Breaking Bad: FAP FAP FAP!
Prachtige serie.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Nieuwe seizoen Burn notice, weeds en white collar beginnen binnenkort 
En Psych, Eureka en Entouragemrazura wrote:Nieuwe seizoen Burn notice, weeds en white collar beginnen binnenkort
ff southpark nieuwe afleveringen kijken ben benieuwd 
Zit nu weer Prison Break terug te kijken. Gewoon beginnen bij seizoen 1 maar blijft geniaal 
Hidden Source wrote:River monsters.
Net aflevering 7 van Game of Thrones gekeken, de laatste keer dat ik zo een zo een kut gevoel had als er iemand verraden werd was bij star wars 3. Man wat een zieke serie
.
XtD wrote:En Psych, Eureka en Entouragemrazura wrote:Nieuwe seizoen Burn notice, weeds en white collar beginnen binnenkort
Geweldige serie ja. Komt voor een groot gedeelte ook door Sean Bean, maar de rest van de cast is ook erg sterk. Hij staat ook al geplant voor een 2e seizoen, dus gaat nog wel even door gelukkig.Markienl wrote:Net aflevering 7 van Game of Thrones gekeken, de laatste keer dat ik zo een zo een kut gevoel had als er iemand verraden werd was bij star wars 3. Man wat een zieke serie![]()
.
Ben nu begonnen met Breaking Bad en tot nu toe ook heel vet.
ik ga vanavond beginnen met Mad Men. kijken of dat wat is.
Fox heeft hm opgepikt, wordt in 2012 uitgezonden!mrazura wrote:Ja hij is gecanceled door nbc, maar de producers kijken nog voor een ander dus er is nog hoopstyl0w wrote:Zo jammer dat die gecancelled is, komende week nieuwe aflevering..mrazura wrote:Strakjes ff verder met the event
Aanrader voor het nieuwe serie seizoen:
View on YouTube
Waar heb je dat gevonden? Kan het nog niet bevestigd krijgen..TakkU wrote:Ja hij is gecanceled door nbc, maar de producers kijken nog voor een ander dus er is nog hoopmrazura wrote:Zo jammer dat die gecancelled is, komende week nieuwe aflevering..styl0w wrote:Strakjes ff verder met the event
Aanrader voor het nieuwe serie seizoen:
View on YouTube
Fox heeft hm opgepikt, wordt in 2012 uitgezonden!
Ik kijk nu ook xiii the series en chaos vooral de laatste heeft wel leuke momenten vaak 
Ravenwood wrote:ik ga vanavond beginnen met Mad Men. kijken of dat wat is.
jezus wat een saaie serie is dit zeg.
Goh, wéér bloedlustige aliens die zonder pardon de aarde over komen nemen. Vind de cast niet al te best overkomen, en de effecten ook niet. Ik sla hem over 
En dit haal je uit een trailer?XtD wrote:Goh, wéér bloedlustige aliens die zonder pardon de aarde over komen nemen. Vind de cast niet al te best overkomen, en de effecten ook niet. Ik sla hem over
verhaal is zo te zien erg cliché en typisch Hollywood. Aliens vallen de wereld aan, je ziet beelden van de hele wereld die aangevallen wordt (Eifeltoren zie je natuurlijk, want dat is het symbool voor Europa in Hollywood). Vervolgens boeit de rest van de wereld niet meer en zijn het de Amerikaanse patriotten die de aliens even een poepje laten ruiken. Amerikaanse leger maakt natuurlijk verliezen maar is uiteindelijk toch onoverwinnelijk door al die helden die daar werken. Zal ook wel weer stars & stripes tellen worden in die serie 
Zoals DP het inderdaad uitlegtmrazura wrote:En dit haal je uit een trailer?XtD wrote:Goh, wéér bloedlustige aliens die zonder pardon de aarde over komen nemen. Vind de cast niet al te best overkomen, en de effecten ook niet. Ik sla hem over
Het is duidelijk uit de trailer te halen hoor, dit soort dingen hebben we al zo vaak gezien. Alleen al twee hele recente, en redelijk dramatische films: Skyline en Battle Los Angeles.
Ik ben Family Guy vanaf het begin aan het kijken, dus zodra ik bij het einde ben zal het wel weer zijn begonnenProject 141 wrote:South Park en Family Guy allebei stil qua nieuwe afleveringen
southpark seizoen 14 moet ff op dvd kome
duurt me allemaal veel te lang
duurt me allemaal veel te lang
Royal pains aan het volgen nu, wel leuke serie