Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 325  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Uberhout schreef:
Ben gisteren begonnen met het kijken van The Walking Dead, heb seizoen 1 nu af.. Erg vette serie dus :$

nice :D

seizoen 2 is ook erg vet, vooral de laatste paar afleveringen.
In seizoen 2 zit een meer "Ik wil verder kijken!" gehalte ;)

Ik ben maar weer eens begonnen met Lost. hopelijk heb ik die afgekeken als Breaking Bad er weer op komt!

Dat vind ik juist helemaal niet. Eerste seizoen had je het gevoel dat ze elke keer aangevallen konden worden. Dit gevoel is nu helemaal weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten :P. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten :P. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.

Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:56 

Hardtraxx Crew

Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Uberhout schreef:

Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ook >.<

Die twee kunnen idd het bloed onder mn nagels vandaan halen :P. Vooral nadat Carl ervoor zorgde dat die zombie in het moeras los kwam. Lori spreekt voor zich, die kan alleen maar janken en een auto ongeluk krijgen terwijl ze in zo'n beetje de enige rijdende auto ter wereld zit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?

Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:57 

Hardtraxx Crew

Oxbow schreef:
wootum schreef:

Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeee :worship:

Trailer ziet er inderdaad heel gaaf uit, ga ik zeker kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is :(.

Seizoen 3 in de maak, dus even geduld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

Heb even meegeholpen aan de ondertiteling voor GoT E03 :P laatste 8 minuten van de nu beschikbare ondertitel is van mij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Heb je een linkje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

http://www.subtitleseeker.com/Download- ... +x264-ASAP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Mijn dank is groot! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:15 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend GoT s01 er doorheen gejaagd! Ben verkocht en kan niet wachten op s02e04. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:13 

Hardtraxx Addict

Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het weg :D en bij vlagen echt suuuper grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden. :D

Idd, ik zit nu om de 2 weken 1 episode te kijken, schiet niet op! :p
ik ga nu ff een paar maandjes wachten... maar toch altijd wel weer benieuwd als ik hem zie staan :p

S02E04 staat over een weekje wel weer op spotlite :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:33 

Hardtraxx Veteran

Dan eindelijk begonnen aan Breaking Bad, eerste afleveringen waren zeker tof :)

Paar series weer afgelopen, waaronder Pysch met een matige afsluiter en Justified met een geweldig seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:45 

Hardtraxx Elite

Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken :P

Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 18:20 

Hardtraxx Addict

Rickie schreef:
Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken :P

Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.

Nikita is een gave serie. Heb het ook gedownload. Beetje jammer dat de kijkcijfers redelijk belabberd zijn in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het weg :D en bij vlagen echt suuuper grappig :lol:

Ik heb tot aflevring 10 gekomen, maar vond de serie niet enorm grappig. Wel plusje vor senor chang :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:55 

Hardtraxx Addict

WAAAJOO! FRINGE :worship: :yay: :worship: :yay:

Wat een gruwelijk dikke aflevering zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
WAAAJOO! FRINGE :worship: :yay: :worship: :yay:

Wat een gruwelijk dikke aflevering zeg!

Zeker wel een vette aflevering! Vind de kant die ze nu op gaan slaan veel leuker, het ging me de laatste tijd minder interesseren dus blij met de ommekeer :) Wel hopen dat .. nog terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Gister begonnen aan magic city. Geen spijt van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

Fringe renewed voor Season 5 :drool: :love: :woot: :thumbsup:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 325  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic