Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Asyrian wrote:
Uberhout wrote:Ben gisteren begonnen met het kijken van The Walking Dead, heb seizoen 1 nu af.. Erg vette serie dus :$

nice :D

seizoen 2 is ook erg vet, vooral de laatste paar afleveringen.
In seizoen 2 zit een meer "Ik wil verder kijken!" gehalte ;)

Ik ben maar weer eens begonnen met Lost. hopelijk heb ik die afgekeken als Breaking Bad er weer op komt!
Dat vind ik juist helemaal niet. Eerste seizoen had je het gevoel dat ze elke keer aangevallen konden worden. Dit gevoel is nu helemaal weg.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten :P. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Uberhout wrote:Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten :P. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ook >.<
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
XtD wrote:
Uberhout wrote:Pfft.. Na een zware dag heb ik ook The Walking Dead Season 2 erop zitten :P. Vond season 1 ook meer een 'ik wil verder kijken' gehalte hebben. Vind het wel vet hoe de personages zich 'ontwikkelen' in season 2. Vooral Daryl is echt een baas imo.
Carl is zo tergend verschrikkelijk pestirritant hè, en Lori ook >.<
Die twee kunnen idd het bloed onder mn nagels vandaan halen :P. Vooral nadat Carl ervoor zorgde dat die zombie in het moeras los kwam. Lori spreekt voor zich, die kan alleen maar janken en een auto ongeluk krijgen terwijl ze in zo'n beetje de enige rijdende auto ter wereld zit. >.<
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
wootum wrote:Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeee :worship:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Oxbow wrote:
wootum wrote:Dit weekend begonnen aan The 4400, heb nu twee afleveringen gezien. Maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is het de moeite om verder te kijken?
Je moet Strike Back eens kijken! vooral dat 2e seizoen is awesomeeee :worship:
Trailer ziet er inderdaad heel gaaf uit, ga ik zeker kijken :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is :(.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Firetrap wrote:Ik raad het ook aan, erg tof! Zit nu midden seizoen 2, jammer dat er hierna niks meer is :(.
Seizoen 3 in de maak, dus even geduld. :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Heb even meegeholpen aan de ondertiteling voor GoT E03 :P laatste 8 minuten van de nu beschikbare ondertitel is van mij haha.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Heb je een linkje? :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Mijn dank is groot! :D
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dit weekend GoT s01 er doorheen gejaagd! Ben verkocht en kan niet wachten op s02e04. ^^
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het weg :D en bij vlagen echt suuuper grappig :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden. :D
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
JVDM wrote:Begonnen aan seizoen 2 van Game of Thrones. Vorige week het eerste seizoen er nog maar even doorheen gejaagd want dat was ook al weer een dik jaar geleden. :D
Idd, ik zit nu om de 2 weken 1 episode te kijken, schiet niet op! :p
ik ga nu ff een paar maandjes wachten... maar toch altijd wel weer benieuwd als ik hem zie staan :p

S02E04 staat over een weekje wel weer op spotlite :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Dan eindelijk begonnen aan Breaking Bad, eerste afleveringen waren zeker tof :)

Paar series weer afgelopen, waaronder Pysch met een matige afsluiter en Justified met een geweldig seizoen.
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken :P

Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Rickie wrote:Breaking Bad vond ik echt verslavend. 4 seizoenen in 3 weken uitgekeken :P

Binnenkort met nikkita beginnen. Had een paar afleveringen op tv gezien en zag er wel goed uit, lekker veel actie.
Nikita is een gave serie. Heb het ook gedownload. Beetje jammer dat de kijkcijfers redelijk belabberd zijn in Amerika.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
mr_vertigo wrote:Gister begonnen aan Community. Een serie over een groep aparte studenten die een studiegroep vormen. Std karakters zijn weer aanwezig, een sportieve neger, een paki, handsome bob, oude vent met kennis, lekker wijf, dikke negering en neurotisch meisje! Heerlijk kijkt het weg :D en bij vlagen echt suuuper grappig :lol:
Ik heb tot aflevring 10 gekomen, maar vond de serie niet enorm grappig. Wel plusje vor senor chang :D
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
WAAAJOO! FRINGE :worship: :yay: :worship: :yay:

Wat een gruwelijk dikke aflevering zeg!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
styl0w wrote:WAAAJOO! FRINGE :worship: :yay: :worship: :yay:

Wat een gruwelijk dikke aflevering zeg!
Zeker wel een vette aflevering! Vind de kant die ze nu op gaan slaan veel leuker, het ging me de laatste tijd minder interesseren dus blij met de ommekeer :) Wel hopen dat .. nog terugkomt.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gister begonnen aan magic city. Geen spijt van :worship:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
Fringe renewed voor Season 5 :drool: :love: :woot: :thumbsup: