Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 01:29 

Hardtraxx Veteran

Breaking Bad tot en met seizoen 4 nu afgekeken. Damn, wat een meeslepende serie, het trekt me helemaal in het verhaal. Waarschijnlijk ook zo meeslepend aangezien ik de 4 seizoenen in twee weken heb gekeken ondertussen :P . Alle wendingen zijn zo episch en het acteerwerk is ook genieten. Seizoen 5 downloadende :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 20:03 

Hardtraxxer

Net de laatste aflevering gezien van Prison Break seizoen 2.
Bazenserie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 21:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Rawbin schreef:
Suits seizoensfinale :worship:

Summer finale maar inderdaad :worship: nu weer zo lang wachten :cry:

Ik hou van Louis, wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 11:32 

Hardtraxx Veteran

jezus wat is de following spannend. Nu halverwege het 1e seizoen maar wat een tempo zit daar in zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 11:51 

Hardtraxx Veteran

Fargo ook af, werd met de aflevering beter vind ik. Eerste 3 afleveringen vond ik nog wat matig, aparte muziekkeuze ook vind ik. Maar dat had op t einde van t seizoen juist wel wat, volgens mij deden ze het er om.
Allemaal zo'n accent alsof ze uit Groot-Brittannië komen ook terwijl het zich afspeelt in Amerika xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
jezus wat is de following spannend. Nu halverwege het 1e seizoen maar wat een tempo zit daar in zeg.

Gaat je helaas na een tijdje wel een beetje irriteren, althans dat was bij de meesten zo :P. 1e helft was idd het beste gedeelte van de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 08:27 

Hardtraxx Elite

Wat was de Emmy-award uitreiking een aanfluiting. Hoogtepunt was de in-memoriam van Robin Williams.

Daarnaast zeer overdreven dat één seizoen Breaking Bad twee keer de prijs voor beste dramaserie en twee keer de prijs voor beste mannelijke hoofdrol kan winnen.
Dit jaar had het voor mij True Detective mogen zijn (of House of Cards). En de beste mannelijke hoofdrol was mij betreft die van Matthew McConaughey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 10:42 

Hardtraxx Veteran

True Detective zit bij lange na niet aan het niveau van Breaking Bad, het zou dus ook onzin zijn geweest om Trie Detective die prijzen te geven. Ook omdat True Detective nog maar 1 seizoen heeft, die krijgt z'n kansen nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:14 

Donateur

Ik lees allerlei nieuwsberichten over een zesde seizoen van BB. Niemand die het echt kan ontkrachten eigenlijk, behalve dat er als tegenargument wordt gegeven dat mensen alles geloven. Is dit iets wat al sinds het eind van seizoen 5 loopt of is er recent iets weggegeven? Ik zie ook verwijzingen naar de cast namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:35 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
True Detective zit bij lange na niet aan het niveau van Breaking Bad, het zou dus ook onzin zijn geweest om Trie Detective die prijzen te geven. Ook omdat True Detective nog maar 1 seizoen heeft, die krijgt z'n kansen nog wel.

Nee, dat klopt. Maar dat één seizoen 2 keer dezelfde prijzen wint, vind ik ietwat overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:36 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik lees allerlei nieuwsberichten over een zesde seizoen van BB. Niemand die het echt kan ontkrachten eigenlijk, behalve dat er als tegenargument wordt gegeven dat mensen alles geloven. Is dit iets wat al sinds het eind van seizoen 5 loopt of is er recent iets weggegeven? Ik zie ook verwijzingen naar de cast namelijk.

Er komt geen 6e seizoen. Er komt echter wel een spin-off, welke zich voor de verhalen in BB afspeelt: 'Better Call Saul'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:40 

Donateur

Oké. Daar was ik van op de hoogte inderdaad. Daar zou Jesse sowieso wel in meespelen toch? Of iig een andere hoofdpersoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Er is 1 nieuwe bron, de National Reporter ofzo, en na een beetke scrollen op die site is al snel zichtbaar dat het een Amerikaanse versie van De Speld is. Niet serieus nemen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 13:48 

Bierkoning

Wat betreft die Emmy's vind ik het wel logisch dat BB er een paar pakt, alleen had Matthew McConaughey of Woody Harrelson er best één mogen krijgen ipv Jesse van BB (ben ff zn echte naam kwijt), die vond ik nou niet buitengewoon goed acteren ofzo. Zelfde verhaal voor die verschrikkelijk irritante Skylar (al kun je dan misschien juist wel zeggen dat ze het goed gedaan heeft :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 14:49 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Wat betreft die Emmy's vind ik het wel logisch dat BB er een paar pakt, alleen had Matthew McConaughey of Woody Harrelson er best één mogen krijgen ipv Jesse van BB (ben ff zn echte naam kwijt), die vond ik nou niet buitengewoon goed acteren ofzo. Zelfde verhaal voor die verschrikkelijk irritante Skylar (al kun je dan misschien juist wel zeggen dat ze het goed gedaan heeft :P )

Walter White, Jesse Pinkman en Skyler hebben echt ongelofelijk goed geacteerd.. Dik verdiend imo! Vooral Skyler heeft sterk geacteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Vooral Skyler heeft sterk geacteerd.

Inderdaad, wat een kutwijf is dat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:50 

Hardtraxx Veteran

S3 net binnen van BB. Ben benieuwd :thumbup:

Spoilert:
Saul Goodman is trouwens een verademing, vond het net saai worden en iets te gtst, tot hij kwam. :worship: Wat een koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:38 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
True Detective zit bij lange na niet aan het niveau van Breaking Bad, het zou dus ook onzin zijn geweest om Trie Detective die prijzen te geven.

Ondanks dat Breaking Bad het vetste is wat ik heb gezien, denk ik dat je hier True Detective te weinig credits geeft. Die serie druipt van kwaliteit, de one shot take van 6 minuten lang is te vet voor tv.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:48 

Hardtraxx Addict

elroyce schreef:
Daveytl schreef:
True Detective zit bij lange na niet aan het niveau van Breaking Bad, het zou dus ook onzin zijn geweest om Trie Detective die prijzen te geven.

Ondanks dat Breaking Bad het vetste is wat ik heb gezien, denk ik dat je hier True Detective te weinig credits geeft. Die serie druipt van kwaliteit, de one shot take van 6 minuten lang is te vet voor tv.

Ook voor Youtube blijkbaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:20 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
elroyce schreef:
Daveytl schreef:

Ook voor Youtube blijkbaar :(

Via hardtraxx opent ie hem niet, gewoon via YouTube wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:55 

Hardtraxx Veteran

Die scene was bizar ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:31 

Hardtraxx Veteran

The Wire s02 af, was weer erg tof! Inmiddels Dexter klaar met de vriendin en nu begonnen aan Penoza. Eerste twee afleveringen laten een goede indruk achter, echter irriteer ik me toch nog vaak aan dat "Nederlandse" acteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:43 

Hardtraxx Addict

Ik zoek weer een nieuwe serie iemand suggesties!

Heb Breaking Bad helemaal klaar, moet wachten op Arrow Seizoen 3, Game Of Thrones Seizoen 5 & Walking Dead Seizoen 5.

Dus als iemand wel een vette serie weet dat in dit straatje zou passen :thumbsup:

Ik ga proberen van iedere suggestie gewoon de eerste aflevering te kijken en dan vanuit die eerste aflevering bepalen welke serie ik ga kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:58 

Hardtraxx Veteran

Prison Break en Suits zijn ook aanraders. Nu ook eindelijk begonnen aan die twee :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 22:17 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Prison Break en Suits zijn ook aanraders. Nu ook eindelijk begonnen aan die twee :D .

Aight thanks Prison Break spreekt me opzich wel aan :D

EDIT: Oke heb dus episode 1 van Prison Break gekeken en hij pakt me meteen, dus ik denk dat ik het eventjes bij Prison Break ga houden :P
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic