Meen je dit? Ik vind het echt helemaal nikswootum wrote:2e seizoen van Revolution begint erg vet te worden!
Gelukkig morgen nieuwe the walking dead
Meen je dit? Ik vind het echt helemaal nikswootum wrote:2e seizoen van Revolution begint erg vet te worden!
Kevin-Raw wrote:Walking deaaaaaddd![]()
![]()
Ik was vorige week begonnen! Nu net klaar met seizoen één.Stefann4 wrote:Begonnen aan Breaking Bad, ben benieuwd!
Gisteren heel seizoen 1 gezien, deze week is beginnen met seizoen 2Maximum wrote:Ik was vorige week begonnen! Nu net klaar met seizoen één.Stefann4 wrote:Begonnen aan Breaking Bad, ben benieuwd!
Leonidas wrote:Kevin-Raw wrote:Walking deaaaaaddd![]()
![]()
Dat ook weer niet, maar het is wel leuk.Riichard wrote:Penoza III![]()
Sloopt al die Amerikaanse series
Ja is zeker de moeite waard!Steffnov wrote:Gister begonnen aan de eerste 2 eps van The Following, lekker freaky gevoel krijg je erbij. Interesse is gewekt.
Jammere is dat dat freaky aspect al wel vrij snel inzakt gedurende het seizoenSteffnov wrote:Gister begonnen aan de eerste 2 eps van The Following, lekker freaky gevoel krijg je erbij. Interesse is gewekt.
Ik ben deze week ook met seizoen 2 begonnen, nu bijna klaar haha! Hier en daar is het misschien een beetje lang dradig, maar werkt wel mee aan de sfeer van de serie en die 'rare' sfeer vind ik juist zo vet aan de serie! Tot nu toe zeer vermakelijk en erg anders dan andere series die ik kijk en heb gekeken. Bij jou bevalt het ook?Stefann4 wrote:Gisteren heel seizoen 1 gezien, deze week is beginnen met seizoen 2Maximum wrote:Ik was vorige week begonnen! Nu net klaar met seizoen één.Stefann4 wrote:Begonnen aan Breaking Bad, ben benieuwd!![]()
Breaking Bad bevalt prima, bij jou ook?
Had jouw post gelezen voor ik de aflevering had gekeken, dus ik had hoge verwachtingen. Misschien dat ik hem daardoor vond tegenvallen.Dakpan wrote:Walking Dead S4 begint ijzersterk, gelukkig maar want had er een beetje de moed in verloren.
Ja vind hem behoorlijk saai na 2 episodes, niks ijzersterks gaan.chicken wrote:Had jouw post gelezen voor ik de aflevering had gekeken, dus ik had hoge verwachtingen. Misschien dat ik hem daardoor vond tegenvallen.Dakpan wrote:Walking Dead S4 begint ijzersterk, gelukkig maar want had er een beetje de moed in verloren.
Geweldige serie. Zaterdag begint ook Overspel met Kees Prins, Fedja van Huet, Silvia Hoeks. Eerste deel was geweldig, gaat dit seizoen ook weer worden denk ikRiichard wrote:Penoza III![]()
Sloopt al die Amerikaanse series
Vond de tweede EP al beter, dus misschien dat er toch nog hoop is...Kevin-Raw wrote:Ja vind hem behoorlijk saai na 2 episodes, niks ijzersterks gaan.chicken wrote:Had jouw post gelezen voor ik de aflevering had gekeken, dus ik had hoge verwachtingen. Misschien dat ik hem daardoor vond tegenvallen.Dakpan wrote:Walking Dead S4 begint ijzersterk, gelukkig maar want had er een beetje de moed in verloren.
Eerste paar afleveringen vond ik nog wel leuk,maar inderdaad: de laatste paar afleveringen zijn echt waardeloos.provehito wrote:Bezig met under the dome, ook na aanleiding van tv,
Maar man man wat is dat op een of Andere manier slecht, ben nog niet op helft,,
Ze zeggen dat het alleen nog maar erger word..