*Moppelt iets over alles zelf moeten doen*
-edit- Maar het is deze geworden: http://static.simpledesktops.com/deskto ... lasses.png
Last edited by maarten1410 on 10 Jan 2012 02:59, edited 1 time in total.

Maar nog altijd onder de 30 dus dus prima.sjobie wrote:Maarten die is oud
jammer dat veel van die logos er best vertyft uit zien op je wall
HD afbeeldingen op google vinden valt niet meeKSwoosh wrote: jammer dat veel van die logos er best vertyft uit zien op je wall
Als men bureaublad te klein wordt maak ik ze gewoon kleiner. Moet je ze zien als er maar 5 op staanKSwoosh wrote:en grote icoontjes damn
Ik snap het juist niet dat sommige zo'n vol bureaublad hebben. Je werkt toch ook niet lekker als je computertafel of djboot vol met zooi ligt?nielstil wrote:Hoe komt het trouwens dat iedereen hun bureaublad zo leeg isIk gooi dat ding dagelijks vol met dingen die ik constant nodig heb...
Stijlvol zeg! Hoe doe je dat als ik vragen mag?
Dat is Rainmeter! Even downloaden, installeren, zoeken naar thema's, alles aanpassen naar wens en klaar!Henk-Jan wrote:Stijlvol zeg! Hoe doe je dat als ik vragen mag?
Is inderdaad een Windows Phone/Windows 8 look-a-like/thema (kun je in het begin kiezen), maar je kunt het zelf gemakkelijk aanpassen. Gelukkig heb je dan ook geen last van dat irritante vernieuwde startmenuDraidy wrote:Vet hoor Solis.
Lijkt wel enigzins op de interface van de nieuwe windows phone van mijn broertje.

Die achtergrond is vetCase Dj wrote:
u ziet:
2 porsche autootjes
rainmeter klokje
taakbalk
![]()
laptop die ik ook voor school gebruik. leraren waarderen dat niet echtsjobie wrote:Waarom geen blond en/of tetten case?
Waarom mag jij zelf niet bepalen wat voor achtergrond je hebt?Case Dj wrote:laptop die ik ook voor school gebruik. leraren waarderen dat niet echtsjobie wrote:Waarom geen blond en/of tetten case?
dat leidt af zeggen ze.
ik was nog vergeten, hitsige klasgenotensjobie wrote:Waarom mag jij zelf niet bepalen wat voor achtergrond je hebt?Case Dj wrote:laptop die ik ook voor school gebruik. leraren waarderen dat niet echtsjobie wrote:Waarom geen blond en/of tetten case?
dat leidt af zeggen ze.

Vrouwen met lesbische trekjes +1Jurheinen wrote: