Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:58 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
1e helft seizoen 1 was goed, daarna kabbelt het maar een beetje voort met steeds dezelfde soort afleveringen. Prima vermaak, maar er zijn tal van betere series.

Ja klopt hier ben ik het zeker mee eens.
Vooral de keuzes die gemaakt worden vond ik af en toe te slecht neer gezet, ene moment doen ze niks andere moment duidelijk shoot to kill..
Ondertussen bijna bij met seizoen 2, ik snap wat je punt wel Wootum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:38 

Hardtraxx Elite

Leuke video van GoT. Geen spoilers. Geeft een goed beeld van hoe groot deze meesterlijke serie is. Gaat moeilijk worden om dit te evenaren. Hopelijk winnen ze dan dit jaar eindelijk een Emmy voor beste serie.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 23:29 

Hardtraxx Veteran

Had hem gezien ja. Die "geschiedenis-lessen" over Westeros een tijdje terug in de vorm van kleine filmpjes waren ook goud, maken ze toch goed gebruik van dat HBO altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 00:20 

Hardtraxx Addict

Update:

True Detective gezien, heerlijk :drool:
Paar weken terug begonnen met House Of Cards.

Zometeen Suits S03E11 & 12 maar eens aan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:26 

Donateur

TWD ep14, wat een vage aflevering. Aan de ene kant ubersaai aan de andere kant wel geinig... xd

TD was echt geniaal de final episode :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 10:26 

Kraak... Piep...

Sinds ik bij de Promo afdeling zit bij RTL Nederland heb ik veel te veel series om te kijken :P

True Detective, Unforgettable, Hannibal, Suits en nog wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:08 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Sinds ik bij de Promo afdeling zit bij RTL Nederland heb ik veel te veel series om te kijken :P

Kan ik hieruit opmaken dat True Detective binnenkort uitgezonden wordt bij RTL? Lijkt me meer een serie voor NED3 o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:50 

Kraak... Piep...

JeftaElachouri schreef:
Broken Balance schreef:

Kan ik hieruit opmaken dat True Detective binnenkort uitgezonden wordt bij RTL? Lijkt me meer een serie voor NED3 o.i.d.

Nee dat zenden ze (nog) niet uit. Iedereen op de afdeling hier heeft het er over en zodoende moet ik het volgens hun ook gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Het was dus een verkapte 'kijk mij ik werk bij RTL'-post
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:52 

Kraak... Piep...

Firetrap schreef:
Het was dus een verkapte 'kijk mij ik werk bij RTL'-post

Als jij dat wil knul :yawn:

Er staat letterlijk wat ik bedoel, ik moet daar promo's maken voor series die ik normaal niet uit mezelf zou kijken maar omdat ik voor elke promo bepaalde aflevering moet doorkijken om goeie shots te zoeken, kom ik dus gelijk ook in het verhaal van de serie en wil ik gelijk meer kijken. Dat heb ik dus bij een aantal nu.

Want als ik interplaats van RTL, een willekeurig onbekend bedrijf zou neerzetten was de context natuurlijk compleet anders :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:46 

Hardtraxx Veteran

Gast neem jezelf toch niet zo serieus. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Pofferdikkie TWD gaat hard hoor. Vind de laatste 5 afleveringen vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 12:12 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Gast neem jezelf toch niet zo serieus. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:13 

Hardtraxx Elite

Laatste trailer 'Game of Thrones' seizoen 4

Tevens is er een kans dat ze de serie gaan afsluiten met (bioscoop) films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:31 

Hardtraxx Veteran

Maar die komen pas na het/de boek(en) dus? Aangezien ze schijnbaar na 6 seizoenen zullen stoppen met de serie. Heb je er overigens een bron bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 18:51 

Hardtraxx Elite

Nog een paar weken tot het weer begint :love: :loving: :corn:
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:20 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Maar die komen pas na het/de boek(en) dus? Aangezien ze schijnbaar na 6 seizoenen zullen stoppen met de serie. Heb je er overigens een bron bij?

http://www.hollywoodreporter.com/heat-v ... -by-689629
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 19:36 

Bierkoning

Hehe eindelijk gebeuren er wat leuke dingen in The Walking Dead. Ik stond bijna op het punt om af te haken, maar de laatste twee afleveringen waren toch wel dik.

Alleen niet zo chill dat sommige mensen gewoon een paar afleveringen lang niet voorkomen, ik ben alweer vergeten wat Rick en Carl als laatst gedaan hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:46 

Hardtraxx Elite

Inderdaad Pommer, stond ook op het punt van afhaken maar de laatste afl is ziek (vooral met dat meisje). En ik herken idd dat ik ook niet echt meer weet wat Rick en Carl gedaan hebben.
Verder denk ik dat Daryl nu bij de mensen zit die bij Rick op bezoek kwamen (toen die onder het bed dook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 14:01 

Hardtraxx Crew

Moet de laatste nog steeds kijken omdat ik ook bijna afhaakte :P
Maar Rick en Carl zijn toch gewoon met Michonne en liepen ook richting dat kamp via het spoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 18:56 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Moet de laatste nog steeds kijken omdat ik ook bijna afhaakte :P
Maar Rick en Carl zijn toch gewoon met Michonne en liepen ook richting dat kamp via het spoor?

Rick en Carl samen toch? Die aflevering sloot af met dat ze samen verder het spoor afliepen volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 22:33 

Hardtraxx Crew

WaVe schreef:
Rick en Carl samen toch? Die aflevering sloot af met dat ze samen verder het spoor afliepen volgens mij

Nja of het met Michonne is of zonder, ze liepen in ieder geval richting die Community :P
Net aflevering 14 gezien, dat meisje :oh: dan moet je wel goed ziek zijn
Ik vind de serie lang niet meer zo vet zoals in het begin. Als het spannend wordt is dat voor max. een paar minuten en daarna is het weer vrij saai. Zal de serie uiteindelijk wel uitkijken maar hoop toch wel dat het weer wat baziger gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 12:49 

Hardtraxx Veteran

Dat heb ik echt totaal niet. Vind seizoen 4 over het algemeen ontzettend baas. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:07 

Hardtraxx Elite

heb dat ook magnetron, t hele verhaal blijft mooi maar meer spanning mag wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:00 

Bierkoning

Seizoen 3 van GoT weer even helemaal gekeken, was het allemaal een beetje kwijt. Moet zeggen dat ik het nu vetter vond dan de eerste keer, misschien omdat je nu iets minder op van alles moet letten ofzo.

Ben erg benieuwd naar seizoen 4 in ieder geval!
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic