Wat een seizoen!Richaaard wrote:Penoza![]()
Jammer dat Luthertje er niet meer zovaak in zit.
En dan nu: Californication!
Wat een season premiere!
Ik heb nu al zoveel zin in dit seizoen
Marilyn Manson erin is ook wel gaaf!
Wat een seizoen!Richaaard wrote:Penoza![]()
Ik zit nog bij 1Asyrian wrote:Wat een seizoen!Richaaard wrote:Penoza![]()
![]()
Jammer dat Luthertje er niet meer zovaak in zit.
En dan nu: Californication!
Wat een season premiere!![]()
Ik heb nu al zoveel zin in dit seizoen![]()
Marilyn Manson erin is ook wel gaaf!
Wordt vanavond gebroadcast in de VS, dus zal morgenochtend online staanroberttt wrote:Nieuwe episode van suits mag ook wel even online komen![]()
Heb 'm inmiddels gezien, heerlijk om weer een nieuwe te zienXtD wrote:Wordt vanavond gebroadcast in de VS, dus zal morgenochtend online staanroberttt wrote:Nieuwe episode van suits mag ook wel even online komen![]()
De allernieuwste staat ook weer klaar héG1LL wrote:Heb 'm inmiddels gezien, heerlijk om weer een nieuwe te zienXtD wrote:Wordt vanavond gebroadcast in de VS, dus zal morgenochtend online staanroberttt wrote:Nieuwe episode van suits mag ook wel even online komen![]()
Heb hem zojuist gezien, goede eerste aflevering! Ook een sterk verhaal tot zo ver.. Benieuwd naar de volgende episodesOxbow wrote:Eerste aflevering van The Following binnen. Vanavond maar eens aangooien
Ik wou het net hier neer gaan zetten, want ik kwam het toevallig tegen. Ik ga het nu ff kijken. Hier de Trailer voor de geïnteresseerden!roberttt wrote:Heb hem zojuist gezien, goede eerste aflevering! Ook een sterk verhaal tot zo ver.. Benieuwd naar de volgende episodesOxbow wrote:Eerste aflevering van The Following binnen. Vanavond maar eens aangooien
Vind Revolution niet heel veel aan als ik eerlijk ben, heb de eerste 5 afleveringen gezien maar kon er niet inkomen, zal hem over een paar weken nog een kans gevenJVDM wrote:Vandaag in een ruk seizoen 1 van 'Revolution' gezien. Heerlijk.
Had dus precies hetzelfdeNijidik wrote:Vind Revolution niet heel veel aan als ik eerlijk ben, heb de eerste 5 afleveringen gezien maar kon er niet inkomen, zal hem over een paar weken nog een kans gevenJVDM wrote:Vandaag in een ruk seizoen 1 van 'Revolution' gezien. Heerlijk.