Ja ik was er gister nog wat een kut land is Limburg eigenlijkEn-er-gy wrote:Ja allicht, maar jij had toch familie in oirlo wonen?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Limburg = Duitsland.maarten0546 wrote:Ja ik was er gister nog wat een kut land is Limburg eigenlijkEn-er-gy wrote:Ja allicht, maar jij had toch familie in oirlo wonen?
Ohja want ik zeg zelf inderdaad altijd dat Brabants het mooiste accent is, en dan met name plat Bosch ofzo. Nee maat, Brabants is ook niet mooi, maar ik vind het wel beter dan LimburgsEn-er-gy wrote:nee, brabants is geil wil je zeggen?
Buiten het feit dat er iets mist in deze zin (Bourgondischer dan in <willekeurige plaatsnaam> kun je het niet krijgen/Bourgondischer dan in onze provincie kun je het niet krijgen) slaat de zin ook nog eens nergens op. Je moet eens naar Den Bosch of Breda gaan, waar bijna alles in de binnenstad om lekker eten en drinken draait. De Korte Putstraat in DB is ooit de beste terrasstraat van NL gekroond, de hele stad heeft een paar keer de onderscheiding 'meest gastvrije stad' van NL gekregen en in 2010 de titel 'stad van de smaak'En-er-gy wrote:Bourgondischer kun je t niet krijgen in onze provincie.
Breda heeft ook een paar van dit soort onderscheidingen gekregen door de jaren heen, maar dat weet ik niet precies omdat ik in DB woon.
Ik vind het allemaal best bourgondisch klinken zo
-
E
nouja, echt iets te beleven valt er daar niet. en je hebt daar een overmaat van studenten die de terrassen in de zomer bezetten....
Jij zit liever tussen de bejaarden als je even een terrasje pakt?En-er-gy wrote:nouja, echt iets te beleven valt er daar niet. en je hebt daar een overmaat van studenten die de terrassen in de zomer bezetten....
Overigens vind ik het Brabantse dialect een heel stuk mooier dan wat ze allemaal in bijvoorbeeld Noord- en Zuid-Holland spreken.
Whatthefuck
Hij gaat ook niet echt lekker op het ritme los
Hij gaat ook niet echt lekker op het ritme los
-
PHardtraxxer
- 109 posts member since 2012
- last seen Jan 2024
zo te zien verdwijnt het stampen dus toch niet! haha
stamp jij zo! hihipelkmans wrote:zo te zien verdwijnt het stampen dus toch niet! haha
-
PHardtraxxer
- 109 posts member since 2012
- last seen Jan 2024
meestal heb ik niet zoveel ruimte haha
Whaha die mensen die erbij staan te kijken, heerlijk.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Slender Man

Wie heeft Patrick Jumpen uit ze graf gehaald?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Lol, dat kan echt niet 
-
A
Is nep joh