Ben het vergeten vorige week
kost me 2 plekken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aanpassen nu het nog kan, mensen 
Weer vergeten aan te passen maar denk dat al men spelers wel fit zijn momenteel 
Slim! Pelle aanvoerder gemaakt ipv Finnbogason. Hopelijk pakt dat dit weekend goed uit.
Finnbogason niet gescoord tegen nec dus in dat opzicht een goede zet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Parvuz wrote:Slim! Pelle aanvoerder gemaakt ipv Finnbogason. Hopelijk pakt dat dit weekend goed uit.Finnbogason niet gescoord tegen nec dus in dat opzicht een goede zet.
Godverdomme. Haha gaat toch nergens meer over dit.Lenny wrote:Parvuz wrote:Slim! Pelle aanvoerder gemaakt ipv Finnbogason. Hopelijk pakt dat dit weekend goed uit.Finnbogason niet gescoord tegen nec dus in dat opzicht een goede zet.
Mja scheelt dat als je 2 clubs tegen elkaar spelen dat het resultaat altijd goed is. Nu is het mooi dat Heracles de 3 punten heeft gepakt. Maar is t kut dat Feyenoord de koppositie niet pakte.
Voor mij echt een belabberd slechte week.
Gezakt van 3 naar 5. Met de slechtste weekscore die ik ooit had.
Eredivisie.
Tja, ik weet ook niet hoe en wat, heb niet het gevoel dat ik nou zo geweldig bezig ben, krijg al sinds speelronde 1 geen punten voor de reservekeeper en was bijvoorbeeld nu weer zo dom Duarte te laten staan...en toch blijkbaar 51e in het hele spel, wtf 
Kan iemand mij vertellen mn score!? Laptops ijn kapot en weet ww niet
Zoals in de beginpost beschreven:teupie wrote:Kan iemand mij vertellen mn score!? Laptops ijn kapot en weet ww niet
4 (8) teupie..................3630.....650
Sorry, zal die in de gaten houden! Flinke opmars gemaakt dan van ena laatste
Die gast die afgelopen week de hoogste score had.
Hele team vol met NAC spelers en Finnbogason in de spits.
Hele team vol met NAC spelers en Finnbogason in de spits.
Begin post is weer actueel.
Weer een weekje met weinig verschillen. Zal wel zo door gaan dit seizoen.
Weer een weekje met weinig verschillen. Zal wel zo door gaan dit seizoen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
3x 0 punten vanwege de afgelasting en internet struggles dus halve opstelling niet up-to-date
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik wist niet dat ik nog meedeed
Nou dan ga ik maar eens aan de slag
edit: ook nog eens weekwinnaar met mensen die er nooit instaan
owja waar kan ik mijn opstelling veranderen?
Dramaweekje...ach, ik gun jullie ook wat 
hou dat ff een paar weken vast danSteffnov wrote:Dramaweekje...ach, ik gun jullie ook wat
Heb na t aanmelden een team gemaakt, verder niks gedaan en derde plek. Goed bezig
Zeau, ff kijken of ik deze week weer een fatsoenlijke score neer kan zetten 
Steffnov wrote:Zeau, ff kijken of ik deze week weer een fatsoenlijke score neer kan zetten
NO!
Ik 15eteupie wrote:Heb na t aanmelden een team gemaakt, verder niks gedaan en derde plek. Goed bezig
Verder ook niks aan gedaan behalve een team gemaakt