kijk je wel dexter dan? en dan bedoel ik seizoen 6+7?
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Beetje onduidelijk als de laatste 7 Posts over walking dead gaan en je ineens over Dexter begint zonder het te melden. 
oh shit lol, ik dacht ook dat ik er neer had gezet aflevering van dexter. niet dus. mijn foutDakpan wrote:Beetje onduidelijk als de laatste 7 Posts over walking dead gaan en je ineens over Dexter begint zonder het te melden.
Je zei toch ook: "Nieuwe aflevering van Dexter had"
Ik zal die vanmiddag even zien... Ben benieuwd of ie leuk is, vast wel 
Mwoh was geen geweldige aflevering van Dexter vond ik.
SPOILER:
Jammer van wat er met Louis is gebeurd, had veel liever gezien dat hij ook een moordenaar was. En nu krijg je zo'n gaar hoerenbedrijf dat achter hem aan zit. Zat ik niet op te wachten
SPOILER:
Jammer van wat er met Louis is gebeurd, had veel liever gezien dat hij ook een moordenaar was. En nu krijg je zo'n gaar hoerenbedrijf dat achter hem aan zit. Zat ik niet op te wachten
Dat was na de editroberttt wrote:Je zei toch ook: "Nieuwe aflevering van Dexter had"
Ik zal die vanmiddag even zien... Ben benieuwd of ie leuk is, vast wel
Ik heb het dan wel allemaal gekeken, maar vond het na seizoen 1 echt stukken slechter worden. Ik kon me ook dood ergeren aan kleine dingen als bijvoorbeeld dat de hoofdpersoon in een warm land continu een trui met lange mouwen aan had. En over seizoen 4 en de film moet ik maar niet beginnen, want dat was helemaal een drama, vond ik.Firetrap wrote:Wat een bullshit. Een serie niet afkijken en dus het hele verhaal missen? Begin er dan überhaupt niet aanBerenburg wrote:Je kan beter stoppen na seizoen 1 of 2. Wat daarna komt valt alleen maar tegen.Bovendien heb ik s3 en 4 met heel veel plezier gekeken, maargoed dat zou wel aan mij liggen dan.
Aflevering van Dexter viel mij ook wat tegen.. Majah, het kan nog leuk worden..
Ik heb genoeg series niet afgekeken.Firetrap wrote:Wat een bullshit. Een serie niet afkijken en dus het hele verhaal missen? Begin er dan überhaupt niet aanBerenburg wrote:Je kan beter stoppen na seizoen 1 of 2. Wat daarna komt valt alleen maar tegen.Bovendien heb ik s3 en 4 met heel veel plezier gekeken, maargoed dat zou wel aan mij liggen dan.
The Gates, Revolution, White Collar, Alcatraz en nog wel meer.
Gewoon omdat de series saai zijn of het verhaal gewoon zo vaag zijn dat het niks meer aan.
Breaking Bad heb ik ook niet afgekeken. Werd me allemaal veel te traag.
Daveytl wrote:Breaking Bad heb ik ook niet afgekeken. Werd me allemaal veel te traag.
Net klaar met the wire seizoen 1.
Zeer benieuwd naar de volgende 4 seizoenen, heb nog even te gaan
Bazenserie, ieder seizoen steengoedRickie wrote:Net klaar met the wire seizoen 1.
Ja vind hem tot nu toe echt goed.
Ook een uber hoog cijfer op imdb, een 9,5
Ook een uber hoog cijfer op imdb, een 9,5
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Strike Back
Heb je net een band opgebouwd met John Porter knallen ze hem neer in de eerste 20 minuten van seizoen 2. Wat een manier om van je personages af te komen... Ach ja, toch maar verder kijken, hopelijk wordt het leuker...
Net begonnen aan seizoen 2 van Dexter. Wat een helden serie 
Walking Dead S03E01 was echt vet. Geweldadiger dan ooit. 
-
K
Viel mij ook op ja! Flinke tand omhoogDakpan wrote:Walking Dead S03E01 was echt vet. Geweldadiger dan ooit.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 4 days ago
Aww yea, strike back wordt toch vetter LATIF FTW!
haha het ouderwets elke maandagochtend de forums bijlangs voor de nieuwste episode is begonnen. TWD! Veelbelovende eerste episode 
-
D
Lol @ de serie Chuck.. Hoe verder je komt hoe slechter het word.
(Hoewel je door die chick sowieso wel blijft kijken)
(Hoewel je door die chick sowieso wel blijft kijken)
-
NHardtraxx Addict
- last seen 4 days ago
Oh ja en de nieuwe The Walking Dead binnenhalen, nog zat te doen de komende 3 uur 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wow, Homeland S02E3. Shit jus got real