volgens mij heb je verkeerd gequotewrote:Mac lovewrote: Kut Apple, nooit aan die zooi beginnen!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010

Lucy Pinder
Jammer dat de kwaliteit wat minder is..
E
je hebt een probleem......wrote:
Lucy Pinder![]()
![]()
Jammer dat de kwaliteit wat minder is..
Volgens mij heb jij het verkeerd begrepenwrote:volgens mij heb je verkeerd gequotewrote:Mac lovewrote: Kut Apple, nooit aan die zooi beginnen!
Hij bedoelt geen Mac Donald's, maar Apple Macbook
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
:')wrote:Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen![]()
Hij bedoelt geen Mac Donald's, maar Apple Macbook![]()
Idd, dat zijn niet mijn woorden vriend!wrote:volgens mij heb je verkeerd gequotewrote:Mac lovewrote: Kut Apple, nooit aan die zooi beginnen!
G
A
Bejeweled 
me 2wrote: Heb hier een mooie MacBook Pro 15" staan
Wat moet je met die sidebar? zuigt alleen maar aan je CPU en veel heb je er niet aan.wrote:
op me laptop
G
ik vind em hardstikke handig, kan ik zien welke processen de meeste cpu gebruiken, nieuwsfeeds checken af en toe, kalendertje voor de datum en hdd monitors zijn ook handig om te kijken waarom je pc traag iswrote:Wat moet je met die sidebar? zuigt alleen maar aan je CPU en veel heb je er niet aan.
en zoveel cpu zuigt ie ook weer niet
cmd+shift+3
En met cmd+shit+4 kan je door een vakje te slepen zelf bepalen van welk deel van je beeld je een screenshot wilt maken!wrote:cmd+shift+3
ahaaaaa:D is proberewrote:En met cmd+shit+4 kan je door een vakje te slepen zelf bepalen van welk deel van je beeld je een screenshot wilt maken!wrote:cmd+shift+3
Edit: Heuu i k heb dat toch met imageshak gedaan?wrote:
en ctrl+cmd+shift+3 werkt hetzelfde als printscreen op windowswrote: En met cmd+shit+4 kan je door een vakje te slepen zelf bepalen van welk deel van je beeld je een screenshot wilt maken!
en je hebt niet het goede plaatje gebruikt btw, zo werkt het welwrote:Edit: Heuu i k heb dat toch met imageshak gedaan?wrote:

dat zit meestal op de plek waar ctrl bij windows is, vroeger was het een plaatje van een appel als ik het goed heb..wrote:welk knopje is cmd?

command = cmd
dit is die van mij http://img847.imageshack.us/i/bureaubladi.png/
afbeelding doet het niet dus is t een link
edit: ben er al uit
afbeelding doet het niet dus is t een link
edit: ben er al uit
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
zou jij me mischien dat bestandje met die q-base logos kunnen geven, heb de start button changer al maar kom die download site niet op door mijn virusscannerwrote:http://browse.deviantart.com/?qh=§i ... e#/d37g2sswrote:hoe heb je dat start logo met Q geregeld???
en Windows Start Button Changer downloaden