"My voice is higher than your voice"KSwoosh wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1094991/2c667fb9/meest_nutteloze_app_voor_de_iphone.html
net ff een epic mega rofl lol lmao hier
vooral @ 0:34
"KSSHHHSHSHSHSHSHSHHSSHHSHSHSHSHSHS"
"My voice is higher than your voice"KSwoosh wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1094991/2c667fb9/meest_nutteloze_app_voor_de_iphone.html
net ff een epic mega rofl lol lmao hier
vooral @ 0:34
Lol tegen een groepje boeren durf je welstefaneke wrote: Eigen filmpje
VET! Dit heb ik net dus tijdens het pokeren gedaan maar dan met 3 androidtoestellen met Talking Tom. Gewoon een kat die alles napraat en ook steeds hoger. Steeds: Blablabla, blablabla(hoger), blablabla(nog hoger), blaksskss(hoogst), kssrksrssrksr(ruis)KSwoosh wrote:hier @ YT:
View on YouTube
Is Stainless Steel 6.3, een zeer uitgebreide mod voor Kingdoms.SoundTunerZ wrote:Lol tegen een groepje boeren durf je welstefaneke wrote: Eigen filmpjeWelke total war is dat eigenlijk? Herken m zo terwijl ik ze wel allemaal heb gespeeld..
al te vaak gepostwootum wrote:View on YouTube
stefan, wtf heb je nu weer uitgevonden
Als er nou eens meer mensen waren die de zoekfunctie gebruikten, dan hadden we nu niet 1 pagina's vol staan met repostskatamaran wrote:Stond al in het ''andere muziek'' topic. Maar ik vind dit wel een plaatsje hier verdienen. Wat een droogheid.![]()
[youtube]orange[/youtube]
sodeju, wat absurd veel greenscreen en computer shit, dat had ik egt niet verwacht bij zon soort film
idd, echt wonderbaarlijk hoe ze al die verschillende greenscreens samen plakken tot 1 mooi geheel, zonder belichtings fouten oid!maarten1410 wrote:Niet normaal he? Echt dikke respect, ik doe het ze niet na!
Precies! Vooral dat stuk ergens aan het eind met die kar. Die van het ene shot naar het andere shot rijdt... echt ziek.KSwoosh wrote:idd, echt wonderbaarlijk hoe ze al die verschillende greenscreens samen plakken tot 1 mooi geheel, zonder belichtings fouten oid!maarten1410 wrote:Niet normaal he? Echt dikke respect, ik doe het ze niet na!
Vind dat echt irritant. Alleen die van thunderdome vond ik grappig. Kan hier echt niet om lachen..
moest zo hard lachenSoundTunerZ wrote:lol xD
deze is niet leuk