Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik hoor wel vaker Hardcore kicks op Hardstyle tempo hoor. Maar dat zijn dan wel goede kicks.
Vind het dus echt helemaal niets van die wannebe hardstyle/hardcore dingen in "pop" muziek.
View on YouTube
1.000+ films verwerkt in 1 filmpje en synchroon laten lopen met de muziek (dubstep).
Z'n vorige filmpje: View on YouTube
Respect voor die gozer
Al is dubstep niet helemaal m'n ding, met een filmpje er bij ziet het er wel vet uit 
1.000+ films verwerkt in 1 filmpje en synchroon laten lopen met de muziek (dubstep).
Respect voor die gozer
Daar is het ook wel mee gezegd, ja het is veel werk, maar echt boeiend om naar te kijken is het niet, veel te random.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Sick. Respect inderdaad.Jor-D wrote:View on YouTube
Respect voor die gozerAl is dubstep niet helemaal m'n ding, met een filmpje er bij ziet het er wel vet uit
2 hoeren en een neger. wauw wat leuk 
Is toch geweldig als je de meeste films herkentLyst wrote:Daar is het ook wel mee gezegd, ja het is veel werk, maar echt boeiend om naar te kijken is het niet, veel te random.
Haha en wat een geile pietjes haha
HELUP MEEEEEEEE!!
Edit:
In een reactie daar onder:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6419722 ... nijn_.html

Edit:
In een reactie daar onder:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6419722 ... nijn_.html
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Die is baas kswoosh. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ow, sorry ik had je linkje niet gezien. Had hem gister al gezien door robin dus.Project 141 wrote:Ik post hem 3 posts naar boven, Kasper steelt mijn lulzWout1997 wrote:Die is baas kswoosh.
Die zal hem ook wel van jou hebben.
de credits gaan naar project141 voor deze keer
-
A
Zo hang ik ook altijd op
Ik hoef niet te tanken schat, DAAAAAAAAAAAAAAAAG
Oh, leeft hij ook nog
Ik hoop echt dat er nog ooit een nieuwe Holland In Da Hood komt met net zo'n grote mongolen.
Ik hoop echt dat er nog ooit een nieuwe Holland In Da Hood komt met net zo'n grote mongolen.
Zo heel slecht is het nog niet eens, maar het is gewoon grappig dat het dit persoon is haha. Die clip ook, haha.
Als ie nu is niet zo een rukstem had om te rappe
Alle rappers met zo'n vlaams, zuid nederlands accent zijn voor mij echt instant faal.Fuzzylogic wrote:Oh, leeft hij ook nog![]()
Kan altijd het hardste om die mensen lachen met dat accent, kan dat gewoon niet serieus nemen.
Toevallig ook zaterdag gezien, egt geniaal xD wist niet dat die chemische reactie er was..patrickjeb wrote:View on YouTube
Zou het haast zelf gaan proberen