Wesz91 wrote:Brabantse humor![]()
Friese humor:')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
hardcoresjors wrote:Wesz91 wrote:Brabantse humor![]()
Ik snap ook alleen die 2e picture en die grap hangt hier al jaren rond in brabantSocializerz wrote:Vertaal die friese troep, of post het niet
-
E
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
HardstyleForEvah wrote:hardcoresjors wrote:Wesz91 wrote:Brabantse humor![]()
Kan je beter dat brabants ook vertalen , snap daar ook geen donder van ;-)HardstyleForEvah wrote:Ik snap ook alleen die 2e picture en die grap hangt hier al jaren rond in brabantSocializerz wrote:Vertaal die friese troep, of post het niet
Vind ze beide eigenlijk niet grappig. En ik kan het beide lezen. Dialect maakt niet direct iets grappig mensen, al vergeten sommigen dat nog wel eens.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Sommigen vergeten ook nog wel eens dat humor per persoon verschilt, toch Stefan? 
Ik zeg toch ook niet dat het niet grappig ís? Alleen dat ik het niet vind, en dat dialect niet direct iets grappig maaktchicken wrote:Sommigen vergeten ook nog wel eens dat humor per persoon verschilt, toch Stefan?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik zeg toch niet dat jij zegt dat het niet grappig is?
Maar alle gekheid op een stokje, ik vind iets dat met een Brabants accept wordt gezegd/geschreven automatisch grappiger dan zonder dialect. Wil niet zeggen dat het direct hilarisch is.
Maar alle gekheid op een stokje, ik vind iets dat met een Brabants accept wordt gezegd/geschreven automatisch grappiger dan zonder dialect. Wil niet zeggen dat het direct hilarisch is.
dit is echt wel de slechtste ooit zeg. niet eens grappig.
-
G
iddWesz91 wrote:Brabantse humor![]()
brabants kan je nog lezen, fries daarentegen
Zit toch geen verschil in humor in klapjostiesHardstyleForEvah wrote:hardcoresjors wrote:Wesz91 wrote:Brabantse humor![]()
Grap blijft hetzelfde.
laat ze maar. ze snappen er niks van.Broken Balance wrote:
Zit toch geen verschil in humor in klapjosties
Grap blijft hetzelfde.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Die brabantse humor
Wel veel nageaapt van Keijebijters volgens mijn
Wel veel nageaapt van Keijebijters volgens mijn
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
TetmoelSteffnov wrote:Vind ze beide eigenlijk niet grappig. En ik kan het beide lezen. Dialect maakt niet direct iets grappig mensen, al vergeten sommigen dat nog wel eens.
Ik ging helemaal stuk om 'I need an elevator' 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026

Zit toch geen verschil in humor in klapjostiesBroken Balance wrote:HardstyleForEvah wrote:Wesz91 wrote:Brabantse humor![]()
Grap blijft hetzelfde.[/quote]
Als je de ene kunt lezen en de ander niet moet je toch echt om de ene lachen en om de andere niet hoor.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hahahaha. Oke, doe die Friese grappen nou niet want ze zijn echt gewoon niet grappig.