Een zeer goede laatste aflevering gezien van Boadwalk Empire.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat einde van TWD
wel dikke aflevering weer, zeer bevredigend 
Ja, wat een kutcliffhanger weer
Nu wil ik de volgende zien ook.
Leuke gebeurtenis daar in de kerk trouwens
vond het eigenlijk wel voorspelbaar wie er straks uit komen, zou verrassend zijn als het straks niet zo blijkt te zijn 
Jammer genoeg zitten er zo veel cliffhangers in dat je bijna zeker weet dat er weer een cliffhanger aankomtwootum wrote:Ja, wat een kutcliffhanger weerNu wil ik de volgende zien ook.
voor de rest weer leuke aflevering!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja je weet wel wie, maar meer hoe of met wie/wat nog meerMagnetron wrote:Leuke gebeurtenis daar in de kerk trouwensvond het eigenlijk wel voorspelbaar wie er straks uit komen, zou verrassend zijn als het straks niet zo blijkt te zijn
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Paar mooie momenten, zoals Capone met zijn zoon en hoe je erachter komt hoe Gillian met de Commodore wordt gekoppeld. Maar bovenal vond ik het gewoon heel slordig afgewerkt allemaal, alsof ze 4 episodes mistten.JeftaElachouri wrote:Een zeer goede laatste aflevering gezien van Boadwalk Empire.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Deze week Prison Break afgekeken. Echt een prachtige serie! Alleen het einde vind ik er jammer...
Spoiler! Selecteer hieronder om te kunnen lezen.
Scofield kiest er dus voor om zijn leven te beëindigen, omdat hij niet lang meer te leven heeft door een hersentumor. Ik had liever gezien dat alle hoofdpersonen samen met een sloot geld overbleven en daarvan in Panama oid leuke dingen gingen doen. Dat was voor mij een waardige afsluiter geweest...
Is er na The Final Break afleveringen nog iets uitgekomen als vervolg?
Spoiler! Selecteer hieronder om te kunnen lezen.
Scofield kiest er dus voor om zijn leven te beëindigen, omdat hij niet lang meer te leven heeft door een hersentumor. Ik had liever gezien dat alle hoofdpersonen samen met een sloot geld overbleven en daarvan in Panama oid leuke dingen gingen doen. Dat was voor mij een waardige afsluiter geweest...
Is er na The Final Break afleveringen nog iets uitgekomen als vervolg?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Dat zou ik juist enorm cheesy hebben gevonden, ik vond deze manier juist wel krachtig en mooi.
En nee voor zover ik weet is er verder geen vervolg op. Maar goed ook want S3 en 4 hadden al een redelijk hoog uitmelk gehalte 
Seizoen 4 heb ik geforceerd af moeten kijken, god wat ging dat nergens meer over
3 laatst terug gekeken, dat was nog wel heel erg vet vond ik
Ik vond juist 2 niet zo heel tof. 4 was drama idd.
Laatste south park aflevering met de drones was eindelijk weer goud 
Haha, heb me echt een paar keer ziek gelachen.tommetjeuh wrote:Laatste south park aflevering met de drones was eindelijk weer goud
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Oké ik weet niet meer waarmee Daryl de bosjes uitkomt volgende week.. Vond de afgelopen aflevering zelf op zich niet supervet ofzo.
1 van de saaiste van de hele serie tot nu toe.JVDM wrote:Vond de afgelopen aflevering zelf op zich niet supervet ofzo.
Van de week Prison Break afgekeken, echt een hele vette serie.
Ik ben het trouwens niet eens met de meeste hier, ik vind seizoen 4 de meest interessante van allemaal.
Nu maar eens beginnen met Breaking Bad.
Nu maar eens beginnen met Breaking Bad.
Ze moeten alles er ook snel doorheen rammen, anders is het niet meer interessant (net als de laatste aflevering, boeit me persoonlijk echt helemaal niks)
Maar er zit nu wel een erg groot verschil in. Alleen al als je ziet dat een heel seizoen over dat dorp van The Governor ging en ze nu in 1 aflevering heel Terminus hebben behandeld.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Seizoen 5 valt me tot nu toe ook echt ZWAAR tegen. Betrap me er steeds vaker op tijdens de aflevering gewoon bezig te zijn met andere dingen..
Bij ep 7 van seizoen 3 aangekomen met Breaking Bad, duurde even maar blij dat we die eindelijk hebben opgepakt
Daarnaast ook sinds kort begonnen met Sons Of Anarchy die iig al heel lang op me wacht lijstje stond.
Boardwalk Empire net ep 2 gezien van seizoen 5.
Ook seizoen 2 van Agents of S.H.I.E.L.D opgepakt, eerste seizoen vond ik niet heel sterk, maar al met al wel mee vermaakt dus even afwachten wat dit gaat brengen.
Boardwalk Empire net ep 2 gezien van seizoen 5.
Ook seizoen 2 van Agents of S.H.I.E.L.D opgepakt, eerste seizoen vond ik niet heel sterk, maar al met al wel mee vermaakt dus even afwachten wat dit gaat brengen.
Last edited by mikeee on 09 Nov 2014 01:38, edited 1 time in total.
White Collar seizoen 6 begonnen, prima aflevering
Anderen die dit ook volgen?
Mooi dat ik het lees, is weer begonnen dus. Laatste seizoen hè dit.
In een paar weken heel Suits gekeken, wat een bazenserie zeg 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Bijna klaar met Under The Dome seizoen 2.
Erg leuke serie, helaas komt in de zomer pas seizoen 3.
Erg leuke serie, helaas komt in de zomer pas seizoen 3.