Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dit. Valt me wel op dat er echt giga veel storylines zijn op het moment. Ze hebben nu nog 2 episodes ofzo nodig om alles op gang te krijgenDaveytl wrote:Game of Thrones was weer baas
terwijl ze al op de helft van het boek zitten. Maargoed Jojen Reedjordifcg wrote:Dit. Valt me wel op dat er echt giga veel storylines zijn op het moment. Ze hebben nu nog 2 episodes ofzo nodig om alles op gang te krijgenDaveytl wrote:Game of Thrones was weer baas.
eehmnee. sommige dingen zijn al wat verder in het verhaal, maar nogsteeds ruim binnen de eerst helft van het boek (zoals het punt van jamie en brienne en arya, theon als enige uitzondering verder dan de eerste 500 paginas) maar er is nog zo veel niet gebeurt wat ook in de eerste helft van het boek zit., of nog in de 1e hoofdstukken gebeurt. (bran,jon,sam,sansa bijvoorbeeld). Ik had zelf gelezen dat s3 ook alleen op het eerste deel van boek 3 is gebaseerd.Asyrian wrote:terwijl ze al op de helft van het boek zitten. Maargoed Jojen Reedjordifcg wrote:Dit. Valt me wel op dat er echt giga veel storylines zijn op het moment. Ze hebben nu nog 2 episodes ofzo nodig om alles op gang te krijgenDaveytl wrote:Game of Thrones was weer baas.
Die intro van hem was echt baas.
Verder vind ik dat ze het hele verhaal van Bran en Jojen vreselijk slecht hebben uitgewerkt in tegenstelling tot het boek, waar dat echt een van de interessantste verhaallijnen is imo.
Wel gay dat de serie al spoilde over selmy terwijl ik die onthulling nog niet had gelezen in het boek
Die hoofdstukken zijn wel behandeld, alleen verschrikkelijk veranderd, zoals die van Sam in de eerste aflevering. Sam heeft volgens mij in het boek ook maar 3 of 4 hoofdstukken. Maargoed zoals ik het eigenlijk zie zijn ze al best ver als je nagaat dat er nog 8 afleveringen moeten komentommetjeuh wrote: eehmnee. sommige dingen zijn al wat verder in het verhaal, maar nogsteeds ruim binnen de eerst helft van het boek (zoals het punt van jamie en brienne en arya, theon als enige uitzondering verder dan de eerste 500 paginas) maar er is nog zo veel niet gebeurt wat ook in de eerste helft van het boek zit., of nog in de 1e hoofdstukken gebeurt. (bran,jon,sam,sansa bijvoorbeeld). Ik had zelf gelezen dat s3 ook alleen op het eerste deel van boek 3 is gebaseerd.
Verder vind ik dat ze het hele verhaal van Bran en Jojen vreselijk slecht hebben uitgewerkt in tegenstelling tot het boek, waar dat echt een van de interessantste verhaallijnen is imo.
Wel gay dat de serie al spoilde over selmy terwijl ik die onthulling nog niet had gelezen in het boek
En Selmy, in het boek had ik het eigenlijk wel het vermoeden dat hij dat was, alleen de serie heeft het wel officieel gemaakt. (Barristan/Arstan, oude man uit Westeros, en Selmy zou in 2e boek al gevlucht zijn naar de vrijsteden)
Ik vind juist het verhaal beter verwerkt in de serie. In de boeken vind in de Bran hoofdstukken geen klap aan
Zo. Eindelijk, Mad Men S06 is begonnen!
Dat heeft lang geduurd!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Game Of Thrones 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Ik vond het een erg saaie episode helaas, veel geblaat.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Weer nieuwe aflevering van The Following, wat een geniale serie 
Deze week alles van gekeken tm ep12, erg vet!Riichard wrote:Weer nieuwe aflevering van The Following, wat een geniale serie
Vind Joe na een tijd wel echt irritant worden met het geforceerde accent (woordkeuze komt ook totaal niet geloofwaardig over vaak) en Emma moet deaud, verder een serie die non stop spannend blijft
Nu beginnen aan Sons of Anarchy, eerste afleveringen vond ik erg nice, setting vind ik top en als ik verhalen hoor wordt het ook wat spannender na seizoen 1.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Helemaal eens Tom, alleen dat accent pruim ik wel. Emma is echt verschrikkelijk, beter killed Jacob haar spoedig.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Hodor 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
E12 van Following was erg vet! Hopelijk trekken ze dit niveau nog even door tot einde seizoen.
Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde
Gaaf einde
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik zet hem nu op.Henk-Jan wrote:Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde
Daarnaast zit ik ook helemaal in Homeland, heel vet.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Zeer zeker! Benieuwd wat Khaleesi met die deal gaat doen, lijkt me dat ze hem voor de gek houdt..Henk-Jan wrote:Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde
Hoop het, dat kan ze toch nooit doen.Firetrap wrote:Zeer zeker! Benieuwd wat Khaleesi met die deal gaat doen, lijkt me dat ze hem voor de gek houdt..Henk-Jan wrote:Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde
Wat heerlijk om meer dan jullie te weten haha 
Ben ik ook benieuwd naar. Verwachtingen na deze episode: Ik gok dat ze de Unsullied koopt, dat die dan dus achter haar komen te staan en dat haar draken die vent vermoorden. Ze spreekt de taal van die man ook, dus ze heeft alle beledigingen gehoord. Gaf ze wel aan door de woorden Valar Morghulis te vertalen.Firetrap wrote:Zeer zeker! Benieuwd wat Khaleesi met die deal gaat doen, lijkt me dat ze hem voor de gek houdt..Henk-Jan wrote:Nieuwe GOT was in tegenstelling tot de vorige weer genieten.
Gaaf einde