Deze keer kom je er niet met google translateD-Nemacyst wrote:it was deliberately misformed...
Nooit van gehoord
Ik laat 'm nog even staan, eind van de avond maak ik 'm misschien wel bekend
Deze keer kom je er niet met google translateD-Nemacyst wrote:it was deliberately misformed...
Nooit van gehoord
Twisted is foutSteffnov wrote:Ik gok eerder op Twisted eerlijk gezegd...not sure het opzettelijke gedeelte is.
Ik bedoelde eigenlijk Twisted ipv Misformed bij de vertaling van D-Nemacyst, niet een plaat genaamd Twisted (enige die ik ken is van Unexist anyways)STAN- wrote:Twisted is foutSteffnov wrote:Ik gok eerder op Twisted eerlijk gezegd...not sure het opzettelijke gedeelte is.2 tips in 1 zin:
Een kenmerk van Industrial Hardcore.
Ze zegt Golls, dacht dat ze bewakers bedoeldeProject 141 wrote:Zegt ze niet 'Girls' ipv Guards?D-Nemacyst wrote: We moeten een substantiele achtervolgings unit opzetten
Wie
Allemaal, zelfs de bewakers.Alles en iedereen die een wapen kunnen vasthouden
Elk laatste persoon
NU
Zaterdag op Syndicate!Project 141 wrote:DJ Juanma - King Of The Jungle idd, al zo lang niet gehoordVolgens mij ooit in een setje van dione, daarom dacht ik dat van hem was
Still waiting..Steffnov wrote:Zal zo wel hier een nieuwe editten.
Project 141 wrote:Angeldust, right?

Distorted Revelation - The Horizon!Steffnov wrote:Ik heb de afgelopen twee jaar hier doorgebracht
Ik had een doel, een bestemming
Nu dat ik het volbracht heb, word mij iets duidelijk
In al die tijd heb ik nog nooit naar de horizon gekeken
Het is spectaculair
Mijn vrouw is dood
Ik heb een leven gemaakt om mensen te vermoorden die dood verdienen te gaan
Wij moeten ons best doen niet te worden wat we haten
Mijn vrouw is dood
Mijn zoon is zoek
Ja, een zelfmoordmissie zie ik wel zitten
Synapse - HireshSteffnov wrote:Kijk, als jij voor de rest van je leven op de schoolradio, reünies en één of andere mongolenclub wilt spelen, moet je dat zelf weten
Maar ik denk dat jij beter kunt
Nu gooi ik mijn hele hebben en houwen erin, omdat ik geloof dat we er iets van kunnen maken
We gaan erin, en om de beurten~
~ Ok coach, genoeg met je motiverende praatje, ik ga ervoor