Nou dat wordt hem niet meer denk ik. Volgende.
Mijn wereld is vuur en bloed
Mijn wereld is vuur en bloed
Digital Punk - Firestorm/Luna & Crypsis - Powerplay/Ezteq - Fuck You Up/Nitrogenetics & DJ D - Melodic Artklapstoel wrote:Wildstylez & Alpha² vs DV8 Rocks! - Leave It All Behind
Ten eerste, zet een grote stap terug
en letterlijk, neuk je eigen gezicht!
FoutAppelsapman wrote:Adele - Hello (Bass Modulators Remix)?
Het is ochtend in Amerika
Niet zo janken omdat je hem niet op google vindt.Daveytl wrote:Geck-E & Audiofreq - Mutate? Doe eens niet zo stom met je lyrics van 1 woord, dan is t veel te lastig om te raden. En dan zijn vet veel antwoorden eigenlijk wel goed.
Nu zitten we in de lucht
Het stukje is afgeknipt in de YT preview, maar je hoort hem in de Qlimax set wel.Daveytl wrote:Dacht al dat je die bedoelde, maar volgens mij zijn t geen echte woorden die in die plaat worden gesproken. Wanneer hoor jij, heel specifiek, hello?
Het apparaat/geruis wat je hoort in EVP is een SB7 (Spirit Box), een apparaat wat zo snel door radiofrequenties scant dat je normaliter net een deel van een letter kan horen als het op een zender terecht komt. Bij van die geestjagers gebruiken ze die apparaten en horen ze dan soms een stem een woord zeggen over zo veel frequenties. Hier hoor je over die frequencies een (de helft van een H) Ello zeggen. Die stem die je hoort dan is een EVP.Daveytl wrote:Lekker dan dat je dat anderen laat raden. Wordt volgens mij ook geen hello gezegd, maar dat terzijde.