Verdomme. Kom er net achter dat Zero Hour gecanceled is, na slechts 3 afleveringen. Het is ook altijd hetzelfde met goeie series van Amerikaanse TV-zenders (Flash Forward, Threshold enz). 
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Net ook maar ff eerste afleveringen Vikings gedownload, so far so good!
Na een paar teleurstellende afleveringen van the walking dead maar begonnen aan Braking Bad. Hoor er zo veel mensen over...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
YES! Weinig van meegekregen maar dit is cool.
roberttt wrote:je verder komt in season 1, vind ik zelf dan.. En actie komt er nog genoeg in voor.
Kijkt er ook niemand Banshee hier?
Banshee
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Ik vond de afgelopen drie The Walking Dead afleveringen maar saai, het gaat nu net iets te langzaam. Waar dat in een serie als Breaking Bad vet is, verwacht ik van TWD toch iets meer snelheid erin. Je merkt wel dat ze aan het opbouwen zijn naar de finale, hopen dat die een dikke cliffhanger heeft, anders betwijfel ik of ik met seizoen 4 verder ga.
Net de nieuwste aflevering van Revolution gekeken.
Nondeju zeg. Die serie gaat gewoon heeeeeeeeeeerlijk verder!
Ik heb daar alleen de pilot van gekeken, is het 't waard?styl0w wrote:Net de nieuwste aflevering van Revolution gekeken.
The Walking Dead, The Following en Arrow waren weer heerlijk
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Ik heb de eerste 5 afleveringen van Revolution gekeken, ik kon er niet echt inkomen, maar ik ga de serie binnenkort nog een kans geven 
En vandaag weer een nieuwe Arrow binnenhalen! Yay!
En vandaag weer een nieuwe Arrow binnenhalen! Yay!
Dexter returns June 30th
View on YouTube
View on YouTube
The Walking Dead :') Met zoveel saaie afleveringen dit seizoen bleef ik mezelf maar voorhouden dat ze aan het opbouwen waren naar een enorme climax in de laatste 1/2 episodes van het seizoen maar de finale was wellicht nog het saaiste van allemaal, hele slappe bedoeling.
Kleine kans dat ik seizoen 4 nog ga volgen.
Kleine kans dat ik seizoen 4 nog ga volgen.
Game of Thrones!
Goeie season premiere, alleen jammer dat ze veel moesten veranderen omdat ze zichzelf vorige season finale zich de in de knoop hebben gewerkt.
Goeie season premiere, alleen jammer dat ze veel moesten veranderen omdat ze zichzelf vorige season finale zich de in de knoop hebben gewerkt.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Aflevering van GoT is weer vet! 
Californication ook weer een geweldige aflevering, mooie concertbeelden van Tim Minchin er doorheen! (zoals heel vaak dit seizoen, subtiel op een scherm op de achtergrond in Air Force 69
)
Goed open einde, ben er tevreden mee! Toch wel stiekem benieuwd hoe het verder gaat.
Goed open einde, ben er tevreden mee! Toch wel stiekem benieuwd hoe het verder gaat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Zijn er vaak rond woensdagavond.Rik wrote:Zijn er al NL subs van GOT?
EDIT: Laat maar, staat er al op
zie nu pas dat er deze week geen aflevering van Spartacus komt 
Eerste aflevering van GoT was weer volop genieten 
Daveytl wrote:Eerste aflevering van GoT was weer volop genieten
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Eensch, einde van de aflevering had wel een leuke verrassing imo, was haast vergeten dat die vent ook nog leefdeDaveytl wrote:Eerste aflevering van GoT was weer volop genieten
Volgende week pas season finale heAsyrian wrote:Californication ook weer een geweldige aflevering, mooie concertbeelden van Tim Minchin er doorheen! (zoals heel vaak dit seizoen, subtiel op een scherm op de achtergrond in Air Force 69)
Laatste ep is gewoon alweer verkrijgbaarb-ram wrote:Volgende week pas season finale heAsyrian wrote:Californication ook weer een geweldige aflevering, mooie concertbeelden van Tim Minchin er doorheen! (zoals heel vaak dit seizoen, subtiel op een scherm op de achtergrond in Air Force 69)