Ik nietwrote:Deze kent iedereen al, maar hij blijft grappig.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik schaam met met me 17 jaar ROT maar ik ben best wel een mastermovies fan
View on YouTube
Sjon en Hans is gewoon ge-ni-aal!
View on YouTube
Sjon en Hans is gewoon ge-ni-aal!
K
Donateur
last seen Feb 2014
Mastermovies vind ik enkele jaren geleden wel héél grappig, nu is er nog steeds 1 dat ik wel goed vind, iets met maffie en die Sjon & Hans doen er ook in mee. Er zit ook een gabber in die zit te snuiven 
Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..wrote:View on YouTube
Ik ben ook nog een beetje fan.wrote:Ik schaam met met me 17 jaar ROT maar ik ben best wel een mastermovies fan![]()
![]()
Die is idd leuk.
Sommige mensen in het zwembad vragen hier af en toe echt om.
View on YouTube
En hier een filmpje van Yannick die condooms gaat halen bij de apotheek.
View on YouTube
Sommige mensen in het zwembad vragen hier af en toe echt om.
View on YouTube
En hier een filmpje van Yannick die condooms gaat halen bij de apotheek.
View on YouTube
Trigger happy?wrote:Hahaha in dat frituur is wel lachen ! In België had je ook zo iets maar ik vind het niet meer terug.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Jepwrote:Trigger happy?wrote:Hahaha in dat frituur is wel lachen ! In België had je ook zo iets maar ik vind het niet meer terug.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ik lach me kapot, wat een ongelovelijke Mongolenwrote:Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..wrote:View on YouTube
''Wij hebben de Lonsdale in de gabbercultuur, hebben wij uitgevonden''wrote:Ik lach me kapot, wat een ongelovelijke Mongolenwrote:Nou laat ze lekker in Marokko gaan hakken, of een of andere Berberdans zoals ze dat daar noemen..wrote:View on YouTube
Leer eerst Nederlands praten, dan zien we verder
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op ! 
ja pas maar op je woorden! die stoere boys willen je het vast wel een x komen uitleggen!wrote:jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op !
K
Donateur
last seen Feb 2014
Die goal op 1:00 is wel mooi 
Idd een zware klus
die is idd vet.
die is zo vet 
ja klussen is mn ding, freek willem is de king
ja klussen is mn ding, freek willem is de king
N'Kufo óle!
hahaha, je denkt toch niet dat het serieus is? :')wrote:jongens jongens .. Wat een Mensen toch .. Eerst en vooral NSDA in londsdale heeft niks te maken met racistisch zijn .. Als mensen dat dragen krijg je al een stempel van die marokanen etc dat je een racist bent .. Zij mogen het wel dragen .. Nee effe serieus Ok dan Gasten "jullie" hebben het uitgevonden dan, Wees er lekker trots op !