GreenX wrote:
dan met gebruikelijk meuk ed
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
panorama beeldscherm ofwa?
oh ik zie het al, 2 beeldschermen
Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
xai wrote:Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
xai wrote:Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
-
RHardtraxx Veteran
idd alleen ik wacht wel effe tot er een nieuw model uitkomt_dp_ wrote:xai wrote:Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
dan moet je jekop 90 graden draaien om te kijken hoeveel ammo je nog heb en wat er op je radar staat.xai wrote:Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
-
RHardtraxx Veteran
niet als die ver genoeg van je af staatoostzaner wrote:dan moet je jekop 90 graden draaien om te kijken hoeveel ammo je nog heb en wat er op je radar staat.xai wrote:Panoramascherm XD. Zou wel cool zijn als die er waren, die zo half gedraait zijn om je heenRavenwood wrote:panorama beeldscherm ofwa?
-
G
en dat terwijl deze uit 2008 of 2009 isthe sidespinnars wrote:idd alleen ik wacht wel effe tot er een nieuw model uitkomt_dp_ wrote:plaatje van Alienware Panorama scherm
deze is nogal 1980
-
G
te falend aangepast :')Atraxisz wrote:Deze:
-
RHardtraxx Veteran
fail het kenteken ziet er te ingeplakt uitKSwoosh wrote:te falend aangepast :')Atraxisz wrote:Deze:
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
gaat meer om t idee denk ik.. alsof t perfect moet zijn
-
G
idee is leuk, auto is vet, aanpassingen zijn lelijk.
Vind ik nog best meevallen. Dit is het orgineel:the sidespinnars wrote:fail het kenteken ziet er te ingeplakt uit

Last edited by Atraxisz on 06 Sep 2010 22:33, edited 1 time in total.
Atraxisz wrote:Vind ik nog best meevallen. Dit is het orgineel:the sidespinnars wrote:fail het kenteken ziet er te ingeplakt uit
[img]x[/img]
zo super slecht zien die aanpassingen er nou ook alweer niet uit...
heb 10000x erger gezien,, en het kan natuurlijk altijd beter maarja lkkr belangrijk

links mn gewone monitor en rechts laptop
heb 10000x erger gezien,, en het kan natuurlijk altijd beter maarja lkkr belangrijk

-
RHardtraxx Veteran
standaard ziet er ook ingeplakt uitRik wrote:Atraxisz wrote:Vind ik nog best meevallen. Dit is het orgineel:the sidespinnars wrote:fail het kenteken ziet er te ingeplakt uit
[img]x[/img]
Daarom vond ik het ook nog wel meevallen!the sidespinnars wrote:standaard ziet er ook ingeplakt uitRik wrote:Atraxisz wrote:
Vind ik nog best meevallen. Dit is het orgineel:
[img]x[/img]![]()
Jullie lullen gewoon uit je nek!
Die heb ik ook op mijn laptop!ProfaNe wrote:zo super slecht zien die aanpassingen er nou ook alweer niet uit...
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Koekiemonster overheerst dit topic nu gewoon.
En terecht!noise wrote:Koekiemonster overheerst dit topic nu gewoon.
Om nom nom!
-
RHardtraxx Veteran
idd die is vet!Hymn wrote: