Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:45 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Binnen een week Death Note helemaal afgekeken en ben echt compleet weggeblazen. Wat een ongelofelijk briljant verhaal. :worship: Deze Anime serie overtreft naar mijn mening de meeste psychologische thrillers die ik tot nu toe heb gezien en dat is ongelofelijk knap voor een 'tekenfilm'. Zeker een aanrader om te kijken, ook als je normaal gesproken niet van Anime houdt :thumbup:

Ook in no-time door de afleveringen heen gegaan, enorm sterke anime serie. Halverwege had ik wel even het idee dat ze het verhaal probeerden uit te rekken, maar uiteindelijk vond ik het wel heel passend voor de ontwikkeling van de personages. Groot voordeel van anime/tekenfilms ten opzichte van 'echte' films vind ik dat de gedachten van de personages veel beter tot uiting gebracht kunnen worden. Anyways, echt een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:47 

Kraak... Piep...

-RiiANNE schreef:
The Originals kijk ik inderdaad al, Supernatural lijkt me ook wel leuk ja!
Misschien is Hannibal ook nog wel leuk.. heb daar eigenlijk alleen nog maar iets van gezien in de reclame.

Dingen met geesten vind ik vaak wel leuk.. helaas ben ik dan nogal snel bang.
Vind het altijd fijn om 's avonds of tot laat naar series/films te kijken dus dan is dat voor mij een no go :P

Ghost Adventures is dan wel een aanrader. Daar zitten geen jumpscares in en wordt er altijd meegepraat. Het is soms wel spannend, kan ook eng wezen op zich, maar is hooguit wat creepy. Het is voor mij persoonlijk meer interessant dan eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:51 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
-RiiANNE schreef:
The Originals kijk ik inderdaad al, Supernatural lijkt me ook wel leuk ja!
Misschien is Hannibal ook nog wel leuk.. heb daar eigenlijk alleen nog maar iets van gezien in de reclame.

Dingen met geesten vind ik vaak wel leuk.. helaas ben ik dan nogal snel bang.
Vind het altijd fijn om 's avonds of tot laat naar series/films te kijken dus dan is dat voor mij een no go :P

Ghost Adventures is dan wel een aanrader. Daar zitten geen jumpscares in en wordt er altijd meegepraat. Het is soms wel spannend, kan ook eng wezen op zich, maar is hooguit wat creepy. Het is voor mij persoonlijk meer interessant dan eng.

Dat valt dan nog wel mee inderdaad, misschien raar maar ik geloof daar wel in..
Daarom ben ik dan nog al snel bang en durf ik al niet meer te gaan slapen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:02 

Kraak... Piep...

Ze filmen in Amerika en af en toe in Engeland dus het is in ieder geval ver van huis :P
Plus, de narrator presenteert nogal overdreven dus je kunt het al snel met een korreltje zout nemen :P

Hier gaan ze het huis van de film The Exorcist in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 02:33 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ze filmen in Amerika en af en toe in Engeland dus het is in ieder geval ver van huis :P
Plus, de narrator presenteert nogal overdreven dus je kunt het al snel met een korreltje zout nemen :P

Hier gaan ze het huis van de film The Exorcist in.

Engeland is voor mij niet zo ver weg.. ik ben half Engels :P
Morgen ga ik dit wel even kijken, straks word ik nog bang lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:38 

Kraak... Piep...

Engeland is nog wel even een stukje fietsen vanaf Emmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:59 

Hardtraxxer

Daar heb je gelijk in ja, nou ik zal het filmpje eens gaan bekijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:50 

Kraak... Piep...

Dat is nog een redelijk milde aflevering. Ze hebben ook wel van de recap afleveringen waar ze hun engste momenten pakken of zoiets. Ze staan allemaal wel op YouTube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

Begonnen met House Of Cards :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:02 

Hardtraxx Crew

Begonnen aan Homeland ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:46 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Begonnen aan Revolution ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 20:54 

Hardtraxx Addict

Begonnen aan The Walking Dead
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Begonnen aan Homeland ^^

Ga ik na House Of Cards kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Penoza, gisteren eerste 4 afleveringen van S01 gezien. En wat is die Nathalie toch lievvvvv :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

Leuk meisje ja, de liefheid gaat er overigens wel vanaf :P maar dat is alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:48 

Hardtraxx Addict

Ik was pas begonnen met Breaking Bad, volgens mij ben ik nu bij aflevering 3 maar wat is dat saai zeg. Misschien dat ik wat te snel oordeel, maar ik heb nu ook gewoon nooit zin om weer eens een aflevering te kijken dus dan kom ik ook nooit te weten of het leuk wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:55 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Leuk meisje ja, de liefheid gaat er overigens wel vanaf :P maar dat is alleen maar goed.

Vanaf welk seizoen? :P S01 net afgelopen, nu aan S02 beginnen.

En toffee, blijf doorkijken, als je er eenmaal in zit dan vlieg je door de afleveringen heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Vandaag de eerste 2 afleveringen van True Detective gezien, :worship: Erg benieuwd hoe dit verder gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:19 

Bierkoning

toffee schreef:
Ik was pas begonnen met Breaking Bad, volgens mij ben ik nu bij aflevering 3 maar wat is dat saai zeg. Misschien dat ik wat te snel oordeel, maar ik heb nu ook gewoon nooit zin om weer eens een aflevering te kijken dus dan kom ik ook nooit te weten of het leuk wordt :P

Ik heb het hier ook al eens aangekaart, je moet er idd ff doorheen op het begin. Vanaf halverwege seizoen 3 wordt het écht vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Bij deze ben ik gekapt ben The Walking Dead, het is nu echt bizar saaie meuk. En het vooruitzicht dat er twaalf seizoenen gaan komen maakt me nou ook niet bepaald hoopvol dat het verhaal nog heel interessant gaat worden. Blijft allemaal wss net zo uitgerekt worden als dit seizoen. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:49 

Hardtraxx Crew

toffee schreef:

Had ik ook, met moeite door S1 heen gekomen, toen er ook mee gekapt. Na een jaar toch maar weer opgepakt en verder gaan kijken vanaf S2. Vanaf daar wordt het echt met het seizoen gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:10 

Hardtraxx Addict

Haha ik zal weer eens een poging wagen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:27 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Bij deze ben ik gekapt ben The Walking Dead, het is nu echt bizar saaie meuk. En het vooruitzicht dat er twaalf seizoenen gaan komen maakt me nou ook niet bepaald hoopvol dat het verhaal nog heel interessant gaat worden. Blijft allemaal wss net zo uitgerekt worden als dit seizoen. :yawn:

Ik heb ook weinig goeie hoop, het seizoen begon nog leuk maar het wordt nu met de week saaier. Allemaal van die random kutafleveringen die helemaal niet zo belangrijk zijn voor het algehele plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 10:57 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Dakpan schreef:

Ik heb ook weinig goeie hoop, het seizoen begon nog leuk maar het wordt nu met de week saaier. Allemaal van die random kutafleveringen die helemaal niet zo belangrijk zijn voor het algehele plaatje.

Helemaal mee eens. Doelloze flashbacks ook in de meest recente aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 11:10 

Hardtraxx Crew

Ze switchen ook constant van verhaallijn, dit vind ik persoonlijk ook niet zoveel aan. Toch blijf ik het wel kijken, maar toch hopen dat het weer wat interessanter wordt
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic