@ Mrazura: Sneeuwitje en de dwergen
Whistle At Work dacht ik.
Whistle While You Work om precies te zijn.Markos wrote:@ Mrazura: Sneeuwitje en de dwergen![]()
voor de oplettende kijker. Check die poster achter hem!
Niet zo leuk. Kende hem puur en alleen omdat hij eens probeerde Ray William Johnson te rippen
Zag hem jaoostzaner wrote:voor de oplettende kijker. Check die poster achter hem!
ik heb een toeter op mn waterscooter vind jij wel grappig?KSwoosh wrote:waarom denkt hij dat ie grappig is
nee, vind jij die debiel wel grappig dan?Robster wrote:ik heb een toeter op mn waterscooter vind jij wel grappig?KSwoosh wrote:waarom denkt hij dat ie grappig is
ook niet echt, maar hem kan ik nog uitlachenRavenwood wrote:nee, vind jij die debiel wel grappig dan?Robster wrote:ik heb een toeter op mn waterscooter vind jij wel grappig?KSwoosh wrote:waarom denkt hij dat ie grappig is
Heeeel lang geleden had ik er ook zo 1!oostzaner wrote:voor de oplettende kijker. Check die poster achter hem!
die komt toch gewoon uit de pokemon guide?Parvuz wrote:Heeeel lang geleden had ik er ook zo 1!
Haha grappig iddKSwoosh wrote:deze blijft vet: http://player.omroep.nl/?aflID=8030849
hier gaat et over:
View on YouTube