Dat vind ik juist helemaal niet. Eerste seizoen had je het gevoel dat ze elke keer aangevallen konden worden. Dit gevoel is nu helemaal weg.Asyrian wrote:Uberhout wrote:Ben gisteren begonnen met het kijken van The Walking Dead, heb seizoen 1 nu af.. Erg vette serie dus
nice
seizoen 2 is ook erg vet, vooral de laatste paar afleveringen.
In seizoen 2 zit een meer "Ik wil verder kijken!" gehalte
Ik ben maar weer eens begonnen met Lost. hopelijk heb ik die afgekeken als Breaking Bad er weer op komt!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten
. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ookUberhout wrote:Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Die twee kunnen idd het bloed onder mn nagels vandaan halenXtD wrote:Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ookUberhout wrote:Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeeewootum wrote:Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
Trailer ziet er inderdaad heel gaaf uit, ga ik zeker kijkenOxbow wrote:Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeeewootum wrote:Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is
.
Seizoen 3 in de maak, dus even geduld.Firetrap wrote:Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Heb even meegeholpen aan de ondertiteling voor GoT E03
laatste 8 minuten van de nu beschikbare ondertitel is van mij haha.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dit weekend GoT s01 er doorheen gejaagd! Ben verkocht en kan niet wachten op s02e04. 
Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het weg
en bij vlagen echt suuuper grappig 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden. 
Idd, ik zit nu om de 2 weken 1 episode te kijken, schiet niet op! :pJVDM wrote:Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden.
ik ga nu ff een paar maandjes wachten... maar toch altijd wel weer benieuwd als ik hem zie staan :p
S02E04 staat over een weekje wel weer op spotlite
Dan eindelijk begonnen aan Breaking Bad, eerste afleveringen waren zeker tof 
Paar series weer afgelopen, waaronder Pysch met een matige afsluiter en Justified met een geweldig seizoen.
Paar series weer afgelopen, waaronder Pysch met een matige afsluiter en Justified met een geweldig seizoen.
Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken
Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.
Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.
Nikita is een gave serie. Heb het ook gedownload. Beetje jammer dat de kijkcijfers redelijk belabberd zijn in Amerika.Rickie wrote:Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken![]()
Ik heb tot aflevring 10 gekomen, maar vond de serie niet enorm grappig. Wel plusje vor senor changmr_vertigo wrote:Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het wegen bij vlagen echt suuuper grappig
WAAAJOO! FRINGE
Wat een gruwelijk dikke aflevering zeg!
Zeker wel een vette aflevering! Vind de kant die ze nu op gaan slaan veel leuker, het ging me de laatste tijd minder interesseren dus blij met de ommekeerstyl0w wrote:WAAAJOO! FRINGE![]()
![]()
![]()
![]()
Gister begonnen aan magic city. Geen spijt van