De tering wat een klapperstyl0w wrote:Zo zegt ie.. Die season final van Fringe. BIZAR
Ook vet dat ze seizoen 5 gewoon doorvoeren ook al waren er betere opties om uit te zenden.
Nu weer lekker naar het jaar 2036
De tering wat een klapperstyl0w wrote:Zo zegt ie.. Die season final van Fringe. BIZAR
Waarschuwing: is enorm verslavend!Firetrap wrote:Begonnen met Dexter
Hmm, maar eens proberen! Wanneer begint de eerste episode eigenlijk?Firetrap wrote:En deze nieuwe lijkt me wel aardighou persoonlijk wel van zo'n post-apocalyptische setting.
View on YouTube
Haha dat is voor mij geen probleem. Zomervakantie komt er natuurlijk aan en ik kijk alles samen met mijn vriendin, waardoor het aantal kansen dat je het überhaupt kan kijken behoorlijk slinkt. Wanneer Revolution begint, geen idee.Solis wrote:Waarschuwing: is enorm verslavend!Firetrap wrote:Begonnen met Dexter
Hmm, maar eens proberen! Wanneer begint de eerste episode eigenlijk?Firetrap wrote:En deze nieuwe lijkt me wel aardighou persoonlijk wel van zo'n post-apocalyptische setting.
View on YouTube
+1Solis wrote:Waarschuwing: is enorm verslavend!Firetrap wrote:Begonnen met Dexter
Volgens mij stond er 'this autumn' ergens in the trailer of beschrijving... Zal dus wel dit najaar zijn.Firetrap wrote:Haha dat is voor mij geen probleem. Zomervakantie komt er natuurlijk aan en ik kijk alles samen met mijn vriendin, waardoor het aantal kansen dat je het überhaupt kan kijken behoorlijk slinkt. Wanneer Revolution begint, geen idee.Solis wrote:Waarschuwing: is enorm verslavend!Firetrap wrote:Begonnen met Dexter
View on YouTube
XIII: The Series, gaat door op die film. Dit is waarschijnlijk precies wat je zoekt.Ritsurt wrote:Gister Prison Break afgezien, opzoek naar een nieuwe serie.
Iemand die nog goede series weet die beetje richting Prison Break, 24 e.d komen, met van die government conspiracies?
Of gewoon een andere vette serie
Amen. Lijkt me een heel vet verhaal.styl0w wrote:View on YouTube
Dit ziet er inderdaad veelbelovend uit, ga ik zeker volgenOxbow wrote:Amen. Lijkt me een heel vet verhaal.styl0w wrote:View on YouTube![]()
Jammer dat ze trouwens Awake hebben gecanceld, vind het wel vermakelijk en ben wel benieuwd wat ze in een 2e seizoen voor twist zouden willen geven aan het verhaal.
Firetrap wrote:Dexter, Breaking Bad, Game of Thrones, Lost zijn bijvoorbeeld prima series, maar niet geheel in het straatje zoals Prison Break en 24. Wat je misschien nog wel vet vindt is Strike Back. Een grandioze serie waar tot nu toe 2 seizoenen van zijn. Betreft Britse militaire operaties en heeft ook veel met verraad e.d. binnen de organisatie.
Iddstyl0w wrote:Season Finale van Person of Interest![]()