Fuzzylogic - Fuzzylogic
Active topics in Off-Topic
Moderators
Woeps, dit moest niet.
Last edited by Parvuz on 19 Aug 2013 13:08, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
haal mij er maar vanaf 
waar kan ik mijn team/punten behaald zien
mijn scorito rechtsboventeupie wrote:waar kan ik mijn team/punten behaald zien
dan naar pool dashboard
en dan hardtraxx aanklikke
Zonder er echt bij na te denken stonden er 4 van Utrecht in men basis... ni de beste zet blijkbaar 
en ik heb niemand van twentenielstil wrote:Zonder er echt bij na te denken stonden er 4 van Utrecht in men basis... ni de beste zet blijkbaar
-
E
Broken Balance wrote:Ik heb half twente
Oke.Andromeda wrote:haal mij er maar vanaf
Staat genoteerd.nielstil wrote:aangemeld onder dezelfde naam
In de voorbereiding zet ik nog niet de week en totaal ranglijst in de beginpost, maar als we echt van start zijn gegaan zal ik dat proberen zo snel mogelijk bij te werken.
gewoon elke zondagavond of maandag ochtendParvuz wrote:In de voorbereiding zet ik nog niet de week en totaal ranglijst in de beginpost, maar als we echt van start zijn gegaan zal ik dat proberen zo snel mogelijk bij te werken.
Jep, behalve als het echt niet zo snel lukt.AniThing wrote:gewoon elke zondagavond of maandag ochtendParvuz wrote:In de voorbereiding zet ik nog niet de week en totaal ranglijst in de beginpost, maar als we echt van start zijn gegaan zal ik dat proberen zo snel mogelijk bij te werken.
Martin - Brilbanthum
ff kijken of ik er wat van bak
ff kijken of ik er wat van bak
Op aanraden van Machiel ook maar even een teampje gemaakt, Michiel-fct is de naam op Scorito
Verdomme heeft Scorito Promes uit m'n team gehaald omdat hij er als verdediger in zit terwijl het een aanvaller is. Dacht ik mijn puntenkanon binnen te hebben.
Even team anders indelen dan.
eriksen en finnbogason hebben het goed gedaan voor mij deze week 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gaat lekker 
edit: Word de pool nog gereset binnenkort?
Als het goed is, is aankomende speelronde de laatste in de voorbereiding zeg maar. Daarna gaan alle scores weer op 0 en beginnen we echt.Ramirez wrote:Gaat lekker
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ooh shit, haha. Helemaal vergeten dit... 
Aanstaande vrijdag om 20:00 sluit Scorito. Tot die tijd is het mogelijk om in te schrijven en een team op te stellen.