Je weet dat HEEL veel in dat programma nep is? En dat veel van de ''exotische'' locaties gewoon langs de bewoonde gebieden liggen? Dit filmpje daarintegen kan ook nep zijn, omdat het gecensureerd is..
Active topics in Off-Topic
Moderators
HahahahaSjaak1 wrote:Dan zit je ff in de shit
Gelijk geen shampoeee meer nodig
Witte chooooocolaaaaaaaaaaaaaaaa
hahaha dit is echt zielig gewoon
arme jongen
Weet niet of jullie deze al kennen, maar ik vind hem echt geweldig
Wie stopt er nou een afstandsbediening in zn reet
View on YouTube
Wie stopt er nou een afstandsbediening in zn reet
View on YouTube
Hahahaha Maarten, facking geniaal
En Stephanie die stond er hier al wel op, maar het blijft echt een donders mooi filmpje
View on YouTube
Haha, Carbit Schieten Aftermovie bij onze Keet
En Stephanie die stond er hier al wel op, maar het blijft echt een donders mooi filmpje
View on YouTube
Haha, Carbit Schieten Aftermovie bij onze Keet
Mwoa XD
Ja dat dacht ik al maar geen zin om al die pagina's af te strunenBeuntie wrote: En Stephanie die stond er hier al wel op, maar het blijft echt een donders mooi filmpje![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zoekfunctie ftwStephanieMichelle wrote:Ja dat dacht ik al maar geen zin om al die pagina's af te strunenBeuntie wrote: En Stephanie die stond er hier al wel op, maar het blijft echt een donders mooi filmpje![]()
Vooral de vlokken.Frankert wrote:Pure chocolade is lekkerder
dat verhaal ook 
maar ik heb zo te merken ook iets onopgemerkt toegekregen, ik las eerst Spiders on Bugs, toen keek ik nog een keer stond er Spiders of Dugs. en toen ik het filmpje aan het kijken was stond er Spiders on Bugs
die cafeïne spin en Crack spin
LSD spinneweb is ook wel zielig eigenlijk
maar ik heb zo te merken ook iets onopgemerkt toegekregen, ik las eerst Spiders on Bugs, toen keek ik nog een keer stond er Spiders of Dugs. en toen ik het filmpje aan het kijken was stond er Spiders on Bugs
die cafeïne spin en Crack spin
LSD spinneweb is ook wel zielig eigenlijk
Whahaha lekker Maarten dat filmpje kon ik nog niet 
Hahaha, Qliiimaaaaaxx, boem, kgggr.
@ _dp_: Die blijft echt zo vet! Echt geniaal.
@ _dp_: Die blijft echt zo vet! Echt geniaal.
Zwaar?