Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
'Game of Thrones' star joins Fox's '24' in major role
Another exciting casting for Fox’s 24 reboot Live Another Day: Michelle Fairley is joining the show in a major villainous role.

She’ll play Margo, the British widow of a notorious terrorist. This is a role that was previously filled by actress Judy Davis, who had to exit the production due for personal reasons.

Fairley is best known for HBO’s fantasy hit Game of Thrones where she played Catelyn Stark. Last year, she had a recurring role on USA’s Suits.

http://insidetv.ew.com/2014/02/11/game-of-thrones-24/
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Ben zelf begonnen aan True Detective, interessante serie tot nu toe :) wat lijkt die Matthew McConaughey (niet de ondervraagde uiteraard) trouwens op Desmond Harrington (Quinn uit Dexter) zeg
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Dat was inderdaad ook het allereerste dat mij te binnen schoot :P en hij heeft ook iets weg van Alex Pastoor
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat kijk ik ontzettend uit naar Game Of Thrones zeg. Gister ook de laatste TWD gezien, toffe shit.
True Detective wordt ook zeker gezien, maar ik wacht nog even op wat meer afleveringen. Daarnaast een inhaalslag aan het maken bij seizoen 6 van Sons Of Anarchy. Seizoen 2 van Revolution heeft me nog veel te bieden en ook Boardwalk Empire loop ik meerdere seizoenen achter. Oh series series series.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
JVDM wrote:Wat kijk ik ontzettend uit naar Game Of Thrones zeg. Gister ook de laatste TWD gezien, toffe shit.
True Detective wordt ook zeker gezien, maar ik wacht nog even op wat meer afleveringen. Daarnaast een inhaalslag aan het maken bij seizoen 6 van Sons Of Anarchy. Seizoen 2 van Revolution heeft me nog veel te bieden en ook Boardwalk Empire loop ik meerdere seizoenen achter. Oh series series series.
Boardwalk Empire krijgt nog een vijfde seizoen en daarna trekken ze de stekker eruit. Begrijpelijk, want het niveau zakte na seizoen 3.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Chill dat The Walking Dead trouwens gewoon dinsdagavond wordt uitgezonden op Fox.

2 dagen nadat hij in Amerika is uitgezonden
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Aristo wrote:Chill dat The Walking Dead trouwens gewoon dinsdagavond wordt uitgezonden op Fox.

Dat is altijd toch al zo geweest? Zover ik weet dan, ben serie pas sinds seizoen 3 gaan volgen
Hardtraxxer
131 posts member since 2013
last seen Jun 2023
Cruelty wrote:
AniThing wrote:agents of shield is toch nog best een leuke serie :D

Chloe Bennet :loving: :loving:
mee eens
Verschrikkelijke serie, ben na 2 episodes gestopt :sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
The Sopranos nu ook uitgekeken! ^^ Wel een beetje een vaag einde van de serie. Maar wel de beste serie tot nu toe, vind ik. :worship:
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Magnetron wrote:
Aristo wrote:Chill dat The Walking Dead trouwens gewoon dinsdagavond wordt uitgezonden op Fox.

Dat is altijd toch al zo geweest? Zover ik weet dan, ben serie pas sinds seizoen 3 gaan volgen
Volgens mij zat er toen meer tijd tussen de afleveringen in Amerika en hier, en nu is het verschil dat ze hier maar 2 dagen achterlopen. Kan het mis hebben.. maarja.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Episode 4 van true detective! :love: en wat heeft die Alexandra Daddario een partij lekkere tieten zeg (L)
Image
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 26 minutes ago
Kevin-Raw wrote:Episode 4 van true detective! :love: en wat heeft die Alexandra Daddario een partij lekkere tieten zeg (L)
Image
Zooo :P

http://imgur.com/a/RlllK#0
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Te groot en daardoor te hangend helaas, maar prima vrouwtje wel hoor :)
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
De nieuwe Walking Dead is nice, zeer benieuwd naar de volgende :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
True Detective E05, eindelijk gaat het verhaal eens een kant op waar je iets mee kan, benieuwd hoe dit zich gaat vervolgen
Donateur
last seen Oct 2023
Steffnov wrote:True Detective E05, eindelijk gaat het verhaal eens een kant op waar je iets mee kan, benieuwd hoe dit zich gaat vervolgen
:thumbup: Eindelijk een beetje actie waardoor het verhaal leuk blijft.

TWD vond ik ook echt weer super dik
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Nieuwe Walking Dead weer baas :D
De nieuwe afleveringen zijn in ieder geval een stuk interessanter dan het eerste deel van het seizoen
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Heroes komt ook terug met een eenmalig seizoen (13 episodes): Heroes Reborn,

http://www.serietotaal.nl/nieuws/331/he ... oes-reborn
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
JeftaElachouri wrote:Heroes komt ook terug met een eenmalig seizoen (13 episodes): Heroes Reborn,

http://www.serietotaal.nl/nieuws/331/he ... oes-reborn
Vraag me af hoe dat uitgaat pakken, tijdje terug aangekomen bij seizoen 3 van Heroes en iig vrij snel opgegeven, na de onzin die al snel de serie verknalde.

Overigens vandaag The Following weer opgepakt bij begin, had laten liggen nadat ik na ep 6 een paar weken gemist had. Ondanks de slechte recensies van IMDB, toch hier veel positieve verhalen gehoord.. Dus ga het maar weer volgen op eigen snelheid.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ah The Walking Dead gaat lekker man, vond dit een erg vette aflevering.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Prison Break :worship: :worship:
Gister begonnen en jezus wat is dat spannend!
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Na een paar keer een losse aflevering te hebben gezien, pas geleden toch maar met SOA begonnen.
Gave serie so far :)
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Magnetron wrote:Prison Break :worship: :worship:
Gister begonnen en jezus wat is dat spannend!

Seizoen 1 heb ik ooit in 2 dagen zitten kijken. Echt geweldig.

Helaas al snel afgehaakt bij S2...
Donateur
last seen Oct 2023
JVDM wrote:Ah The Walking Dead gaat lekker man, vond dit een erg vette aflevering.
Dit!
Black Sails ook heel vet, vanavond nieuwe True Detective even kijken en de nieuwe Top Gear
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Waar is The Walking Dead inmiddels? Ik kijk gewoon via Fox dus loop nog wat achter.