Maar zonder risico te nemen win je waarschijnlijk ook niet Rickwrote:Vgm hebben sommige mensen niet gelezen dat 1 foute naam meteen 0 punten voor je inzending betekent![]()
#harddriver
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gewoon alles of niks gaan, anders win je ook niet.
Headhunterz 1,10
Sound Rush 1,57
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Psyko Punkz 2,88
Frequencerz 2,94
Ran-D 2,99
Zatox 4,21
Hardwell 5,21
Headhunterz 1,10
Sound Rush 1,57
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Psyko Punkz 2,88
Frequencerz 2,94
Ran-D 2,99
Zatox 4,21
Hardwell 5,21
Dan verschillen wij van mening.wrote:Neewrote:Een MC is toch ook een artiest?
Als je een verschil maakt tussen artiest en muzikant, dan wel.wrote:Dan verschillen wij van mening.wrote:Neewrote:Een MC is toch ook een artiest?
Is mc villian één van beide dan?wrote:wrote:Neewrote:Een MC is toch ook een artiest?
Als je een verschil maakt tussen artiest en muzikant, dan wel.
Een artiest, performer, dat is hij wel dan. Een muzikant niet, hij zingt niet, hij rapt niet echt, hij produceert (voor zover ik weet) niets.wrote:
Is mc villian één van beide dan?
Als je dit vergelijkt met MC's in de rapmuziek, dan kun je Villain geen muzikant noemen in ieder geval. Als performer/artiest op het podium wel.
sarcasmwrote:Een artiest, performer, dat is hij wel dan. Een muzikant niet, hij zingt niet, hij rapt niet echt, hij produceert (voor zover ik weet) niets.wrote:
Als je dit vergelijkt met MC's in de rapmuziek, dan kun je Villain geen muzikant noemen in ieder geval. Als performer/artiest op het podium wel.
Als ik mij een oud hardtraxx tv item herinner produceert hij wel, alleen hebben mensen dit vaak niet door. Denk aan intro's voor feesten.wrote:Een artiest, performer, dat is hij wel dan. Een muzikant niet, hij zingt niet, hij rapt niet echt, hij produceert (voor zover ik weet) niets.wrote:
wrote:Cynismwrote:Een artiest, performer, dat is hij wel dan. Een muzikant niet, hij zingt niet, hij rapt niet echt, hij produceert (voor zover ik weet) niets.wrote:
Ik bedoel meer dat Villain eigenlijk wel vast staat. Als je hem echt graag erbij wil is de quotering dus 1,0000001wrote:Dan verschillen wij van mening.wrote:Neewrote:Een MC is toch ook een artiest?
Miss K8 2,03
Zatox 4,21
D-Block & S-Te-Fan 1,87
Noisecontrollers 1,61
Zany 9,44
Wildstylez 1,91
Zatox 4,21
D-Block & S-Te-Fan 1,87
Noisecontrollers 1,61
Zany 9,44
Wildstylez 1,91
Als nou iedereen die meedoet, een biertje geeft aan de winnaar, dan kan diegene een leuke avond hebben
. Of we maken een pot met 3 euro inleg per persoon (ik noem maar wat). Ik post mijn lijstje straks maar eens
Last edited by RoyAPO on 28 Sep 2017 15:40, edited 1 time in total.
View on YouTubewrote:Fanta als ik win.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Bioweapon er ook nog bij? Met album showcase (surprise dat album met Qlimax al klaar is)
Interessante optie voor 6,45?wrote:Bioweapon er ook nog bij? Met album showcase (surprise dat album met Qlimax al klaar is)
Sound Rush 1,57
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
B-Front 2,68
Phuture Noize 4,00
Gunz For Hire 3,24
Atmozfears 2,70
mogelijke quotering: 846.65
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
B-Front 2,68
Phuture Noize 4,00
Gunz For Hire 3,24
Atmozfears 2,70
mogelijke quotering: 846.65
Headhunterz
Wildstylez
B-Front
Phuture Noize
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez
B-Front
Phuture Noize
D-Block & S-te-Fan
Excusez moi, maar in mijn hele bericht staat geen enkele keer IS. Daarentegen staan er wel degelijk termen die duiden op mijn persoonlijke mening ipv feiten, waar je ongetwijfeld op doelt.wrote:Dan IS het geen tijd, dan VIND jij het tijdHeel heel groot verschil
Zie voor uzelf:
Dat slaat dus in principe nergens op wat je zegt..wrote:Ik ga heel gewaagd met Radical. Dit zou meer mijn droom line-up zijn, maar ik denk dat Q nu niet meer om hem heen kan. Met alweer zijn zesde album lijkt me het nu een mooie tijd om hem er neer te zetten
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Sound Rush
Phuture Noize
Coone
Phuture Noize
Coone
Maximaal winnen is maximaal inzetten maadtwrote:Vgm hebben sommige mensen niet gelezen dat 1 foute naam meteen 0 punten voor je inzending betekent![]()
#harddriver
Dan vind ik dat huisbaas bob er ook bij moet voor 6,30wrote:Interessante optie voor 6,45?wrote:Bioweapon er ook nog bij? Met album showcase (surprise dat album met Qlimax al klaar is)
-Headhunterz
-Wildstylez
-Frontliner
-Wildstylez
-Frontliner
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Zatox 4,21
D-Block & S-te-Fan 1,87