Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
G
modernization wrote:
KSwoosh wrote:dual screen?
niiice
Jep :$
game je veel?
gezien je muis en tobo :P
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
KSwoosh wrote:
modernization wrote:
KSwoosh wrote:dual screen?
niiice
Jep :$
game je veel?
gezien je muis en tobo :P
Mwah, nu ik eindelijk vakantie heb ga ik het weer eens oppakken :P Heb er gewoon helemaal geen tijd voor als ik op school zit enzo, te druk ervoor.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
modernization wrote: Mwah, nu ik eindelijk vakantie heb ga ik het weer eens oppakken :P Heb er gewoon helemaal geen tijd voor als ik op school zit enzo, te druk ervoor.
Verklaart ook je naam :cool:
G
Jorann wrote:Heb het er nog maar sinds vanavond op staan, dus weet niet of het heel stabiel is, maar tot nu toe geen crash.
Ja, tis heel erg wennen, je hebt nu een woordenboek ingebouwd,(bij msn tenminste, firefox niet).
En de lockscreen zeg maar is wel een verbetering, veel sneller en simpeler.

Een magic mouse of een trackpad is wel aan te raden, aangezien je nu wel meer multitouch gebaren maakt.
kan je bij lion ook eigenlijk die iOS achtige troep desktop shit uitzetten? zodat het weer is zoals in Snow Leopard?
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
Jorann wrote:Heb het er nog maar sinds vanavond op staan, dus weet niet of het heel stabiel is, maar tot nu toe geen crash.
Ja, tis heel erg wennen, je hebt nu een woordenboek ingebouwd,(bij msn tenminste, firefox niet).

Een magic mouse of een trackpad is wel aan te raden, aangezien je nu wel meer multitouch gebaren maakt.
kan je bij lion ook eigenlijk die iOS achtige troep desktop shit uitzetten? zodat het weer is zoals in Snow Leopard?
Het is een knopje, dat je in dat iOS menu komt zeg maar, launchpad heet het ;)
Normaal is het gewoon zoals het ook was/is in Snow Leopard

Maar het is wel handig vind ik, kan snel bij al je applicaties komen.
En zo word m'n dock ook nog wat minder vol.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Jorann wrote:
KSwoosh wrote:

Het is een knopje, dat je in dat iOS menu komt zeg maar, launchpad heet het ;)
Normaal is het gewoon zoals het ook was/is in Snow Leopard

Maar het is wel handig vind ik, kan snel bij al je applicaties komen.
En zo word m'n dock ook nog wat minder vol.
hoor van heel veel mensen dat lounchpad egt allemaal bugs heeft, heb jij dat ook?
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
RAW-vizion wrote: hoor van heel veel mensen dat lounchpad egt allemaal bugs heeft, heb jij dat ook?
Nope, nog helemaal geen bugs ontdekt.
Wel is het zo, je kan applicaties in Launchpad alleen verwijderen als ze via de Appstore zijn geinstalleerd.
R
Hardtraxx Veteran
Jorann wrote:
RAW-vizion wrote: hoor van heel veel mensen dat lounchpad egt allemaal bugs heeft, heb jij dat ook?
Wel is het zo, je kan applicaties in Launchpad alleen verwijderen als ze via de Appstore zijn geinstalleerd.
Das minder :/
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
RAW-vizion wrote:
Jorann wrote:
Das minder :/
idd :/
Wat wel handig is, is dat je via Mission Control meerdere bereaubladen kan aanmaken.
bijvoorbeeld iTunes open op bereaublad 2, en dan met 3 vingers naar rechts vegen, en je komt meteen bij iTunes(2e bereaublad) :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
Jorann wrote:idd :/
Wat wel handig is, is dat je via Mission Control meerdere bereaubladen kan aanmaken.
bijvoorbeeld iTunes open op bereaublad 2, en dan met 3 vingers naar rechts vegen, en je komt meteen bij iTunes(2e bereaublad) :thumbsup:
Das wel weer vet.. maar weet het nog niet, zitten wel wat leuken functies in. Maar als het zo onstabiel is als dat ik overal lees, dan wacht ik nog wel effe. Laatste wat ik moet hebben met producen is een onstabielen OS :/
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
RAW-vizion wrote:
Jorann wrote:idd :/
Das wel weer vet.. maar weet het nog niet, zitten wel wat leuken functies in. Maar als het zo onstabiel is als dat ik overal lees, dan wacht ik nog wel effe. Laatste wat ik moet hebben met producen is een onstabielen OS :/
Dan zou ik gewoon tot na de release nog een 1 of 2 week wachten, zodat de massa het ook gebruikt, en dan komen veel meer bugs boven water.
Ik draai nu de Gold-Master versie(de uiteindelijke dus), maar vooralsnog geen crash gehad, en ook geen vastlopers. :)
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Image
:P
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Image
(L)
G
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Damn zij is echt lekker... tijdens de harry potter film deel 2 ook weer genoten :lol:
R
Hardtraxx Veteran
Hoofdcoach wrote:Damn zij is echt lekker... tijdens de harry potter film deel 2 ook weer genoten :lol:
Alleen in het egt valt het zwaar tegen :/
A
Emma Watson +1
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Image

Orgineel een beetje aangepast, vond de roze streep en de onderste roze balk niet mooi, dus die heb ik blauw gemaakt.

Helden! :thumbsup:
D
D-block & S-te-fan helden? :x laat ik verder me mond maar houden
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
DarkestSymphony wrote:D-block & S-te-fan helden? :x laat ik verder me mond maar houden
Reageer dan ook niet? :/
E
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
DarkestSymphony wrote:D-block & S-te-fan helden? :x laat ik verder me mond maar houden
Toch mijn mening? xd
E
Image