Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Vet filmpje Jurrit. Maar jezus die lens flare op een gegeven moment, iets te fel? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha het zijn eigenlijk zelfgemaakte film burns maar inderdaad, soms iets te veel aanwezig. 
Beste remix die ik in tijden heb gehoord/gezienBart0ving wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6598027/2d413ee9/de_schopkopper_remix.html
Ik ga hier helemaal kapot![]()
![]()
![]()
Jij niet alleenBart0ving wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6598027/2d413ee9/de_schopkopper_remix.html
![]()
![]()
Bart0ving wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6598027/2d413ee9/de_schopkopper_remix.html
![]()
![]()
View on YouTube
Gaat over een meisje dat als schoolopdracht 5 weken lang via Facebook/Instagram/Skype haar vrienden & familie heeft laten geloven dat ze op vakantie was in Thailand, terwijl ze al die tijd gewoon in haar kamer in Nederland zat
Gaat over een meisje dat als schoolopdracht 5 weken lang via Facebook/Instagram/Skype haar vrienden & familie heeft laten geloven dat ze op vakantie was in Thailand, terwijl ze al die tijd gewoon in haar kamer in Nederland zat
Geniaal bedacht als afstudeeropdracht!
En dan 7,5 krijgen. 
Beetje oppervlakkig van die mensen dat ze gaan klagen over het punt. Je kent heel de opdracht niet, weet niet op welke criteria er is beoordeeld... daarnaast is een 7,5 toch gewoon een goed punt voor je afstudeeropdracht?
Ik vind het misschien wat "makkelijk/simpel" wat ze gedaan heeft.
Als je een opleiding in grafisch design volgt, zoals in haar geval, kun je volgens mij wel meer dan de dingen die zij gedaan heeft op Facebook, Instagram & Skype.
Het is sowieso een prachtige stunt geweest, maar niet bepaald technisch hoogstaand niveau voor zo'n opleiding (lijkt mij dan). Een 7,5 is dus gewoon een prima cijfer.
Als je een opleiding in grafisch design volgt, zoals in haar geval, kun je volgens mij wel meer dan de dingen die zij gedaan heeft op Facebook, Instagram & Skype.
Het is sowieso een prachtige stunt geweest, maar niet bepaald technisch hoogstaand niveau voor zo'n opleiding (lijkt mij dan). Een 7,5 is dus gewoon een prima cijfer.
Ben ik het niet helemaal met je eens. Bij grafisch ontwerp is de gedachtegang, originaliteit, uitgangspunt en uitwerking vaak het meest belangrijk. Als ze nou bijvoorbeeld Interactive Design had gedaan, had ik het cijfer inderdaad kunnnen begrijpen.pecola-tje wrote:Ik vind het misschien wat "makkelijk/simpel" wat ze gedaan heeft.
Dat is leuk maar dan ga je achter een concepting en marketing baan aan denk ik en niet een grafisch ontwerp. Want Grafisch ontwerpen moet je vooral veel Illustrator en Indesign en teken skills voor hebben en daarnaast een mentaliteit voor ontwerpen, dus kleuren en vormen, wat stralen die uit e.d.
Een beetje Photoshop kunnen de meeste hobbyisten nog wel.
Bron : Ik doe zelf een grafische/media/communicatie opleiding.
Bij ons zou ze qua originaliteit geprijsd worden maar qua beter worden in skills op professioneel niveau zou ze gelijk gezakt zijn. En dat laatste draait het ook om.
Want hier zijn niet veel skills voor nodig, het idee er achter is wel goed. Maarja zoals ik al zij dan moet je meer richting concepting & marketing.
Bij ons zou ze qua originaliteit geprijsd worden maar qua beter worden in skills op professioneel niveau zou ze gelijk gezakt zijn. En dat laatste draait het ook om.
Want hier zijn niet veel skills voor nodig, het idee er achter is wel goed. Maarja zoals ik al zij dan moet je meer richting concepting & marketing.
Last edited by Broken Balance on 22 May 2014 10:05, edited 2 times in total.
Dit dusBroken Balance wrote:Dat is leuk maar dan ga je achter een concepting en marketing baan aan denk ik en niet een grafisch ontwerp. Want Grafisch ontwerpen moet je vooral veel Illustrator en Indesign en teken skills voor hebben.
Wel flink veel respect voor het idee om dit uit te voeren en dat ook te verzwijgen voor je eigen familie.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat is toch wel aardig verdacht
. Ook precies dezelfde fout maken met 'opzoek'
Dat meisje is er doodziek van
Wat fucking triest zeg dat je daar boos om wordt omdat je niet dezelfde aandacht hebt gekregen.
Weer zo'n heerlijke promotie die maar eens weer laat zien dat onze samenleving niet echt goed in elkaar zit.
View on YouTube
En hier nog een:
View on YouTube
View on YouTube
En hier nog een:
View on YouTube