Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:25 

Hardtraxx Veteran

Game of Thrones was weer baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Dit. Valt me wel op dat er echt giga veel storylines zijn op het moment. Ze hebben nu nog 2 episodes ofzo nodig om alles op gang te krijgen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:48 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Daveytl schreef:

Dit. Valt me wel op dat er echt giga veel storylines zijn op het moment. Ze hebben nu nog 2 episodes ofzo nodig om alles op gang te krijgen xd.

terwijl ze al op de helft van het boek zitten. Maargoed Jojen Reed :worship: Die intro van hem was echt baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 01:47 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
jordifcg schreef:
Daveytl schreef:

terwijl ze al op de helft van het boek zitten. Maargoed Jojen Reed :worship: Die intro van hem was echt baas.

eehmnee. sommige dingen zijn al wat verder in het verhaal, maar nogsteeds ruim binnen de eerst helft van het boek (zoals het punt van jamie en brienne en arya, theon als enige uitzondering verder dan de eerste 500 paginas) maar er is nog zo veel niet gebeurt wat ook in de eerste helft van het boek zit., of nog in de 1e hoofdstukken gebeurt. (bran,jon,sam,sansa bijvoorbeeld). Ik had zelf gelezen dat s3 ook alleen op het eerste deel van boek 3 is gebaseerd.

Verder vind ik dat ze het hele verhaal van Bran en Jojen vreselijk slecht hebben uitgewerkt in tegenstelling tot het boek, waar dat echt een van de interessantste verhaallijnen is imo.

Wel gay dat de serie al spoilde over selmy terwijl ik die onthulling nog niet had gelezen in het boek :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:36 

Hardtraxx Veteran

Tom vervelende boeknerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

Maak me nou niet kwaad he
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:36 

Hardtraxx Veteran

Je zit me echt tot hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
eehmnee. sommige dingen zijn al wat verder in het verhaal, maar nogsteeds ruim binnen de eerst helft van het boek (zoals het punt van jamie en brienne en arya, theon als enige uitzondering verder dan de eerste 500 paginas) maar er is nog zo veel niet gebeurt wat ook in de eerste helft van het boek zit., of nog in de 1e hoofdstukken gebeurt. (bran,jon,sam,sansa bijvoorbeeld). Ik had zelf gelezen dat s3 ook alleen op het eerste deel van boek 3 is gebaseerd.

Verder vind ik dat ze het hele verhaal van Bran en Jojen vreselijk slecht hebben uitgewerkt in tegenstelling tot het boek, waar dat echt een van de interessantste verhaallijnen is imo.

Wel gay dat de serie al spoilde over selmy terwijl ik die onthulling nog niet had gelezen in het boek :mad:

Die hoofdstukken zijn wel behandeld, alleen verschrikkelijk veranderd, zoals die van Sam in de eerste aflevering. Sam heeft volgens mij in het boek ook maar 3 of 4 hoofdstukken. Maargoed zoals ik het eigenlijk zie zijn ze al best ver als je nagaat dat er nog 8 afleveringen moeten komen :P

En Selmy, in het boek had ik het eigenlijk wel het vermoeden dat hij dat was, alleen de serie heeft het wel officieel gemaakt. (Barristan/Arstan, oude man uit Westeros, en Selmy zou in 2e boek al gevlucht zijn naar de vrijsteden)

Ik vind juist het verhaal beter verwerkt in de serie. In de boeken vind in de Bran hoofdstukken geen klap aan :P Vooral in 2e boek dat hij in Winterfel zit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:44 

Hardtraxxer

Zo. Eindelijk, Mad Men S06 is begonnen! ^^ Dat heeft lang geduurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Game Of Thrones :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het een erg saaie episode helaas, veel geblaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:55 

Hardtraxx Addict

Weer nieuwe aflevering van The Following, wat een geniale serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Weer nieuwe aflevering van The Following, wat een geniale serie :worship:

Deze week alles van gekeken tm ep12, erg vet!
Vind Joe na een tijd wel echt irritant worden met het geforceerde accent (woordkeuze komt ook totaal niet geloofwaardig over vaak) en Emma moet deaud, verder een serie die non stop spannend blijft :)

Nu beginnen aan Sons of Anarchy, eerste afleveringen vond ik erg nice, setting vind ik top en als ik verhalen hoor wordt het ook wat spannender na seizoen 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Helemaal eens Tom, alleen dat accent pruim ik wel. Emma is echt verschrikkelijk, beter killed Jacob haar spoedig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

GoT-liefhebbers:

http://www.happyplace.com/22775/game-of ... -episode-1

http://www.happyplace.com/23035/game-of ... -episode-2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Hodor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

E12 van Following was erg vet! Hopelijk trekken ze dit niveau nog even door tot einde seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Ik zet hem nu op.

Daarnaast zit ik ook helemaal in Homeland, heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Zeer zeker! Benieuwd wat Khaleesi met die deal gaat doen, lijkt me dat ze hem voor de gek houdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:17 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Henk-Jan schreef:

Zeer zeker! Benieuwd wat Khaleesi met die deal gaat doen, lijkt me dat ze hem voor de gek houdt..

Hoop het, dat kan ze toch nooit doen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:51 

Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk om meer dan jullie te weten haha :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Henk-Jan schreef:

Ben ik ook benieuwd naar. Verwachtingen na deze episode: Ik gok dat ze de Unsullied koopt, dat die dan dus achter haar komen te staan en dat haar draken die vent vermoorden. Ze spreekt de taal van die man ook, dus ze heeft alle beledigingen gehoord. Gaf ze wel aan door de woorden Valar Morghulis te vertalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Wat heerlijk om meer dan jullie te weten haha :evil:

Respect man, echt vet dat jij boeken kan lezen.
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic