Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
Ritsurt wrote:Ik zal even vermelden wat ik al gehad heb. Wel zo handig :)

Prison Break
Lost
24
The Event
The Pacific
Suits
The Walking Dead
Nikita
Breaking Bad (Geen fuck aan)
Homeland

Denk dat ik me ga wagen aan Dexter :)
probeer chuck ook is :P
geweldige mix van humor actie en btje drama :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
En heeeel gauw aan GoT beginnen :nono:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Deel van m'n vriendengroep op tv geweest met Zon Zuipen Ziekenhuis haha xd Wie weet kom ik ook nog wel een keer voorbij met me dronken kop :P

Edit: Niet echt een serie natuurlijk, wist niet waar ik het anders moest neerzetten haha.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Bezig met Generation Kill, echt een gruwelijke serie. 3 afleveringen gekeken, ga zo verder met 4 en 5 denk ik. Iemand aanraders qua series in hetzelfde straatje? Oorlog dus.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Dakpan wrote:Bezig met Generation Kill, echt een gruwelijke serie. 3 afleveringen gekeken, ga zo verder met 4 en 5 denk ik. Iemand aanraders qua series in hetzelfde straatje? Oorlog dus.
The Pacific, Band of Brothers, Tour of Duty zijn de bekendste..
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:Bezig met Generation Kill, echt een gruwelijke serie. 3 afleveringen gekeken, ga zo verder met 4 en 5 denk ik. Iemand aanraders qua series in hetzelfde straatje? Oorlog dus.
Over there. Is wel iets meer drama en minder anti oorlog zoals bij deze het geval is.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Thanks mannen, Band of Brothers staat in de download. Miste inderdaad wel wat drama in Generation Kill, in dat hele peloton viel geen enkele dode. Los daarvan vond ik het wel erg vet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dakpan wrote:Thanks mannen, Band of Brothers staat in de download. Miste inderdaad wel wat drama in Generation Kill, in dat hele peloton viel geen enkele dode. Los daarvan vond ik het wel erg vet.
Verreweg de beste, maar dat komt ook omdat de WOII zoveel meer sfeer met zich mee brengt dan die nieuwe oorlogsvoering imo.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
TiMOTHYb wrote:
Dakpan wrote:Thanks mannen, Band of Brothers staat in de download. Miste inderdaad wel wat drama in Generation Kill, in dat hele peloton viel geen enkele dode. Los daarvan vond ik het wel erg vet.
Verreweg de beste, maar dat komt ook omdat de WOII zoveel meer sfeer met zich mee brengt dan die nieuwe oorlogsvoering imo.
Ja vind ik ook altijd. Maar vooral in deze serie is het drama nog wel meer aanwezig dan de actie bijv. Het is ook mijn lievelings (mini)serie en dat zal het ook altijd blijven denk ik, heb hem volgens mij al 6 keer helemaal gezien :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Over miniseries gesproken, Sherlock verdient ook wel wat waardering. Echt geweldig hoe ze die sfeer neerzetten in het Londen anno nu.

http://www.imdb.com/title/tt1475582/
:worship:

Ojaa en vergeet ik bijna The Company, hele gave miniserie over de Koude Oorlog incl. Hongaarse opstand, Invasie Varkenbaai enz. Als je van een informatieve serie houdt zeker een aanrader!

http://www.imdb.com/title/tt0488352/
Hardtraxx Elite
TiMOTHYb wrote:
The Pacific is ook WOII. Maar de meeste mensen vinden die minder dan Band of Brothers. Waarschijnlijk onder andere omdat het WOII verhaal over Europa algemeen bekender is.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
How i met your mother nu helemaal gezien. Na de eerste 3 seizoenen verzwakt de serie wel wat. Maar blijft nog steeds vermakelijk :)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Oxbow wrote:Over miniseries gesproken, Sherlock verdient ook wel wat waardering. Echt geweldig hoe ze die sfeer neerzetten in het Londen anno nu.

http://www.imdb.com/title/tt1475582/
:worship:

Ojaa en vergeet ik bijna The Company, hele gave miniserie over de Koude Oorlog incl. Hongaarse opstand, Invasie Varkenbaai enz. Als je van een informatieve serie houdt zeker een aanrader!

http://www.imdb.com/title/tt0488352/
Ja sherlock is echt baas jammer alleen dat je er zo snel doorheen kijkt xd 2013 volgende seizoen pas weer spijtig.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Solis wrote: The Pacific is ook WOII. Maar de meeste mensen vinden die minder dan Band of Brothers. Waarschijnlijk onder andere omdat het WOII verhaal over Europa algemeen bekender is.
Oh ja klopt inderdaad 'The Pacifiic' gaat ook over WOII, maar dan wat verder weg. Daarnaast vind ik de cast van die serie ook veel minder. Rating van BoB op IMDB is ook wel echt idioot eigenlijk: 9.6
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Waarom idioot? Zijn niet veel dingen aan die serie die beter kunnen.
Briljante serie.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
http://www.imdb.com/title/tt2069449/

View on YouTube
A
Ik ga op aanraden van vrienden toch maar eens The Walking Dead kijken, aardige goei toch?
Hardtraxx Elite
Almighty wrote:Ik ga op aanraden van vrienden toch maar eens The Walking Dead kijken, aardige goei toch?
Jep, alleen ga je je op een gegeven moment (ik tenminste) best wel irriteren aan Carl.
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Vandaag maar eens beginnen aan lost :)
Hardtraxx Elite
Walking Dead S03 trailer (let op: spoilers!)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Eerste seizoen Dexter eropzitten. Fucking baas :D !
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Lekker voorspelbare mid-season finale van Breaking Bad. Alles wat ik dacht dat er ging gebeuren, gebeurde haha.

Desalniettemin een hele vette aflevering!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
TiMOTHYb wrote:
Solis wrote: The Pacific is ook WOII. Maar de meeste mensen vinden die minder dan Band of Brothers. Waarschijnlijk onder andere omdat het WOII verhaal over Europa algemeen bekender is.
Oh ja klopt inderdaad 'The Pacifiic' gaat ook over WOII, maar dan wat verder weg. Daarnaast vind ik de cast van die serie ook veel minder. Rating van BoB op IMDB is ook wel echt idioot eigenlijk: 9.6
en in tegenstelling tot BoB vond ik the pacific veel beter en wss omdat dat verhaal minder bekend is en dus naar mijn id boeiender om naar te kijken omdat je half weet hoe het gegaan is
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Breaking bad s05e08 holy fock sticks :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Breaking Bad even aan het inhalen.. de dood van Mike, Shut the fuck up and let me die in peace epic :worship: