Haha geniaal. Valt me trouwens wel op dat heeeel veel stukjes van dat filmpje in nummers zijn verwerkt.
View on YouTube
de zoveelste parodie!
COOKIE!
misschien hebben ze wel zeepjes voor je, om op te rapenbiscuit wrote:COOKIE!
Faal je nou of probeer je grappig te doen?Josh-T wrote:View on YouTube
Leuke filmpjes kunnen ook filmpjes zijn waarin iets knaps te zien of te horen is. Het hoeft niet per definitie iets slechts te zijn of iets grappigs.Festuca wrote: Faal je nou of probeer je grappig te doen?
ja idd jesse niet zo fel reageren.Parvuz wrote:Leuke filmpjes kunnen ook filmpjes zijn waarin iets knaps te zien of te horen is. Het hoeft niet per definitie iets slechts te zijn of iets grappigs.Festuca wrote: Faal je nou of probeer je grappig te doen?
ik snap em niettommetjeuh wrote:De track is hilarisch
De ene pitch komt nog hoger dan de andere, wat een stuiterballen festijn. 3/4 van de kicks in de climax zijn gepitcht, hoe slecht.KSwoosh wrote:ik snap em niettommetjeuh wrote:De track is hilarisch
Boo-fucking-hookatamaran wrote:De ene pitch komt nog hoger dan de andere, wat een stuiterballen festijn. 3/4 van de kicks in de climax zijn gepitcht, hoe slecht.KSwoosh wrote:ik snap em niettommetjeuh wrote:De track is hilarisch
Dagjesmens!KSwoosh wrote: Boo-fucking-hoo
#stelletjehaattraxxers
ze gebruiken iig eigen gemaakte sounds, alleen de vocals zijn niet van hun
heerlijk dit!!Parvuz wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1949551/e7b09c1c/rechercheur_de_cock_belt_met_nietsvermoedend_slachtoffer.html