Ik doelde op 2.17 
Ik dacht dat een grijze gevangenisbewaarder me gelukkig zou maken, maar dat is niet zo. Dit wel!
Ben benieuwd wie hem raadt
wasted penguinz - melancholiaJoey wrote:Wavolizer - Amnesia
Het is als een fantasie, behalve dat het realiteit wordt genoemd
Awethority wrote:Solutio & The I's - 2.17
The Skribbler wrote:Ik dacht Wavolizer - Another blackout bij de vorige... wie heeft nu gelijk?
_theon_ wrote:Ik doelde op 2.17
ValsspelerThe Skribbler wrote:Ik ben gelukkiger dan ik in heel mijn leven was, is dat niet raar?
Ik dacht dat een grijze gevangenisbewaarder me gelukkig zou maken, maar dat is niet zo. Dit wel!
Ben benieuwd wie hem raadt
Dus daaromAwethority wrote:Die klopt idd ook, kom maar met een nieuweThe Skribbler wrote:wie heeft nu gelijk?
Code Black - Brighter Daysonnebloem wrote:Laat me je de weg wijzen
Om een betere plek te vinden
Als we alleen hopen en bidden
Er zal een ........(tracknaam)
Vazard - NothingDistinctive wrote: De wereld is niks, alles is donker en dood, energie word of gecreerd, of vernietigd.
maar geen waarschuwing voor de wereld, het gebeurd gewoon.
Nogal makkelijk als het antwoord (+ een nieuwe) al op de vorige pagina gegeven is he...Distinctive wrote:Code Black - Brighter Daysonnebloem wrote:Laat me je de weg wijzen
Om een betere plek te vinden
Als we alleen hopen en bidden
Er zal een ........(tracknaam)
Heb ik helaas overheen gelezen omdat er daarna wat gediscussieerd werd, thanks anywayAwethority wrote:Ik had het niet tegen jou hoor, maar tegen Distinctive omdat hij n antwoord gaf dat ik al gegeven had... T is ja de bedoeling dat je eerst het antwoord op de vorige openstaande vertaling geeft en dan zelf een nieuwe vertaling post (tenminste dat lijkt me logisch om t een beetje overzichtelijk te houden?), dat geld dus ook voor jou
Noisecontrollers - PromisesTHArdstyler wrote: Een resolute onverschilligheid, zal ons hier en nu houden
Maar ik moet een offer brengen, als ik het kon zou ik vertellen hoe
Als iemand deze even raad klopt het weerAwethority wrote: Je gelooft in iets,
En dat maakt je trots,
Maar voor hoe lang,
Kun je voet bij stuk houden?