Frankert wrote:Whahahahah C 's girl blijft stil staan![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
oostzaner wrote:Frankert wrote:Whahahahah C 's girl blijft stil staan![]()
![]()
![]()
Hhahahaha had precies hetzelfde in gedachtendj-rico01 wrote:oostzaner wrote:Frankert wrote:Whahahahah C 's girl blijft stil staan![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een foto van C's girl en C zelf natuurlijk

trouwens,_dp_ wrote:
zien jullie niet iets vreemds in die foto?
ja xD ik dacht eerst al van er klopt iets niet, dus ben ff gaat tellen en gaan kijken
gelukkig dat het er maar 10 waren in de bovenste, want ik kan niet verder tellen dan 10
gelukkig dat het er maar 10 waren in de bovenste, want ik kan niet verder tellen dan 10
de 5de op foto 1 staat niet op foto 2 
Fucking fags 
op die ene pics is mol met zijn bigg ass bitch
op die ene pics is mol met zijn bigg ass bitch
Naja niet echt funny ofzo maar wel inspirerend (vind ik dan).

Volledige afbeelding staat hier (nog groter, duidelijker):
http://img37.imageshack.us/img37/9562/grootst.jpg

Volledige afbeelding staat hier (nog groter, duidelijker):
http://img37.imageshack.us/img37/9562/grootst.jpg
-
G
vet!
Vind dit zulke vette plaatjes altijd maar kan er zo slecht tegen. Nu moet ik vanavond weer de hele avond wakker liggen omdat ik maar niet kan voorstellen dat het nergens ophoudt 
-
G
whahamaarten1410 wrote:Vind dit zulke vette plaatjes altijd maar kan er zo slecht tegen. Nu moet ik vanavond weer de hele avond wakker liggen omdat ik maar niet kan voorstellen dat het nergens ophoudt
ik was het al na 5 min fzo weer vergeten da plaatje
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
G
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topicfreddyadu8 wrote:
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
haha duh is de off-topic afbeelding, vond die ook wel grappig :pKSwoosh wrote:Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topicfreddyadu8 wrote:
Ik kan daar gewoon niks aan doen. Dat is net als "Wat zou je doen met 10 miljoen?" Ik kan daar echt uren over nadenken en dan kan ik weer niet slapenKSwoosh wrote:whahamaarten1410 wrote:Vind dit zulke vette plaatjes altijd maar kan er zo slecht tegen. Nu moet ik vanavond weer de hele avond wakker liggen omdat ik maar niet kan voorstellen dat het nergens ophoudtje moet niet zoveel nadenken
waar defuck hou jij je mee bezig.maarten1410 wrote:Ik kan daar gewoon niks aan doen. Dat is net als "Wat zou je doen met 10 miljoen?" Ik kan daar echt uren over nadenken en dan kan ik weer niet slapenKSwoosh wrote:whahamaarten1410 wrote:Vind dit zulke vette plaatjes altijd maar kan er zo slecht tegen. Nu moet ik vanavond weer de hele avond wakker liggen omdat ik maar niet kan voorstellen dat het nergens ophoudtje moet niet zoveel nadenken
jah nick we weten dat je alcoholist bent en dat je 10 mil aan bier zou uit willen geven....