Vanavond starten met seizoen 2stefaneke wrote:Legend of Korra
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Net weer de nieuwe homeland gekeken. Goedverdoeme volgens mij gaat het dalijk een partij los
Vind dit seizoen weer erg sterk. Alleen afl 2 was wat minder, maar wel noodzakelijk. Mooi om langzaam alle verborgen agenda's te weten te komen!
Bij welke aflevering zijn ze? Moet seizoen twee nog beginnen. Weet iemand trouwens of er iets is zodat je series op je mobiel of tablet te streamen gratis?
Downloaden en op een Dropbox account gooien, net zo makkelijkteupie wrote:Bij welke aflevering zijn ze? Moet seizoen twee nog beginnen. Weet iemand trouwens of er iets is zodat je series op je mobiel of tablet te streamen gratis?
-
N
Volgens mij heb ik net aflevering 8 gekeken van homeland. Prima idee van dat dropbox trouwens, wew!
Eindelijk krijgt Walking dead beetje een twist in het verhaal
Hopelijk wordt het nu weer wat interessanter
True, ook al vond ik deze aflevering zelf niet zoveel aan.Kevin-Raw wrote:Eindelijk krijgt Walking dead beetje een twist in het verhaalHopelijk wordt het nu weer wat interessanter
-
S
Heel het seizoen is al uitgezonden. Vooral richting het einde wordt het best vet.ErikZ wrote:Vanavond starten met seizoen 2stefaneke wrote:Legend of Korrakwam er vanochtend pas achter dat er al 11 afleveringen zijn uitgezonden
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Eerste twee episodes van Almost Human gezien, ga ik zeker afkijken.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Waarom kijk ik TWD eigenlijk nog... 
Maar wel een beetje over de topstefaneke wrote:
Heel het seizoen is al uitgezonden. Vooral richting het einde wordt het best vet.
-
S
Wat over the top wel, maar het verhaal heeft een veel volwassener karakter en is daarmee een stuk serieuzer en "geloofwaardiger". Aang z'n verhaal is natuurlijk ongekend, maar helaas voor de verkeerde doelgroep uitgewerkt.Rawbin wrote:Maar wel een beetje over de topstefaneke wrote:
Heel het seizoen is al uitgezonden. Vooral richting het einde wordt het best vet.Verder wel vet maar, maar ik vond Legend of Aang wel een stuk beter en origineler.
Vervolg van Southpark. Geniaal vermaak! (S17E08)
Niet mee eens dat geloofwaardiger, vond Aang ook veel leuker.stefaneke wrote:Wat over the top wel, maar het verhaal heeft een veel volwassener karakter en is daarmee een stuk serieuzer en "geloofwaardiger". Aang z'n verhaal is natuurlijk ongekend, maar helaas voor de verkeerde doelgroep uitgewerkt.Rawbin wrote:Maar wel een beetje over de topstefaneke wrote:
Heel het seizoen is al uitgezonden. Vooral richting het einde wordt het best vet.Verder wel vet maar, maar ik vond Legend of Aang wel een stuk beter en origineler.
Komt misschien ook omdat ik toen jonger was
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Zo, seizoen 1 van het Scandinavische Bron/Broen gezien. Erg, erg goed! Benieuwd of seizoen 2 wat nu bezig is het niveau kan benaderen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Toevallig vandaag gezien, ik vond het serieus fantastisch
.
Overspel was weer spannend, vanavond is het ook weer tijd voor Penoza, volgens mij de 1 na laatste aflevring van seizoen 3
Gaat allemaal veel te snel 
Ik had hem gister gezien. Hoewel er echt werkelijk waar niks gebeurt in 40 minuten, heb ik me toch niet zitten vervelenFiretrap wrote:Toevallig vandaag gezien, ik vond het serieus fantastisch.
Last edited by wootum on 25 Nov 2013 21:22, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Tien dagen geleden begonnen met Penoza, nu alle afleveringen gekeken.
(op ééntje na, die komt pas zondag).
Maar weet iemand nog een vette serie die een beetje vergelijkbaar is?
(op ééntje na, die komt pas zondag).
Maar weet iemand nog een vette serie die een beetje vergelijkbaar is?
penoze ken ik niet, maar een vette serie -> homeland
Overspel
is inmiddels ook al bij aflevering 6 aanbeland aanstaand weekend, dus ik zou dan toch even seizoen 1 en de eerste afleveringen van seizoen 2 kijken (vrij logisch). Spelen oa Kees Prins (:worship:) en Fedja van Huet in mee.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Waar valt seizoen 1 terug te kijken / te downloaden?
Kan het nergens vinden, namelijk
Kan het nergens vinden, namelijk
Maar eens beginnen aan Game of Thrones