Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Snap dus echt niet hoe iemand een GoT aflevering 'echt waardeloos' kan noemen..

En al helemaal niet aangaande deze episode, vond hem erg vet. Vooral ook sterke dialogen, bijvoorbeeld oma Tyrell die Tyrion volledig de les leest en die van Tywin op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 10:47 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Dakpan schreef:
Snap dus echt niet hoe iemand een GoT aflevering 'echt waardeloos' kan noemen..

En al helemaal niet aangaande deze episode, vond hem erg vet. Vooral ook sterke dialogen, bijvoorbeeld oma Tyrell die Tyrion volledig de les leest en die van Tywin op het einde.

100% eens, genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
wootum schreef:
Dat einde van The Following :oh: Wat een gave serie was dit zeg.

Aardig ziek einde, niet verwacht..

GOT wat trouwens echt waardeloos deze week

vond het einde van the following juist vreselijk voorspelbaar en saai.. vond ep 14 veel sterker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:11 

Hardtraxx Addict

Ja Tom, echt een kut einde zeg. Vind het ook maar stom dat er een seizoen twee komt. Dit was een perfecte verhaal lijn voor 1 seizoen. En nu komt er zo'n geforceerd deel achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

Ah fuck, nu spoiler je het voor mij :P mja was wel te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:59 

Hardtraxx Veteran

Game of Thrones was weer goed :) de 'chaos-scene' in het bijzonder, één van de beste scenes dit seizoen tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:28 

Hardtraxx Addict

oei, daar dacht ik ff dat het bijna gebeurd was met onze Lady of Tarth ghehe.
Nu verder met Continuum S02E04 :)

btw, ik raad trouwens iedereen de applicatie Sickbeard aan, mochten jullie hem nog niet kennen :)
http://www.sickbeard.com (freeware)

Hij is perfect voor series, zodra je deze toevoegt gaat hij auto op zoek naar nieuwe afleveringen en knalt deze direct door naar SABNZBD / UTorrent, usenet en torrents dus :)

Je moet hem ff goed instellen, maar het is zeker de moeite waard :)

Briljante app! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

Nikita en (vooral) Arrow, was weer geniaal gister :worship: Bij Arrow zit r ook een geweldig verhaal achter, zeker de moeite waard om te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:05 

Hardtraxxer

Ai, Game of Thrones was weer vet. Weet niet zo goed wat ik nou van Jamie moet denken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:02 

Hardtraxxer

Top gear, The walking Dead, Breaking Bad, According to jim :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:33 

Hardtraxx Addict

Guido schreef:
Ai, Game of Thrones was weer vet. Weet niet zo goed wat ik nou van Jamie moet denken. :P

Echt kut is dat idd :P En Got kennende zal er wel weer een of andere totaal onverwachte twist weer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:48 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
Guido schreef:

Echt kut is dat idd :P En Got kennende zal er wel weer een of andere totaal onverwachte twist weer komen.

Ik begin zowaar medelijden te krijgen met Jaime. Hij lijkt een totaal ander personage te zijn geworden. Maar er zal vast en zeker een addertje onder het gras liggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:49 

Hardtraxx Elite

Jack Bauer terug voor '24: Live Another Day' in 2014!

Tv-zender 20th Century Fox Television heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe reeks van twaalf tv-afleveringen is besteld van de hitserie 24. Al jaren ging het gerucht dat het hoofdpersonage Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland, terug zou keren op het witte doek. Nu kunnen we hem echter terugzien in 24: Live Another Day, zoals het negende seizoen moet gaan heten. In de zomer van 2014 verschijnt de serie terug op de buis.

Kevin Reilly, baas van Fox Broadcasting Company: "It's great to have Jack back. '24' redefined the drama genre, and as we reimagine the television miniseries, this iconic show will again break new ground for the network. The series remains a global sensation, and everyone at Fox is thrilled to be back at work with Kiefer, Howard and the incredibly creative '24' team."

Acteur Sutherland over de terugkeer van het geliefde personage Jack Bauer: "The response to '24' is unlike anything I have ever experienced as an actor before. To have the chance to reunite with the character, Jack Bauer, is like finding a lost friend. The story ideas from Howard Gordon are exciting and fresh, and will not disappoint. Great thanks to 20th Century Fox Television, Imagine Television and the FOX network for this opportunity. Make no mistake, my goal is to knock your socks off. See you soon."

De serie, die in 2001 het levenslicht zag, werd voor in totaal 73 Emmy Awards genomineerd. In 2006 won het de Emmy voor "Outstanding Drama Series". Sutherland werd zeven keer genomineerd voor "Outstanding Lead Actor - Drama Series", warvan het er één won. De laaste aflevering van seizoen 8 werd op 24 mei 2010 uitgezonden in de States.

:yay: :clap: :worship: :woot: :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:52 

Donateur

Nice. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:26 

Hardtraxx Crew

Gaaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:35 

Hardtraxxer

Zo net de laatste aflevering van het 2de seizoen van Suits gezien.
Ik kan niet wachten tot het derde seizoen.

Een dezer dagen start maken met Arrow
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 14:44 

Hardtraxx Addict

Laatste aflevering van HIMYM was top! Hopelijk wordt volgend seizoen een waardige afsluiting, want dit seizoen was zoooo verschrikkelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:41 

Hardtraxx Addict

De laatste aflevering van Arrow komt eraan! :D Is er al iets bekend over volgend seizoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:26 

Hardtraxx Veteran

GoT is echt spacend als fuck. Khaleesi is gewoon gebrainwashed trouwens, maar toch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
GoT is echt spacend als fuck. Khaleesi is gewoon gebrainwashed trouwens, maar toch :loving:

Ze wordt groot :thumbsup:
Die draken zijn echt fucking episch hee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
JVDM schreef:

Ze wordt groot :thumbsup:
Die draken zijn echt fucking episch hee.

Ja flink stukje special effects skills. Maar dat verhaal van deze aflevering met Carice van Houten is ook best spacend trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:51 

Hardtraxx Elite

Ik ben net eindelijk maar eens begonnen met GoT, S1 E1 tm 3 vanmiddag gehad.. nog genoeg te kijken en moet nog even op gang komen, maar heb er alle vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Laatste aflevering van HIMYM was top! Hopelijk wordt volgend seizoen een waardige afsluiting, want dit seizoen was zoooo verschrikkelijk slecht.

Ik vond het seizoen naarmate het einde vorderde anders echt ijzersterk! En inderdaad, zeker de laatste aflevering was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

De season finale van elementary :worship: Ik kan niet wachten op seizoen 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Zit GOT er al weer bijna op zeg. :cry: Volgende week maandag trouwens geen aflevering, 2 juni dus pas.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic