Dexter! 
Sons Of Anarchy!
Echt top!
mn pa wist dat ik die serie veel keek/nog steeds kijk en zag vorige week een reclame dat seizoen 5 gaat beginnen op 13th street, en nu wil hij ook wel eens die serie kijkenDaveytl wrote:Heb Dexter seizoen 1 als cadeau gegeven aan mijn zusje in de hoop dat ze het ook mooi vindt.
Ze was 25 januari jarig, ze kreeg het cadeau 26 januari (TNT post) en ze is nu al aan seizoen 2 bezig, en mijn moeder vindt het ook geweldig
Heb 5 afleveringen gekeken en ben toen gestopt. Veel actie en mooie belichting alleen de diepgang is ver te zoeken helaas. Maar gewoon beetje hersendood serie kijken kan af toe ook leuk zijn tochMannonymous wrote:Iemand al begonnen aan Hawaii five-0 (2010-2011)?
Ik kan niet wachten tot seizoen 4, duurt nog maar 4 maandjes als het goed is.Ravenwood wrote:heb vanmiddag de laatste aflevering gezien van Breaking Bad seizoen 3, en damn, die eindigde spannend!
en damn die mr white is echt een bad-ass motherfucker met dat kale hoofd, baardje en zn hoed
zojuist heb ik eerste 3 seizoenen effe geleend van een zuster, dus heb nu de eerste 4 afleveringen van s. 1 gekeken
brengt weer goeie herinneringen naar boven haha
+1! Kijk t elke zondagbourzwain wrote:Sons Of Anarchy!
Echt top!
afl. 7 = een aflevering om het verhaal goed te maken.oostzaner wrote:aflevering 7 seizoen 3 downloaden en kijken.![]()
daarna afl. 8.
Leuke serie inderdaad Matroejska's keek ik ook elke zondagRobertV wrote:+1! Kijk t elke zondagbourzwain wrote:Sons Of Anarchy!
Echt top!
Jammer dat Matroejska's afgelopen is.
oostzaner wrote:afl. 7 = een aflevering om het verhaal goed te maken.oostzaner wrote:aflevering 7 seizoen 3 downloaden en kijken.![]()
daarna afl. 8.![]()
afl. 8 = een typisch voorbeeld waarom ik fan ben van Californication.