Instigator - I Will Strike You Down?p-stylez wrote:Ik zal je naar beneden slaan!
Nieuwe:
Ik zal de droom zijn en jij de slaper
Instigator - I Will Strike You Down?p-stylez wrote:Ik zal je naar beneden slaan!
Jack of Sounds - Kaylee's Nightmare?El Mare wrote:Deze is niet zo lastig
Het is alleen maar een droom,
Het is alleen maar een droom.
Kaylee's NightmareEl Mare wrote:Deze is niet zo lastig
Het is alleen maar een droom.
Ik dacht aan Pulling The Trigger, maar dat 2e woordje kwaad zit daar weer niet in.Daveytl wrote:Degene die dit heeft gedaan kan het goed niet van het kwaad scheiden.
Kwaad!
Dacht ik ook al aan jaflevoboys wrote:Ik dacht aan Pulling The Trigger, maar dat 2e woordje kwaad zit daar weer niet in.Daveytl wrote:Degene die dit heeft gedaan kan het goed niet van het kwaad scheiden.
Kwaad!
Zit er wel in, maar dan had ik hem waarschijnlijk anders moeten vertalen. Luister de full maar eens, en dan na 0:50.Grozny wrote:Dacht ik ook al aan jaflevoboys wrote:Ik dacht aan Pulling The Trigger, maar dat 2e woordje kwaad zit daar weer niet in.Daveytl wrote:Degene die dit heeft gedaan kan het goed niet van het kwaad scheiden.
Kwaad!
Haha geen probleem toch.Daveytl wrote:
Ik dacht dat ik het op deze manier makkelijker maakte, excuus!
Flevoboys, jij mag de volgende doen!
Ja klopt, daarom kent niemand buiten jou die tekstLyst wrote:lol die is makkelijk
Grozny wrote:Nieuwe:
Mindcontroller- Mindcontroller.Grozny wrote:Grozny wrote:Nieuwe:
Kan ook Wavolizer Meets Creators Project- Another Blackout zijn.Squid wrote: De planeet werd zwart voor twee minuten en zeventien seconden.
De hele wereld zag de toekomst.
Oke, ik maak het weer wat makkelijkerDaveytl wrote:Mindcontroller- Mindcontroller.Grozny wrote:Grozny wrote:Nieuwe:
Ik zal de droom zijn en jij de slaperKan ook Wavolizer Meets Creators Project- Another Blackout zijn.Squid wrote: De planeet werd zwart voor twee minuten en zeventien seconden.
De hele wereld zag de toekomst.
Nu is er alleen nog maar duisternis,
Bloed & verzilten tranen verdoven zijn ogen die opkijken naar de paarden die zijn naam roepen.
Kende deze niet, maar wel lekker nummer!Lyst wrote:View on YouTube