Ik nietoostzaner wrote:Deze kent iedereen al, maar hij blijft grappig.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik schaam met met me 17 jaar ROT maar ik ben best wel een mastermovies fan
Sjon en Hans is gewoon ge-ni-aal!
Sjon en Hans is gewoon ge-ni-aal!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Mastermovies vind ik enkele jaren geleden wel héél grappig, nu is er nog steeds 1 dat ik wel goed vind, iets met maffie en die Sjon & Hans doen er ook in mee. Er zit ook een gabber in die zit te snuiven 
Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..Sjaak1 wrote:
Ik ben ook nog een beetje fan.Thund3R wrote:Ik schaam met met me 17 jaar ROT maar ik ben best wel een mastermovies fan![]()
![]()
Meesterlijke reclame
SORRY HE SORRY!
AUGUUUUUUUURK!
SORRY HE SORRY!
AUGUUUUUUUURK!
Die is idd leuk.
Sommige mensen in het zwembad vragen hier af en toe echt om.
En hier een filmpje van Yannick die condooms gaat halen bij de apotheek.
Sommige mensen in het zwembad vragen hier af en toe echt om.
En hier een filmpje van Yannick die condooms gaat halen bij de apotheek.
was er gister op, geweldig:P
THEY TOOK OUR JOBS
Trigger happy?Yannicksuper wrote:Hahaha in dat frituur is wel lachen ! In België had je ook zo iets maar ik vind het niet meer terug.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
JepSancti wrote:Trigger happy?Yannicksuper wrote:Hahaha in dat frituur is wel lachen ! In België had je ook zo iets maar ik vind het niet meer terug.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik lach me kapot, wat een ongelovelijke MongolenMachiel wrote:Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..Sjaak1 wrote:
''Wij hebben de Lonsdale in de gabbercultuur, hebben wij uitgevonden''Dorus ML wrote:Ik lach me kapot, wat een ongelovelijke MongolenMachiel wrote:Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..Sjaak1 wrote:
Leer eerst Nederlands praten, dan zien we verder
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op ! 
ja pas maar op je woorden! die stoere boys willen je het vast wel een x komen uitleggen!bRt_ wrote:jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op !
Een ode aan een held!
hij verdient eigenlijk een eigen topic, maar vooruit!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Die goal op 1:00 is wel mooi 
Dit was zo'n heldenreclame! En dan nu gewoon de hele video haha!
Idd een zware klusKhadber wrote:Dit was zo'n heldenreclame! En dan nu gewoon de hele video haha!
die is idd vet.Khadber wrote:Dit was zo'n heldenreclame! En dan nu gewoon de hele video haha!
die is zo vet 
ja klussen is mn ding, freek willem is de king
ja klussen is mn ding, freek willem is de king
N'Kufo óle!Machiel wrote:Een ode aan een held!
hahaha, je denkt toch niet dat het serieus is? :')bRt_ wrote:jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op !