Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Heerlijk die rap battles. Toch vond ik de eerste beter van Hitler. 
Oke, wtf is dit nou weer.katamaran wrote:View on YouTube
Zo'n vaag, en volgens mij lomp enge game.Parvuz wrote:Oke, wtf is dit nou weer.katamaran wrote:View on YouTube
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Whaha ufopilootje, die heb ik een tijd niet gezien
-
S
oostzaner wrote:View on YouTube
Eng, vind het eerder lachwekkendkatamaran wrote:Zo'n vaag, en volgens mij lomp enge game.Parvuz wrote:Oke, wtf is dit nou weer.katamaran wrote:View on YouTube
-
D
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
DarkestSymphony wrote:Filmpje
blijkt toch dat boeren de meest irritant overplayed hitjes een goeie remix kunnen geven!
-
D
nee dat dus gewoon nietJurheinen wrote:DarkestSymphony wrote:Filmpje
blijkt toch dat boeren de meest irritant overplayed hitjes een goeie remix kunnen geven!
Hoe laat moet je morgenvroeg weer varkens voeren?DarkestSymphony wrote: blijkt toch dat boeren hun hersenen in hun reet hebben
Blijkt toch dat het helemaal geen boeren zijn. Komen uit Zwolle als ik me niet vergis.Daveytl wrote:Hoe laat moet je morgenvroeg weer varkens voeren?DarkestSymphony wrote: blijkt toch dat boeren hun hersenen in hun reet hebben
Prima toch? Ik heb niks tegen boeren, ik heb wat tegen de reactie van DarkestSymphony 
En ik heb niks tegen die reactie van jou. Lijkt altijd zo bot/boos/onaardig zonder emoticonDaveytl wrote:Prima toch? Ik heb niks tegen boeren, ik heb wat tegen de reactie van DarkestSymphony
Jouw reactie zag ik gewoon als nutteloze informatieSainen wrote:En ik heb niks tegen die reactie van jou. Lijkt altijd zo bot/boos/onaardig zonder emoticonDaveytl wrote:Prima toch? Ik heb niks tegen boeren, ik heb wat tegen de reactie van DarkestSymphony.
-
G
KSwoosh wrote:[youtube]aapies[/youtube]
![]()
![]()
met dank aan MovingMadness voor de link
Wat een onzin hahaha
Heb die show live gezien, geniaal.
-
A
Zat je ook met je duim in de lucht? "Broodje Worst" 
Deze ook, "Klinkt wel puuwr". Mhohahahhaheeeeee
View on YouTube
Deze ook, "Klinkt wel puuwr". Mhohahahhaheeeeee
View on YouTube
Last edited by Almighty on 13 Dec 2011 16:56, edited 1 time in total.