizoen. :yawn:
Ik heb ook weinig goeie hoop, het seizoen begon nog leuk maar het wordt nu met de week saaier. Allemaal van die random kutafleveringen die helemaal niet zo belangrijk zijn voor het algehele plaatje.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Pommer wrote:
Dakpan wrote:Bij deze ben ik gekapt ben The Walking Dead, het is nu echt bizar saaie meuk. En het vooruitzicht dat er twaalf seizoenen gaan komen maakt me nou ook niet bepaald hoopvol dat het verhaal nog heel interessant gaat worden. Blijft allemaal wss net zo uitgerekt worden als dit seizoen. :yawn:
Ik heb ook weinig goeie hoop, het seizoen begon nog leuk maar het wordt nu met de week saaier. Allemaal van die random kutafleveringen die helemaal niet zo belangrijk zijn voor het algehele plaatje.
Helemaal mee eens. Doelloze flashbacks ook in de meest recente aflevering.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ze switchen ook constant van verhaallijn, dit vind ik persoonlijk ook niet zoveel aan. Toch blijf ik het wel kijken, maar toch hopen dat het weer wat interessanter wordt