Weet je toevallig nog hoe die wallpaper heet? ben helemaal verliefd eropOxbow wrote:
Rechtermuis -> Afbeelding bekijken
Related topics
- View the latest post: Dubbele dubbele post
- View the latest post: Delt-A - Feel The Music #80 - Post-Early, Pre-Classics
- View the latest post: Eerste post in actueel sinds 6 juli ‘21 nu online
- View the latest post: Astronomics - HYPERSPACE 3.0 | The Cure To Your Post-Elektrum Depression
- View the latest post: Carferr, First post, Hardtrance/ Hardstyle vinyl set
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Markos wrote:
-
G
zelf aangepaste versie van een wallpaper, maar ik vind em echt vet [en iedereen op school ook btw]

op me laptop btw

op me laptop btw
-
A
Is ie ook. Nice 
-
G
origineel btw: http://browse.deviantart.com/?q=pirate+station#/d2k2y9r

maar ik hou niet van niet-donkere wallpapers op me laptop

maar ik hou niet van niet-donkere wallpapers op me laptop
-
A
Even een filtertje eroverheen gegooid ? 
Wil je hem uploaden? Vind het jammer dat er tekst in de originele zit
-
G
als je met filter bedoeld, een zwarte layer op 80% opacity met layermode overlay, dan ja.Almighty wrote:Even een filtertje eroverheen gegooid ?
heb em iig voor je geuppt, helaas was de max reso uit dat pakket 1680xnogwa:
http://www.speedyshare.com/files/275998 ... 0x1050.jpg
-
A
Super! Hij staat 
Bij mij gebeurd er niks als ik hem op een andere zet?!rcm010 wrote:Had ik eerst ook.Dan moet je het programma als administrator openen, als het goed is werkt ie dan wel.
Moet je je ff afmelden en daarna weer aanmelden, dat zie je je nieuwe startOrb.Atraxisz wrote:Bij mij gebeurd er niks als ik hem op een andere zet?!rcm010 wrote:Had ik eerst ook.Dan moet je het programma als administrator openen, als het goed is werkt ie dan wel.
Helpt ook niet!Oxbow wrote:Moet je je ff afmelden en daarna weer aanmelden, dat zie je je nieuwe startOrb.Atraxisz wrote:Bij mij gebeurd er niks als ik hem op een andere zet?!rcm010 wrote:Had ik eerst ook.Dan moet je het programma als administrator openen, als het goed is werkt ie dan wel.
Als ik een andere selecteer vernieuwd ie explorer.exe wel maar er veranderd niks en blijft op standaard staan.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
moet er alleen maar van zeikenHard Twins wrote:Water geeft mij rust![]()
Ik heb altijd achtergronden op mijn bureaublad staan van de feesten waar ik naar toe ga.
Bijvoorbeeld deze week staat Rebirth voor mij als achtergrond
Naja, tzijn niet van die hoge resolutie platen...Vik wrote:Heb je daar een wallpaper van? Zo ja, show me!Olijfboompje wrote:Ik heb altijd achtergronden op mijn bureaublad staan van de feesten waar ik naar toe ga.
Ik pluk ze gewoon van partyflock af haha
school projectnielstil wrote: Project nijntje?