Laatste aflevering van Suits =

Zal hem vanavond even zien.. Wel jammer dat het nu weer afgelopen isNemesyz wrote:Laatste aflevering van Suits =![]()
![]()
Zal hem vanavond even zien.. Wel jammer dat het nu weer afgelopen isNemesyz wrote:Laatste aflevering van Suits =![]()
![]()
Ook aan begonnen.wootum wrote:Eerste aflevering van Zero Hour is echt gaaf zeg
Heb hem al 20 keer gekeken.
Ben net met S1 & 2 klaar (beetje laat), echt hele vette serie! Zeer benieuwd naar seizoen 3!Firetrap wrote:Weinig onthullende trailer gelukkig
Toch zitten er veel shots/beelden in die toffe dingen laten zien en waar je over na kan denken.Firetrap wrote:Weinig onthullende trailer gelukkig
Als je had opgelet zie je dat hij dat lucifer gebeuren voor de spiegel doet, en het werd dus ook via de spiegel gefilmd. VandaarDavy wrote:Zit net de nieuwe aflevering van The walking dead te kijken, viel me gelijk op dat in die sence dat "The Governor" met die lucifer naar zijn oog gaat(linker oog) en vervolgens 10 seconde later heeft die zijn ooglapje voor zijn rechter oog
Davy wrote:Zit net de nieuwe aflevering van The walking dead te kijken, viel me gelijk op dat in die sence dat "The Governor" met die lucifer naar zijn oog gaat(linker oog) en vervolgens 10 seconde later heeft die zijn ooglapje voor zijn rechter oog

Vond hem sterk, gelukkig geen gevangenis gezeur dit keer. Preview van de volgende aflevering zag er veelbelovend uit.JVDM wrote:Ik weet niet zo goed wat ik van de laatste aflevering van TWD moet denken haha. Zag hem niet zo aankomen in ieder geval, maar uiteindelijk is er weinig gebeurd.
En het is fijn dat Rick weer enigszins bij zijn positieven is want dat was pas irritant.Dakpan wrote:Vond hem sterk, gelukkig geen gevangenis gezeur dit keer. Preview van de volgende aflevering zag er veelbelovend uit.JVDM wrote:Ik weet niet zo goed wat ik van de laatste aflevering van TWD moet denken haha. Zag hem niet zo aankomen in ieder geval, maar uiteindelijk is er weinig gebeurd.