Dat dacht ik ook!
Ik had eerst Dwarslezie, maar dat stond ook zo raar
Ik had eerst Dwarslezie, maar dat stond ook zo raar
REPOST
dan staat hij volgens mij heel die in het topic want ik kende hem nog nietKSwoosh wrote:REPOST
en op dumpert ook een repost
QnalQut wrote:xdxdRickik wrote:
Nasty![]()
![]()
![]()
Ja een vriendin die bier met een cd open maakt is chill, maar dan moet ze hem wel daarna aan jou geven en niet zelf opdrinkenQnalQut wrote:@BRT watjaaaa, zo'n vriendin wil ik ookdie met een CD een biertje open kan maken
Jij hebt je vriendin niet graag zat?Crash wrote:Ja een vriendin die bier met een cd open maakt is chill, maar dan moet ze hem wel daarna aan jou geven en niet zelf opdrinkenQnalQut wrote:@BRT watjaaaa, zo'n vriendin wil ik ookdie met een CD een biertje open kan maken
Dan gaat haar kut stinken!marsiascout wrote:Jij hebt je vriendin niet graag zat?Crash wrote:Ja een vriendin die bier met een cd open maakt is chill, maar dan moet ze hem wel daarna aan jou geven en niet zelf opdrinkenQnalQut wrote:@BRT watjaaaa, zo'n vriendin wil ik ookdie met een CD een biertje open kan maken
Dit dusAtraxisz wrote:Dan gaat haar kut stinken!
die is zo heerlijk hepecola-tje wrote:zelf ook al te vaak uitgehaald, maar hij blijft werken bij veel mensen![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/860131/ ... ank_2.html