Heeerlijke scene. Fijn dat hij niet onderbroken werd 
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godverdomme wat een aflevering!
Tyrion 
24 S09E03 was ook vet! Dit seizoen is tot nu beter dan ik had verwacht! 
Net de laatste aflevering van Spartacus War Of The Damned gezien.
Heb zelden zulke vette veldslagen zien. En een enorm spannend einde.
Sterke serie waarbij voor mij het enige minpunt, sommige fx zijn. Die zien er gewoon iets te nep uit.
Als je Game Of Thrones vet vind en 300. Is dit zeker een aanrader.
Helaas de laatste aflevering van alles om dat de geschiedenis van Spartacus maar tot zo ver gaat.
Ik zou die ook niet opzoeken als je geen spoilers wil
Heb zelden zulke vette veldslagen zien. En een enorm spannend einde.
Sterke serie waarbij voor mij het enige minpunt, sommige fx zijn. Die zien er gewoon iets te nep uit.
Als je Game Of Thrones vet vind en 300. Is dit zeker een aanrader.
Helaas de laatste aflevering van alles om dat de geschiedenis van Spartacus maar tot zo ver gaat.
Ik zou die ook niet opzoeken als je geen spoilers wil
Het is wel weer het klassieke riedeltje. Lijkt me juist wel eens vet als Jack eerst 10 afleveringen de leiding heeft, alles goed doet, en dan ineens op de helft ook de overheid tegen zich krijgt.JeftaElachouri wrote:24 S09E03 was ook vet! Dit seizoen is tot nu beter dan ik had verwacht!
Vandaag beginnen met From Dusk Till Dawn, en gister eerste aflevering van Penny Dreadfull gekeken.
Laatstgenoemde wist ik niet waar het over ging ofzo, maar is goed te doen. Fdtd weet ik ook vrij weinig van, film herinner ik me vaag. Twijfel alleen niet aan Robert Rodriguez
Laatstgenoemde wist ik niet waar het over ging ofzo, maar is goed te doen. Fdtd weet ik ook vrij weinig van, film herinner ik me vaag. Twijfel alleen niet aan Robert Rodriguez
klaar met de spartacus seizoenen...was wel weer vet...alleen het niveau van seizoen 1 is niet meer gehaald.
klopt, had halverwege seizoen 2 wel effe zoiets van dat het allemaal zoveel op elkaar lijkt, beetje veel van hetzelfdeAniThing wrote:klaar met de spartacus seizoenen...was wel weer vet...alleen het niveau van seizoen 1 is niet meer gehaald.
Ja vanaf seizoen 2 doen ze bijna niks anders dan vluchten en tussendoor een slachtpartijtje. Seizoen 1 en gods of the arena waren gewoon vet omdat je de battles in stadions had enz. 
Scene met Tyrion zoals altijd weer dikLeonidas wrote:Weer erg vette aflevering van GoT
Spoiler:
Spoiler
Blij dat ze dood is, altijd een hekel gehad aan haar
. Blijkt maar weer dat je Littlefinger echt nooit kan vertrouwen
Verwachtte dat ene al wel van Oberyn. Desalniettemin weer een erg dikke aflevering inderdaad!
Oberyn en Tyrion eindbazen der eindbazen gewoon. 
Ik ben toch wel fan van Lord Baelish
Werkelijk nooit weten wat die vent nu eigelijk wil
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Oberyn zn move was van mijlenver te voorspellen
. Serr Bronn blijft ook zo'n baasje hahahaha. Echt zo benieuwd naar de volgende aflevering!
Oh trouwens, volgende week wordt er geen aflevering uitgezonden... Iets met dag voor de soldaten van Amerika?? Die gasten zitten in Irak etc. ook gewoon te wachten op een nieuwe GoT!!
Oh trouwens, volgende week wordt er geen aflevering uitgezonden... Iets met dag voor de soldaten van Amerika?? Die gasten zitten in Irak etc. ook gewoon te wachten op een nieuwe GoT!!
als je nog niet Episode 7 hebt gekeken, moet je niet op de link klikken maar man o man wat was deze scene vet zeg
View on YouTube
View on YouTube
Seizoen 4 van Sons of Anarchy af. Jezus wat spannend. Nog 2 seizoenen te gaan! 
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Te verwachten, maar echt zo vette sceneArrow wrote:als je nog niet Episode 7 hebt gekeken, moet je niet op de link klikken maar man o man wat was deze scene vet zeg![]()
View on YouTube
Ja, was weer genieten! Wat wordt het allemaal ontzettend gaaf neergezet.