Maximaal een half uurtje werk
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
ff random ingevuld...benieuwd hoe ver ik kom 
Heb hem ook compleet random ingevuld. Mijn naam daar is COKELACH.
Als echte voetbalkenner kan ik natuurlijk niet ontbrekenTwanneke wrote:Ingevuld.
1 minuut voor het sluiten van de poule nog Griezmann gewijzigd voor Giroud als topscoorder. Geen verkeerde keuze, zo na de 1e wedstrijd. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Ook aangemeld
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Een goede laatste plaats
. Nog geen volledige uitslag goed voorspeld... Maar dat komt nog wel haha.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Corneel met de vrije val 
ik vroeg me al af waarom er zo weinig screenshots verschenen de laatste tijdFiretrap wrote:Corneel met de vrije val
Typisch Haattraxx dit !!! Sta gewoon tweede hoor :s Slechts 22 puntjes achter op PaulChroman wrote:ik vroeg me al af waarom er zo weinig screenshots verschenen de laatste tijdFiretrap wrote:Corneel met de vrije val
het random invullen van eindstanden werkt niet echt top 
Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
inb4 flauwe drugsgrap over punten en door de neus geboord.
ja gaat er wel wat vaker wat door je neus dan?MelvinFR wrote:Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
Op wat neusspray tijdens een verkoudheid na, niet.AniThing wrote:ja gaat er wel wat vaker wat door je neus dan?
Ik had ongeveer hetzelfde, 1-0 IJsland en 2-1 Portugal met topscorer Ronaldo. Ook Tsjechie - Kroatië is me net mis gegaan, ik had 1-2.MelvinFR wrote:Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Had precies hetzelfdeMelvinFR wrote:Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
IJsland - Hongarije 1-0MelvinFR wrote:Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
Italië - Zweden 1-1
Tscjechië - Kroatië 1-2
Frankrijk - Albanië 1-0
De laatste minuten / blessuretijd zijn mij ook niet gunstig gezind in ronde 2
Had ook iets beter de puntentelling moeten doornemen van tevoren.. Heb maar 1 uitslag minder goed voorspeld dan de #2. Topscorers laten het ook aardig afweten, maar daar zullen meer mensen last van hebben
Vooral dat laatste ja. Heb ook totaal niet op de puntentelling gelet.Bouke wrote:IJsland - Hongarije 1-0MelvinFR wrote:Echt helemaal kut dit. Ik had IJsland 1-0 voorspeld, maken ze in de 88e minuut een eigen doelpunt. Ook had ik Portugal 1-0 winst voorspeld en Ronaldo als topscoorder, mist die godverdomme de penalty. 202 punten door de neus heen geboord.
Italië - Zweden 1-1
Tscjechië - Kroatië 1-2
Frankrijk - Albanië 1-0
De laatste minuten / blessuretijd zijn mij ook niet gunstig gezind in ronde 2Alhoewel die Engelse goal me wel 90 punten opleverde, zo eerlijk moet ik dan ook wel weer zijn.
Had ook iets beter de puntentelling moeten doornemen van tevoren.. Heb maar 1 uitslag minder goed voorspeld dan de #2. Topscorers laten het ook aardig afweten, maar daar zullen meer mensen last van hebben
inb4 grap over punten
Hier de top 10 na ronde 2: