DEXTER!
Dexter
Flashforward
Strike Back
ook allemaal al gezien
Hoe bedoel je?chicken wrote:Half seizoen, gezien het voortijdig afgekapt is.
Het einde is in rap tempo afgeragd om in ieder geval een einde te hebben. Beslissing die is genomen toen duidelijk werd dat het afgekapt zou worden, door te lage kijkcijfers. Een volwaardig einde kan je het niet noemen.patrickjeb wrote:Hoe bedoel je?chicken wrote:Half seizoen, gezien het voortijdig afgekapt is.
De laatste aflevering was [spoiler][/spoiler] maar lijkt me gewoon het einde. Wel met een cliffhanger natuurlijkSpoiler
na het moment dat de blackout zou zijn en je ziet de volgende blackout. Verder weet je niet of de hoofdrolspeler het overleeft enzo,
Volwaardig misschien niet, maar wel voldoende om de kijkers gerust te stellen. Ik heb tenminste nooit het idee gehad dat het snel was afgeragd en dit zal de 'gewone' kijker vast ook niet hebben.chicken wrote:Het einde is in rap tempo afgeragd om in ieder geval een einde te hebben. Beslissing die is genomen toen duidelijk werd dat het afgekapt zou worden, door te lage kijkcijfers. Een volwaardig einde kan je het niet noemen.
Tot over een half jaarAniThing wrote:net ff alles van dragonball/dragonball z/dragonball gt binnegehaald![]()
+ alle films en allemaal in engels
Hahaha 16gb of zo toch? 513 afleveringen van 20 minutenAniThing wrote:net ff alles van dragonball/dragonball z/dragonball gt binnegehaald![]()
+ alle films en allemaal in engels
ja hele pakket in crap kwaliteit is 17G ofzoRawbin wrote:Hahaha 16gb of zo toch? 513 afleveringen van 20 minutenAniThing wrote:net ff alles van dragonball/dragonball z/dragonball gt binnegehaald![]()
+ alle films en allemaal in engelsIk moet alleen de films van db en db gt nog zien.
en het duurde wel erg lang.
Gisteren de laatste afl van Breaking Bad gezienKan niet wachten tot augustus
Veel plezierstefan_helmond wrote:Na zoveel goede verhalen gehoord te hebben over Breaking Bad...heb ik het eerste seizoen gedownload. Ben benieuwd.
Eén van de beste series ooit! Alleen de man die heeft besloten om het huidige seizoen te splitten mogen ze hangen.maarten0546 wrote:Veel plezierstefan_helmond wrote:Na zoveel goede verhalen gehoord te hebben over Breaking Bad...heb ik het eerste seizoen gedownload. Ben benieuwd.
Erg sterke serie is datRAW-vizion wrote:Season finale van The Following![]()