nee want die jassen refereren naar iets negatiefs en dat werkt nadelig voor het lekkere vrouwelijk volkDelt-A wrote:vind vuilniszakjassen voor vrouwen wel kunnen hoor
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
AniThing wrote:nee want die jassen refereren naar iets negatiefs en dat werkt nadelig voor het lekkere vrouwelijk volkDelt-A wrote:vind vuilniszakjassen voor vrouwen wel kunnen hoor
Delt-A wrote:vind
Naar wat dan. Dat er bont voor het kutje zit ofzo?AniThing wrote:nee want die jassen refereren naar iets negatiefs en dat werkt nadelig voor het lekkere vrouwelijk volkDelt-A wrote:vind vuilniszakjassen voor vrouwen wel kunnen hoor
naar marokaantjesmrazura wrote:Naar wat dan. Dat er bont voor het kutje zit ofzo?AniThing wrote:nee want die jassen refereren naar iets negatiefs en dat werkt nadelig voor het lekkere vrouwelijk volkDelt-A wrote:vind vuilniszakjassen voor vrouwen wel kunnen hoor
als je nederlander bent ga je niet in iets lopen waar marokaantjes in lopen
Het is inderdaad wel heeeeeeeeeel typisch dat je 9 van de 10 meisjes met bontkraag (zo'n hele overdreven dikke kraag dan) naast een (nep)marrokkaan ziet lopen.. In ieder geval zo is het hier 
Jup idd, maar vaak zijn de kleinere bontkragen wel normaa.=l.
haha bontkraag of niet ik draag m niet
Het ging om bontkragen bij de dames. Ik draag er ook geen.
en ik was er in t algemeen over doorgegaan:PDraidy wrote:Het ging om bontkragen bij de dames. Ik draag er ook geen.
-
E

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
C
Meeste meiden hier kopen nickelson jas zonder kraag, dan een hele grote bont op de markt en die laten ze er dan aan vast maken..
dan krijg je echt dat haantjesgedrag/pikorde
Mijn bont is groter dus ik sta boven jou in de rangorde
dan krijg je echt dat haantjesgedrag/pikorde
Mijn bont is groter dus ik sta boven jou in de rangorde
-
A

-
C

-
C
Hardshock
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die profielfoto van die ijsbeer. Wat heb ik daar om gelachen toen ik die zag op 9gag 
-
A
Ik ook :')JVDM wrote:Die profielfoto van die ijsbeer. Wat heb ik daar om gelachen toen ik die zag op 9gag