Suits is echt vermakelijk jaRawbin wrote:Inmiddels de 3 seizoenen van White Collar afgekekenIn juli komt het 4e seizoen pas.
Deze week dus maar met een nieuwe begonnen; Suits!
Bevalt me tot nu toe! 1e 3 afleveringen gezien en vind het wel tof
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Donna is echt een geweldig character vind ikXtD wrote:Suits is echt vermakelijk jaRawbin wrote:Inmiddels de 3 seizoenen van White Collar afgekekenIn juli komt het 4e seizoen pas.
Deze week dus maar met een nieuwe begonnen; Suits!
Bevalt me tot nu toe! 1e 3 afleveringen gezien en vind het wel tofNieuwe seizoen is eindelijk weer begonnen, morgen de nieuwe episode maar weer kijken
idd :pmrazura wrote: Donna is echt een geweldig character vind ik![]()
'I am Donna, i know..'
Donna is geniaal ja!iSenSe` wrote:idd :pmrazura wrote: Donna is echt een geweldig character vind ik![]()
'I am Donna, i know..'
En Rachel..
Ben nu Supernatural aan het kijken, toffe serie over 2 broers die jagen op het paranormale.
Iemand anders kijkt dit ook?
Iemand anders kijkt dit ook?
gvd NL subs voor Suits S02E02 komen maar niet :S
dan maar engelse subs
mis altijd toch wel wat woorden die ik niet kan verstaan.
Inmiddels nieuwe serie gestart; Alphas
dan maar engelse subs
Inmiddels nieuwe serie gestart; Alphas
Weet niet of deze al was gepost, maar dit ziet er dik uit.
View on YouTube
edit: Staat er dus wel al.
View on YouTube
edit: Staat er dus wel al.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
The Walking Dead
Dikke serie joh!
Breaking Bad vind ik op het moment nogal saai, zit in bij S02E04 maar tot nu toe zijn de afleveringen van S02 nogal saai.
Breaking Bad vind ik op het moment nogal saai, zit in bij S02E04 maar tot nu toe zijn de afleveringen van S02 nogal saai.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Ja nogal, ben net klaar, nu is de eerste aflevering van seizoen 3 bezig van Breaking Bad, kwam er net achter dat ook in de namen van de executive producers ed. ook chemische elementen zitten. The Walking dead heb ik ook helemaal afgekeken, Seizoen 2 heeft echt een vette cliffhanger.Ritsurt wrote:The Walking DeadDikke serie joh!
-
NHardtraxx Addict
- last seen 3 days ago
En ik doe een oproep, heeft iemand nog vette series om te kijken? Wat ik al afgekeken heb (alle seizoenen);
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
Breaking Bad (ben ik nog mee bezig)
Heeft iemand nog aanraders voor series? het liefst van ná 2000 en zoals je misschien aan dat lijstje kan zien houd ik wel van een beetje actie/nadenken. Series zoals NCIS en CSI vind ik niks aan. Ook komedie slik ik niet echt.
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
Heeft iemand nog aanraders voor series? het liefst van ná 2000 en zoals je misschien aan dat lijstje kan zien houd ik wel van een beetje actie/nadenken. Series zoals NCIS en CSI vind ik niks aan. Ook komedie slik ik niet echt.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 3 days ago
--- Dubbele post, sorry, internet doet raar ---
Lost, The Event en Flashforward vond ik zelf echt gave series 
-
B
The sopranos misschien? Is van 1999-2007 uitgezonden
SopranosBanaanslak wrote:The sopranos misschien? Is van 1999-2007 uitgezonden
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Eeuwig zonde dat ze nooit verder zijn gegaan met The Eventwootum wrote:Lost, The Event en Flashforward vond ik zelf echt gave series
Heroes?Nijidik wrote:En ik doe een oproep, heeft iemand nog vette series om te kijken? Wat ik al afgekeken heb (alle seizoenen);
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
Lost, 24, Heroes?Nijidik wrote:En ik doe een oproep, heeft iemand nog vette series om te kijken? Wat ik al afgekeken heb (alle seizoenen);
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
-
NHardtraxx Addict
- last seen 3 days ago
Dankjewel, ik zal Heroes en 24 even downloaden, Sopranos daarna misschien maar dan moet ik nog wat tijd over hebben.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Nijidik wrote:En ik doe een oproep, heeft iemand nog vette series om te kijken? Wat ik al afgekeken heb (alle seizoenen);
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
Als je een beetje van Sci-Fi houdt is Falling Skies wel aan te raden.
Weer op de bank voor 2 episodes van Alphas, helemaal mijn ding dit!

Ik heb zo onderhand Game of Thrones ook helemaal gezien. Heeeel vet einde vn seizoen 2.
zielig voor dat dikke ventje, zo tussen al die whitewalkers
en gelukkig dat Tyrion bleef leven, mini-held!
zielig voor dat dikke ventje, zo tussen al die whitewalkers
-
K
Doctor who is de beste serie die ik ooit heb gezien.Nijidik wrote:En ik doe een oproep, heeft iemand nog vette series om te kijken? Wat ik al afgekeken heb (alle seizoenen);
The Walking Dead
Prison Break (incl film)
Game of Thrones
Dexter
Leverage
Breakout kings
Stargate SG 1 en atlantis zijn ook leuk.
Maar echt doctor who is zo geweldig