Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ik zal even vermelden wat ik al gehad heb. Wel zo handig :)

Prison Break
Lost
24
The Event
The Pacific
Suits
The Walking Dead
Nikita
Breaking Bad (Geen fuck aan)
Homeland

Denk dat ik me ga wagen aan Dexter :)

probeer chuck ook is :P
geweldige mix van humor actie en btje drama :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

En heeeel gauw aan GoT beginnen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:50 

Bierkoning

Deel van m'n vriendengroep op tv geweest met Zon Zuipen Ziekenhuis haha xd Wie weet kom ik ook nog wel een keer voorbij met me dronken kop :P

Edit: Niet echt een serie natuurlijk, wist niet waar ik het anders moest neerzetten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Bezig met Generation Kill, echt een gruwelijke serie. 3 afleveringen gekeken, ga zo verder met 4 en 5 denk ik. Iemand aanraders qua series in hetzelfde straatje? Oorlog dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:40 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Bezig met Generation Kill, echt een gruwelijke serie. 3 afleveringen gekeken, ga zo verder met 4 en 5 denk ik. Iemand aanraders qua series in hetzelfde straatje? Oorlog dus.

The Pacific, Band of Brothers, Tour of Duty zijn de bekendste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Over there. Is wel iets meer drama en minder anti oorlog zoals bij deze het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Thanks mannen, Band of Brothers staat in de download. Miste inderdaad wel wat drama in Generation Kill, in dat hele peloton viel geen enkele dode. Los daarvan vond ik het wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:26 

Donateur

Dakpan schreef:
Thanks mannen, Band of Brothers staat in de download. Miste inderdaad wel wat drama in Generation Kill, in dat hele peloton viel geen enkele dode. Los daarvan vond ik het wel erg vet.

Verreweg de beste, maar dat komt ook omdat de WOII zoveel meer sfeer met zich mee brengt dan die nieuwe oorlogsvoering imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:03 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:

Verreweg de beste, maar dat komt ook omdat de WOII zoveel meer sfeer met zich mee brengt dan die nieuwe oorlogsvoering imo.

Ja vind ik ook altijd. Maar vooral in deze serie is het drama nog wel meer aanwezig dan de actie bijv. Het is ook mijn lievelings (mini)serie en dat zal het ook altijd blijven denk ik, heb hem volgens mij al 6 keer helemaal gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Over miniseries gesproken, Sherlock verdient ook wel wat waardering. Echt geweldig hoe ze die sfeer neerzetten in het Londen anno nu.

http://www.imdb.com/title/tt1475582/
:worship:

Ojaa en vergeet ik bijna The Company, hele gave miniserie over de Koude Oorlog incl. Hongaarse opstand, Invasie Varkenbaai enz. Als je van een informatieve serie houdt zeker een aanrader!

http://www.imdb.com/title/tt0488352/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:48 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:

The Pacific is ook WOII. Maar de meeste mensen vinden die minder dan Band of Brothers. Waarschijnlijk onder andere omdat het WOII verhaal over Europa algemeen bekender is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

How i met your mother nu helemaal gezien. Na de eerste 3 seizoenen verzwakt de serie wel wat. Maar blijft nog steeds vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Over miniseries gesproken, Sherlock verdient ook wel wat waardering. Echt geweldig hoe ze die sfeer neerzetten in het Londen anno nu.

http://www.imdb.com/title/tt1475582/
:worship:

Ojaa en vergeet ik bijna The Company, hele gave miniserie over de Koude Oorlog incl. Hongaarse opstand, Invasie Varkenbaai enz. Als je van een informatieve serie houdt zeker een aanrader!

http://www.imdb.com/title/tt0488352/

Ja sherlock is echt baas jammer alleen dat je er zo snel doorheen kijkt xd 2013 volgende seizoen pas weer spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:17 

Donateur

Solis schreef:
The Pacific is ook WOII. Maar de meeste mensen vinden die minder dan Band of Brothers. Waarschijnlijk onder andere omdat het WOII verhaal over Europa algemeen bekender is.

Oh ja klopt inderdaad 'The Pacifiic' gaat ook over WOII, maar dan wat verder weg. Daarnaast vind ik de cast van die serie ook veel minder. Rating van BoB op IMDB is ook wel echt idioot eigenlijk: 9.6
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Waarom idioot? Zijn niet veel dingen aan die serie die beter kunnen.
Briljante serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

http://www.imdb.com/title/tt2069449/

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:47 

Ik ga op aanraden van vrienden toch maar eens The Walking Dead kijken, aardige goei toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 23:00 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Ik ga op aanraden van vrienden toch maar eens The Walking Dead kijken, aardige goei toch?

Jep, alleen ga je je op een gegeven moment (ik tenminste) best wel irriteren aan Carl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 09:20 

Hardtraxxer

Vandaag maar eens beginnen aan lost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:54 

Hardtraxx Elite

Walking Dead S03 trailer (let op: spoilers!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:36 

Hardtraxx Addict

Eerste seizoen Dexter eropzitten. Fucking baas :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 10:20 

Hardtraxx Veteran

Lekker voorspelbare mid-season finale van Breaking Bad. Alles wat ik dacht dat er ging gebeuren, gebeurde haha.

Desalniettemin een hele vette aflevering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Solis schreef:

Oh ja klopt inderdaad 'The Pacifiic' gaat ook over WOII, maar dan wat verder weg. Daarnaast vind ik de cast van die serie ook veel minder. Rating van BoB op IMDB is ook wel echt idioot eigenlijk: 9.6

en in tegenstelling tot BoB vond ik the pacific veel beter en wss omdat dat verhaal minder bekend is en dus naar mijn id boeiender om naar te kijken omdat je half weet hoe het gegaan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

Breaking bad s05e08 holy fock sticks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 02:43 

Hardtraxx Veteran

Breaking Bad even aan het inhalen.. de dood van Mike, Shut the fuck up and let me die in peace epic :worship:
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic